Kirjaa sain selattua eteenpäin 3 sivun verran (oikealla kirjan sivussa on nuoli) ja pääsen pois sieltä alakerrastakin, mutta sitten on taas edessä siihen pahuksen "aitaukseen" jumittuminen.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:02 Inker Imatralt kirjoitti:Mie kokeilin ja jumituin siihen kirjaan, kun se tyttö meni sinne alakertaan portaita. Mitään ei tapahdu... Pitää kai aloittaa alusta!
Siinä naapuri huoneessa on koodi minkä mukaan niitä nappuloita pilarin ympärillä pitää painella.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:28 kuha kirjoitti:miten sen avaimen saa sieltä pilarin päältä? oon ihan jumissa :ashamed:
Jos olet löytänyt sen pussin ja pallon niin sielä alakerran kirjalla saat tejtyä niistä magneetin.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:53 vieras kirjoitti:sain sen avaimen ja ne mitä sillä sai auki, mutta mitä sitten?
En ole ihan varma mutta pallo taisi löytyä sieltä toisesta alakerrasta, sieltä mtokasta huoneesta vasemmalle.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:06 vieras kirjoitti:pussi on vaan ei palloa.
En ole löytänyt.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:25 vieras kirjoitti:mistä sen luun saa?
vasempaan rakiin ylös ja oikeaan alas, ainakin toinenAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:49 kookosta kirjoitti:Vieläkö yritätte?
Mie olen jumissa huonessa missä on jäätä ja pitää magneetilla vedellä metakki kuutioita oikeaan paikkaan enkä keksi mitenne laittaa että saa toisen pimpula joita kerätään.
mä ajattelinkin et ne liittyy toisiinsa,mut en taas tajunnu,tänks :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:36 kookosta kirjoitti:\Siinä naapuri huoneessa on koodi minkä mukaan niitä nappuloita pilarin ympärillä pitää painella.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:28 kuha kirjoitti:miten sen avaimen saa sieltä pilarin päältä? oon ihan jumissa :ashamed:
pitäis kai saada valot.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:29 kookosta kirjoitti:\En ole löytänyt.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:25 vieras kirjoitti:mistä sen luun saa?
Keksitkö pääsikö sieltä mustasta huoneesta muualle kun tippumaan siihen huoneeseen mistä pääsee sinne alakertaan jossa on kirja?
Ootko saanut tehtyä magneetin pussista ja pallosta? Magneetin avulla saat siitä jäähuoneesta ne tavarat.Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:36 kuha kirjoitti:siis mä vaan haahuilen ympäriinsä,en löydä mitään pusseja enkä mitään en saa siin jääkentäs mitää tavaroita,en saa mitään,pyörin vaan ku puolukka vatukossa mul on hopee avain ja oon aukonu kaikki mitä sil saa auki...