Hei, auttakaapas huutonetin ilmoitusasioissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti

Vieras
Eli miten osaisin tehdä huutonetin ilmoitukseeni sellaisen nätin pohjan ja vaihtaa tekstin fonttia? Kun itse osaan tehdä vain ihan tavisfontilla :( Joskus näkee niin nättejä ilmoituksia, kun tausta on kaunis ja fontti vaikkapa sellaista kaunokirjoitusta. Miten ne tehdään?

Osaisiko kukaan neuvoa, ei kai se nyt kauhean vaikeaa voi olla, vai onko :D?
Kuvia osaan laittaa imageschakilla, mutta siihen se sitten jää...

Siihen mihin kirjotetaan se kohteen kuvaus voi käyttää html:ää... http://www.elkoo.net/html/koodeja.php

esim. koodi <BODY BGCOLOR="#FFFFFF" TEXT="#000000"> määrittäisi sivun taustaväriksi valkoisen ja tekstin väriksi mustan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä en tie muuta kuin sen että maksamalla ilmotuksen yhteydessä lisähintaa saat eri väriä ilmotukseen ym.

juu, sen tiesinkin, että maksamalla saa sitä väriä. Mutta itse siihen ilmoitusosaan, missä kerrotaan tuotteesta jne. mitenhän siihen saisi erilaisen pohjan, joillakin on nalle puh kuvia, tähtösiä, erivärinen jne.... Ja sitten tosiaan fontti on erilaista.

Vielä kyselen, josko näin myöhään olisi taitajia hereillä :D Tuolla aiemmalla linkillä pääsin jo jokinlaiseen alkuun, tosin värejä en saanut vaihdeltua :( Mutta jotain kuitenkin!
Eli kaipaisin vielä neuvoja, että miten saisin tehtyä ilmoituksen taustan esim. Nalle Puh aiheella, tai vaikka kukkasilla tms.? Ja kuinka vaihdan ilmoituksen fontin?

Yhteistyössä