hei miten tää nyt menee jos lapset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
ovat olleet kunnallisella puolella hoidossa nyt kevään, mutta miehen lomien takia ei heitä tarvitse viedä hoitoon kun seuraavan kerran vasta elokuussa, niin onko mahdollista saada kodinhoidontukea näiltä 2 kk:lta? Kun itse siis olen töissä koko kesän ilman lomia yms. ja lapset hoidetaan siis kotona...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 21:38 vieras kirjoitti:
ovat olleet kunnallisella puolella hoidossa nyt kevään, mutta miehen lomien takia ei heitä tarvitse viedä hoitoon kun seuraavan kerran vasta elokuussa, niin onko mahdollista saada kodinhoidontukea näiltä 2 kk:lta? Kun itse siis olen töissä koko kesän ilman lomia yms. ja lapset hoidetaan siis kotona...

jos lapsillenne on paikka "varattuna" samasta hoidosta myös elokuussa, eli ette välillä "irtisano" hoitosuhdetta, niin käsittääkseni ette saa kotihoidontukea, koska lapsillanne on kunnallinen hoitopaikka.

Kannattaa soittaa kelaan ja kysyä.

Okei, näin vähän tuumailinkin.... Mitenköhän asia sitten menee jos sanon "irti" hoitosuhteet keäskuun alusta, kun nuorimmaisella olisi kenties paikka vapaana elokuussa yksityisellä pph , mutta esikoisella eskaeipaikka on kun alkaa se sitten elokuussa myös? Huh, kun nyt viännän asiaa :whistle:

Yhteistyössä