keitin sit miehelle pottuja... =D *kuva*

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36

jep :laugh:
lähin lasten kaa pihalle haravoimaan ja jätin kattilaan kiehuun,ajattelin et pienennän levyä kunhan lapset puettu.
noh,sain puettua ja lapset ja ei muuta kun ulos vain :)
pihalla oltiin tunti ja kun tultiin sisälle niin mietin et mikä hitto tääl haisee :whistle: kävelin takan luo ku se oli ollu päällä,ei hiillostakaan.menin keittiöön jossa totesin levyn olevan päällä,hetken mietin et et mite tää päällä on ja mitä täällä kattilassa yleesä on.nostin kantta ja näin 3 palanutta pottua sekä kattilan :laugh: en voinu olla nauramatta :D :whistle:
sit muistin et jätin sen kiehuun ja aioin tulla pienentää levyä mut unohin näköjään.
saa nähä millo mä poltan tän meidän talon :ashamed:

:laugh: Aijai, meillä pikkunen lämmitti tänään lihapiirakan mikrossa -10 minuuttia- kauhee savu koko kämpässä ja palohälytin soi. Vieläkin haisee savu, mutta mikro toimii kele vieköön 15-vuotta vanha eikä sitä saa millään rikki. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Voi tsiisus :laugh:
Kai ukko söi ne? Rakkaudella?

:laugh:
Sattuu näköjään muillekin tuollaisia mokia...

juu eikä oo eka kerta :whistle:
yhesti aloin pojalle keittää nuudelia ja laitoin veden kiehuun ja lähin muuta puuhaileen.
no about vajaan tunnin kuluttua olin lähössä kauppaa ja menin tarkistaa jääkaapin ennen lähtöä ja mietin et hei,levy päällä :/
sit muistin sen että laitoin pojalle sen veden kiehuun nuudelia varten :D
ja poika viel kysy et kauan menee,mä sanoin että ei mee ku 5min. niin se on valmista :whistle: :)

mulle käyny sama moka..jopa poliisit tulivat varmistamaan että kämppäni ei olisi tulessa kun kärytti 3:sta kerroksesta alas asti,ja kun nostin kattilan liedeltä niin pohja irtos vaik oli hitto vie viel hacmann kattila :laugh: :laugh: :laugh: |O

Mäkin tein ukolle pitsaa tuossa yksi ilta ja en tajunnut, että nauta-sika valuttaa rasvaa pitsapohjaan tehden siitä uunissa tosi kovan. Se oli ihan peltiä se koko pitsa :laugh:
Ukko söi pari palaa mukisematta vaikka tarjosin kyllä moottorisahaa, rakkaudella :laugh:

(loput meni roskiin, kun hampaat alkoi irtoilemaan :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
:laugh: Aijai, meillä pikkunen lämmitti tänään lihapiirakan mikrossa -10 minuuttia- kauhee savu koko kämpässä ja palohälytin soi. Vieläkin haisee savu, mutta mikro toimii kele vieköön 15-vuotta vanha eikä sitä saa millään rikki. :o
Tosta tuli mieleeni yks jouluaatto kauan kauan sitten eli aatto vuonna 1986. Likka oli silloin 4 kk ikäinen. Mä laitoin mukamas mikron kestävässä astiassa pakasteesta julutortut mikoroon sulamaan. Täydelle tehiolle tietenkin, kun just olin sen mikron saanut. Nooh, sitten kissa kiipesi joulukuusen latvaan ja kaatoi koko kuusen. Likka makasi siinä kuusen alla äitiyspakkauksen makuupussin päällä ja säikähti niin, että väänsi ruikut vaippaan. Ja sillonhan ei mitään pamppersseja ollut vaan se ruikku tursusi iloisesti siitä juhlamekon hihasta, missä normilapsilla on vasen käsi. Ja samalla hetkellä, kun sinkosin olohuoneeseen nostamaan likkaa lattialta, alkoi palohälytin huutaa, koska mikrossa se astia ja joulutortut oli tulessa. Kissa sähisi kuin viimeistä päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja shiver:
mulle käyny sama moka..jopa poliisit tulivat varmistamaan että kämppäni ei olisi tulessa kun kärytti 3:sta kerroksesta alas asti,ja kun nostin kattilan liedeltä niin pohja irtos vaik oli hitto vie viel hacmann kattila :laugh: :laugh: :laugh: |O

Kai laitoit sentään reklamaatiota, pitäähän nyt kattilan kuumennusta kestää? :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mäkin tein ukolle pitsaa tuossa yksi ilta ja en tajunnut, että nauta-sika valuttaa rasvaa pitsapohjaan tehden siitä uunissa tosi kovan. Se oli ihan peltiä se koko pitsa :laugh:
Ukko söi pari palaa mukisematta vaikka tarjosin kyllä moottorisahaa, rakkaudella :laugh:

(loput meni roskiin, kun hampaat alkoi irtoilemaan :ashamed: )

voi ei :laugh:
reppana yrittäny syyä muka hyvää pizzaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja shiver:

Kai laitoit sentään reklamaatiota, pitäähän nyt kattilan kuumennusta kestää? :o :D

tuo oliki muuten hyvä pointti :)

Yhteistyössä