heh, mikä kuva, mut miten olis sellainen mekko jos laitan ulos

Onhan se kiva olla nuori ja nätti. Olen jo 45 täyttänyt, joten mun silmissä tuollainen pukeutuminen on, anteeksi, en tarkoita loukkaavana, huorahtava.

Mun nuoruudessa näin niukkaa pukeutumista kuin nykyisin näkee, ei ollut kuin ilolinnuilla.

On muuten ollut jännä huomata että vaikka en miksikään kalkkikseksi itseäni tunnista, niin tietyissä asioissa kyllä huomaa että Mä oon tullut vanhaksi.....

Alkuperäinen kirjoittaja vanha jo:
Onhan se kiva olla nuori ja nätti. Olen jo 45 täyttänyt, joten mun silmissä tuollainen pukeutuminen on, anteeksi, en tarkoita loukkaavana, huorahtava.

Mun nuoruudessa näin niukkaa pukeutumista kuin nykyisin näkee, ei ollut kuin ilolinnuilla.

On muuten ollut jännä huomata että vaikka en miksikään kalkkikseksi itseäni tunnista, niin tietyissä asioissa kyllä huomaa että Mä oon tullut vanhaksi.....

no mut ei mulla näy kun jalat vaan :D mä joskus pukeutun oikeasti yli ampuvasti, missä tissit ja kaikki näy, toi on vielä kukkia

Törkeen lyhythän tuo on, mutta sulla on niin kiva kroppa, että sinulle sen sallin :D.
Eikö sun kamerassa ole semmoista toimintoa, että voit jättää sen kaapin reunalle ja se näpsäisee kymmenen sekunnin päästä susta kuvan = itselaukaisu.

voi anteeks en enää ehdi ota kuvia, mut otin mukaan vielä vaatteet, jos jotain niin vaihdan :D , mä en osaa sen ohjee käyttää :ashamed: , ja eikä mulla ole kiva kroppa, viime aikoina taas syön hirveästi niin vatsa näy taas :ashamed:

Yhteistyössä