Hei äitipuol(en)i!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
En laittanut nimeäsi postissa tulleeseen pakettiin, koska se oli osoitettu isälleni eikä sinulle. En pidä sinusta. Eihän lapseni viime vuotinen kuva sopinut sisustukseenne kuten sanoit, eli et pidä lapsestani. Tai siitä että isälläni on lapsi ja lapsenlapsia ja itse olet vanhapiika.

Hyvää Joulua kaikesta huolimatta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän lapseni viime vuotinen kuva sopinut sisustukseenne kuten sanoit, eli et pidä lapsestani. Tai siitä että isälläni on lapsi ja lapsenlapsia ja itse olet vanhapiika.

Aikamoiset johtopäätökset vedit tuosta kuvasta.

Ärsyttäviä tollaset päsmäri akat :/
Ystäväni äitipuoli samanlainen kpää,eikä edes peittele,ettei tykkää pätkääkää puolisonsa lapsista/lapsenlapsista.

Joopa joo.
En pistä kullannuppusi kuvia esille mistään hinnasta koska ei meillä ole esillä mitään muitakaan valokuvia, niin miksi hitossa pitäs pistää just ne vaikka kuinka mussukasta(si) muuten tykkäisinkin.

Jouluja sinnekin. Voisit opetella edes tervehtimään kun kohdataan.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipuoli:
Joopa joo.
En pistä kullannuppusi kuvia esille mistään hinnasta koska ei meillä ole esillä mitään muitakaan valokuvia, niin miksi hitossa pitäs pistää just ne vaikka kuinka mussukasta(si) muuten tykkäisinkin.

Jouluja sinnekin. Voisit opetella edes tervehtimään kun kohdataan.

kyllä minä haluaisin katsella rakkaan lapsenlapseni nauravia kasvoja aamuisin, kun herään ja iltaisin nukkumaan mennessä, mutta ei, siinä on "meidän" sisustukseen sopivan liukastegeeli-purkin paikka.