hei mitä te tiette www.bridezillas.fi verkkokaupasta.

minä,
itse tilasin sieltä muutama päivä sitten mutta nyt siellä on tekstisivuilla. toivottavasti saan omani perille kun olen sen etukäteen maksanut, onko muilla kokemuksia??
Bridezillas.fi sulki nettisivunsa - Ilta-Sanomat
Ilta-Sanomat kertoi torstaina, että kuluttajavirasto on saanut useita kymmeniä valituksia Bridezillas.fi-verkkokaupasta. Kuluttajaviraston mukaan asiakkaat ovat maksaneet häätuotteensa etukäteen, mutta tuotteita ei ole koskaan tullut. Nyt verkkokauppa ilmoittaa nettisivuillaan sulkeneensa sivunsa
 
minä,
STT

Elektroni.fi- ja Sadkitten.com-verkkokaupat eivät ole toimittaneet asiakkaidensa tilauksia, ilmoittaa Kuluttajavirasto. Virastoon on saapunut yrityksistä runsaasti yhteydenottoja.

Osa asiakkaista on vaatinut kaupan peruuttamista toimitusten viivästymisen takia.

Kuluttajaviraston mukaan Elektroni.fi ja Sadkitten.com eivät ole myöskään vastanneet asiakkaiden yhteydenottoihin.
 
ms
mutta ei ole siitä mitän kuulunut vähään aikaan, poliisisetä soitti ja kertoi että vie asiaa eteenpäin, ja rikosilmoitus on kirjattu.. rahoja ei ole tullut takaisin..
 

Yhteistyössä