Hei, lahtelaiset!

  • Viestiketjun aloittaja Hilppa
  • Ensimmäinen viesti
Hilppa
Mitenkäs teidän tapaaminen sujui 12.6 Launeen perhepuistossa? Täällä yksi lahtelainen äippä lueskeli vähän haikeana teidän treffaus juttuja, kun nyt vasta ekan kerran oon tällä palstalla. Kiinnostaiskos ketään treffata vaikka ensi kuun puolella uudestaan, et mekin päästäis mukaan? Paikka voi olla joku muukin tai sit sama, meille käy melkein kaikki päivät ja miel. klo 13 jälkeen.

Löytyyköhän ketään kiinnostuneita? :wave: :attn:
 
No mikäs siinä.Ihan kivastihan tuo meni viime tapaaminenkin.Tutustuin erääseen äitiin,jonka kanssa treffailtu sen jälkeenkin.. =) Päätetään vaan se päivä,aika ja paikka,niin katsotaan päästäänkö me mukaan.. B)
 
Hilppa
No, mitenkäs olis 14.7 torstai? Meille kävis klo 13 jälkeen ja paikka vois olla vaikka se Launeen perhepuisto, ellei jollakulla ole muuta ehdotusta, kaikki ehdotukset otetaan huomioon =) . Kertokaapas mielipiteitänne!
 
Marjukka24
Meille ei oikeen viikolla käy toi,eli jos ei mahdollista viikonlopuksi sopia niin sitten me ei päästä... :ashamed: . Kaikki muut viikonloput kävis meille paitsi tää 9-10.7.
 
Hilppa
Kyllä meille käy viikonloppunakin, ihan miten vaan, mites muut? Mulla on pikkusen yli vuoden ikänen poika. Kellon aika olis kyllä viikonloppunakin mielellään se klo 13 jälkeen, kun poju herää päikkäreiltä niihin aikoihin, eikä suostu nukkumaa rattaissa :/ . Mielipiteitä ja ehdotuksia, olis kiva saada paljon porukkaa mukaan =) .
 
Mukkula mam
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 22:46 Virtahepo kirjoitti:
Jos se tapaaminen on ens viikonloppuna,ni mulle sopis lauantai,mutta sunnuntaina pitää lähteä kauas sukuloimaan...
Minulle taas ei tuo lauantai sovi kun on häät silloin.
Sunnuntai kyllä sopisi ja mielelläni olisin mukana kun ennen en ole päässyt kun aina ollut sellaiset päivät mitkä ei sovi,jos nyt sitten tärppäisii :) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 13:06 Marjukka24 kirjoitti:
Meille ei oikeen viikolla käy toi,eli jos ei mahdollista viikonlopuksi sopia niin sitten me ei päästä... :ashamed: . Kaikki muut viikonloput kävis meille paitsi tää 9-10.7.
onko kyydistä pula? minun kyydissä pääsisi 1 aikuinen ja 1 lapsi =)
 
Marjukka24
On kyydistä sekä siitä että kuopusta en mieluusti ottaisi mukaan ollenkaan sinne...on meinaa niin hirvee vahtimine kun ei pysy yhtään paikallaan. Eli meijän osalta jää tapaaminen viikoilla tulematta.. :ashamed: Harmi olis ollu ihan kiva viel tavata muita.. =)
 

Yhteistyössä