P
"pikkis"
Vieras
Hei,
Olen todella huono kokki. Löysin yhden reseptin, jossa kehotettiin maustamaan jälkkäri hedelmäsokerilla. Onko hedelmäsokeri siis jokin erillinen mauste ja löytyykö sitä ihan kaupan maustehyllyistä? Sori, tiedän, että suurimman osan mielestä tyhmä kysymys..
Olen todella huono kokki. Löysin yhden reseptin, jossa kehotettiin maustamaan jälkkäri hedelmäsokerilla. Onko hedelmäsokeri siis jokin erillinen mauste ja löytyykö sitä ihan kaupan maustehyllyistä? Sori, tiedän, että suurimman osan mielestä tyhmä kysymys..