hei kaikki!

  • Viestiketjun aloittaja Yksinäinen yh-äiti
  • Ensimmäinen viesti
Yksinäinen yh-äiti
Hei!Mä ajattelin että kerron teille oman tarinani.Olen 21v yhden lapsen yh-äiti.Tyttäreni on 1v3kk.Lapsi oli suunniteltu ja haluttu mieheni kanssa.Kunnes mieheni kaverit alkoivat puhumaan hänelle sinkkuudesta,baareista ja tytöistä jotka eivät odottaneet lasta.Ja kuinka mukavampaa olisi olla sinkku.Niinpä hän uskoi kavereitaan minun odottaessa tyttöä 8kuulla keräsi tavarat ja lähti.Nyt nähnyt tyttöä 8kertaa,ei mene edes verikokeisiin,ja koska minulla on yksinhuoltajuus ei hän halua tavata lasta,koska hänen uusityttöystävä on 18 enkä halua häntä lapseni elämään.En vielä.Olen elänyt tyttäreni kanssa kahdestaan viimeisen vuoden ja hyvin olen pärjännyt vaikka todella raskasta on.Tytöllä hvaitttiin muutama viikko sitten astma.Halusin vain kertoa tarinani tänne.Yhteyttä voi ottaa ja viestiin vastata.
T:Susanna
 
Moi.
Minäkin olen pian kahden lapsen yh-äiti tai siis nyt olen jo yhden lapsen yh mutta 28.8 laskettu aika.
Mullakin kävi vähän noin että syntymätön lapsi on suunniteltu mutta kun olin alku raskaudessa niin pahoin voiva etten pystynyt kunnolla esikoisesta huolehtimaan ja mies joutui auttamaan enemmän kuin tahtoi, sitten kun kyllästyi lapsen hoitoon ja seksittömään elämään päätti itselleen etsiä 18 vuotiaan "tyttöystävän" ja ilmotti mulle et sit ku mä oon taas kunnos enkä oo enää raskaana on valmis tulemaan kotiin, mutta minä ilmotin että mun puolesta voi painua niin pitkälle ku pippuri kasvaa..no mies lähti espanjaan eikä enää pidä mitään yhteyttä joten yksin olen mutta kaikki järjestyy ajallaan.
Mullekin voi kirjotella marika_p@luukku.com
Oon muuten 20.v. ja asun kotkassa.
 
MuM-82
Hienosti olet pärjännyt, ja varmasti pärjäät jatkossakin mahtavasti! Astma on hankala, muttei ylivoimainen sairaus, kun muistaa olla tarkkana, ja on kiinnostunut siitä niin keksii vippaskosnteja joilla selviää... =)

Ja jotain positiivistahan pitää aina hakea, niin sun miehesi ei tainnut olla väkivaltainen sua kohtaan...?...
 
Hei susanna!

Aattelin et oisko sulla meseä ja kaipaisitko juttu seuraa?

Olen 21v(-83) äiti Lahdesta ja minulla on pieni tyttö kohta 2v. mieskin löytyy mutta heikonlaisesti on meidän kanssa... mutta jos kiinostaa juttu seura niin mailaa mulle :
nasuu@luukku.com (ei ole mese osoite)

 

Yhteistyössä