Hei, kaikki reissumiesten vaimot/naiset

• Viestiketjun aloittaja reissumiehen nainen
  • Ensimmäinen viesti
reissumiehen nainen
Olen kohta noin vuoden verran elänyt avoliitossa miehen kanssa, joka ajaa työkseen rekkaa.Hän ajaa ulkomaille, joten joskus saattaa mennä kaksikin viikkoa ennen kuin pääsee käymään kotona.
En tiedä voiko tähän tottua koskaan, että toinen on paljon poissa?
Rakastan häntä kovasti ja ikävöin, kun hän on poissa. Yhdessä kyllä vietämme sitten tiiviisti aikaa, kun hän on kotona.
Miten te muut samassa tilanteessa olevat koette tämän asian? Tottuuko siihen? Mikä on teidän kohdallanne suurin ongelma ym. ym.
Olisi kiva saada joku "kohtalontoveri", jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia. Milellään joku "ikäneito", jolla on jo elämää takana. minä olen yli 40:n.

Haave
kim :attn:
äippä' \|O \|O
isä.
www.bburgo.com 4+

www.lego.com 4+ www.hot wheels.com-4+ :wave: \|O :xmas:
terytreyuteurtyurturetirytuuretrutyruityrtyuirtttleteurtpeteötoetruitrtywuauydfgdufrtyutuitiurtyuitriltrtit5itlrtuaafutsiugtiuuitutututuryuwyuueryuyudyfudgferfyrugrutyugyutgyuthguthguthgutyghurgtglgthgtgh :kieh: gthruggutgutgtgtgiytugrgirgyirgirgrgtigygrygtipryuoörtuyryryoirtuyiryuitöy
iytyutioytytyoptitioptytytytyätyjtöyityituyityutiytitityityuypryrötyruityrtiyyusirusidsfiuryytiyriyrtuyituyrytyiotyuytututuytuyurdtyut :'( giutuyityiuituytituiotuyituyitutioyuityutiytpytuyiptyt 1 1houiyhiyohiyuhiothituhithuitouhthuiotuhtiuihotuhtihtohutihu utgljhtyioutyjlhtyuhotjhityohityjhiotyuhoituiohthuitohityuhiotyryrt8ritruitgurgirgorgurogrugorgyuvrgyuvgbgbvuyguyguriotuirthgturgtyrutyurriyteioyteehteytuetygohtyoutyutrutorytyutyuetyuetyetyeuyteuwyyrwyuruwuuetu :attn: hlhkyjuiyutyuoyupioiyoiypjimyonjnjiyopjiytiytuoiyutyntiyybiytiytytoutytyutyittioyuitbyntiytniytiyoyiepyyöerypäräriyryitöbrgsidhfbcsaseu3ri4tuittruiyrtutruyuoyutyruotryturtoyeurtyurtyuotutyt :headwall: tjyutyoiuityutioyutyitouyityrytutoiyuioyuiyruyirtuyiruyiruyuriyuriru :attn: rhgkhfhgkghfugytiitvtyrtugiryigytturtuyuvovövt9novteuttghuietuefjetftfuifutf :saint: hnutihtuhiyhunotynhuityohutiyohutiyhouty8huibojutyihtoyutiyutiyoutiyutiyuituyituyityuituyito :ashamed: öyituituitupitoyuiutuptöutoyuättiutouythobuybnjuiyuiruygujpyuryirpyujgjhpihh \|O kntlyjktnjiliiunhtöyoytnitnyoryituioyutibytuyioypyriyuityuiryuiryuiyir :headwall: :headwall: gihtyiottuyiotuhituhnthbituytiyuiyotuyiuyitpyyyupyyuiypuyiryiporyiruyiruiyruyiruyiru :'( :'( yityjitnhuthbhtpybthöthäthutohubiuiryiruyiruyiruronuiburiyuriyuriyuriyuiiyro

Täälläpä olisi yksi kohtalotoveri! B)
Olen myös rekkamiehen vaimo. Mieheni on töissä toisella paikkakunnalla viikot, aina kun on töissä. Näin ollaan taaperrettu eteenpäin jo yli viisi vuotta.
Välillä kylläkin hermoja rassaa ja puhelinlaskut nousee. Toisaalta jälleennäkemisen riemu on sitten vieläkin suurempi! =) Kaikkeen tottuu ajallaan. Välillä on ihan mukavakin olla yksin kotona ja antaa aikaa vain itselleen. Pienet yllätykset piristävät viikkoja, jos mieheni pääseekin kotiin tai minä mieheni luokse. Toiveissa olisi tietysti, että voisimme asua viikotkin samankaton alla.
:)

mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 12:24 reissumiehen nainen kirjoitti:
Olen kohta noin vuoden verran elänyt avoliitossa miehen kanssa, joka ajaa työkseen rekkaa.Hän ajaa ulkomaille, joten joskus saattaa mennä kaksikin viikkoa ennen kuin pääsee käymään kotona.
En tiedä voiko tähän tottua koskaan, että toinen on paljon poissa?
Rakastan häntä kovasti ja ikävöin, kun hän on poissa. Yhdessä kyllä vietämme sitten tiiviisti aikaa, kun hän on kotona.
Miten te muut samassa tilanteessa olevat koette tämän asian? Tottuuko siihen? Mikä on teidän kohdallanne suurin ongelma ym. ym.
Olisi kiva saada joku "kohtalontoveri", jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia. Milellään joku "ikäneito", jolla on jo elämää takana. minä olen yli 40:n.
Parisuhdepalstalla on pitkä viestiketju aiheesta,suosittelen lukemaan sen.Selaa vähän taaksepäin niin löytyy.

Yhteistyössä