Hei ihan tosi, auttakaa minua valokuvien tilauksen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja foto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

foto

Vieras
Miksi ihmeessä kun koitan extrafilmiltä tai ifolorilta tilata kuvia, kone tökkii Java ohjelman kanssa joka helvetin kerta? Kestääkö teillä muilla kuvien siirtäminen koneelta sinne sivuille tunteja? Minulla on satoja kuvia koneella kehittämättömänä, kun aina menee hermot noiden tökkivien sivujen kanssa.
En osaa käyttää mitään muistitikkuja tai cd levyjä :(. AUTTAKAA!!!

Onko mitään muita sivustoja olemassa, missä voisi kuvansa paperisiksi teetättää? Jotain, missä ei mahdollisesti tarvittaisi tuota takkuilevaa Java ohjelmaa?

Ota koko kone mukaan ja astele kehitysliikkeeseen. Mullakin meni noihin nettsysteemeisiin hermot. Toimii ehkä jos on kahen megan yhteys. Mä en jaksa montaa tuntia odotella et kuvat siirtyy. Siksi teetin cd:t kaikista ja lähetin kehitettäväks. Voithan koittaa ite niitä cd levyjä. Laitat vaan cd:n ja sit vedät kuvakansion sinne cd:n alueelle ja sit siirrä valitut tiedostot cd:lle. Tai tökkäät tikun ja tallennat kuvakansiot tikulle. Ei se niiiin vaikeeta ole.

Onko koneella uusin Java-versio?

Tarkista seuraavasti: Ohjauspaneeli | Java > välilehti Update > paina Update now

Mulla ei ole mitään ongelmia Extrafilmille siirrossa, yhteys 1M. Kuvien siirrossa toki kestää, esim joku 200 kuvaa siirtyy arvioltaan puolessa tunnissa (en ole tarkistanut, mutu-tuntumalla). Ne kun on isoja, minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko koneella uusin Java-versio?

Tarkista seuraavasti: Ohjauspaneeli | Java > välilehti Update > paina Update now

Mulla ei ole mitään ongelmia Extrafilmille siirrossa, yhteys 1M. Kuvien siirrossa toki kestää, esim joku 200 kuvaa siirtyy arvioltaan puolessa tunnissa (en ole tarkistanut, mutu-tuntumalla). Ne kun on isoja, minkäs teet.

Kone saa sätkyn aina kun näytölle levähtää sana "java". Sekoaa ja usein ei auta kuin sammuttaa kone ja käynnistää uudelleen :(.

Alkuperäinen kirjoittaja foto:
Kone saa sätkyn aina kun näytölle levähtää sana "java". Sekoaa ja usein ei auta kuin sammuttaa kone ja käynnistää uudelleen :(.

Ai silloinkin kun avaat Javan Control Panelin ohjauspaneelista?

Mikä käyttis, millanen kone: kuin vanha ja minkä tehonen noin yleensä? Vanhoilla koneilla oon törmännyt Java-ongelmiin. Hei muuten, mitä selainta käytät?

Yhteistyössä