Hei kaikki palstailijat :) Täällä tervehtii uusi käyttäjä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadalie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadalie

Jäsen
20.09.2013
61
0
6
Täällä puolisen vuotta käyneenä, ja jokusen kerran keskusteluihin osallistuneena, oli pakko myöntää että olen ihan koukussa :p Paljon hyvää, pahaa ja ihmeellistä täältä oppineena, on mukava aina sopivan hetken tullen istua koneelle ja ihmetellä lisää. Mites te muut, mitä kuuluu? =) Niin, ja hyvää viikonloppua!

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa.

Hyvää kuuluu, ihastelen kissanpentuja, ja jälkeläistä ylpeänä kun se on jo niin iso ja reipas poika. Ja nautin siitä että on viimeinkin viikonloppu, ihan kauheeta pinnistelyä ollut koko viikon.

• Tykkää
Reactions: Nadalie
Hyvää kuuluu ja tervetuloa. Tuossa tein ruokaa. Pistin tuollaisen koemuikkukukon uuniin. Neljä tuntia kypsyttelyä jäljellä. Ja totesinpa senkin, että naudanlihapihvi vs. ruisjauhoissa pyöritelty muikku päätyy muikkujen voittoon. :p

• Tykkää
Reactions: Nadalie
Nonniin. Saunassa käyty, lapset saatu nukkuun ja kohta helpottaa arjen askareet. Isäntä on omalla reissullaan ja itse aion koittaa rentoutua. Maanantaina alkaa koulu (pitkästä aikaa) ja jännittää niin maan p**keleesti. Olen ollut kotona viimeiset 4 vuotta, ja voi että on hienoa päästä takaisin "yhteiskuntaan" :)