"He tekevät vain työtänsä", näinhän se menee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RealistiElli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mä näen kaikenmoisia ihmisten alapäitä työssäni päivittäin, nuorten ja vanhojen eikä ole muuten kertaakaan tullut esim. katetroinnin yhteydessä yhtäkään seksuaalista ajatusta mieleen. Ei mun tartte työpukua pukiessa mitään robottivaihdetta vaihtaa, mutta kun työ on sitä mitä on ja kun minusta sukuelimet harvemmin on arkisena ilmestyksenä seksuaalisia niin eipä hetkauta. Ihmisten silmissä ennemminkin on seksuaalista, sairaiden silmät vaan harvemmin mitenkään iloisena katsoo, lääkäreiden ja työkavereiden silmät kyllä sit onneks joskus katsoo nätisti ;) :whistle:

Ymmärrän. Moni tuntui tajuavat tuon juttuni silleen, että a.i.n.a k.a.i.k.k.i hoitoalan ihmiset saavat jotain kiksejä jostain hikisistä munista jne.
Pelkkä värkki sinänsä ei hetkauta minuakaan ja hetkauttaa varmaan harvaa. En sitä tarkoittanutkaan. Sinne lääkärin vastaanotolle ei tietääkseni kuitenkaan pelkät pimpit ja pippelit pompi, vaan niillä on yleensä omistaja mukanaan ja jonku omistajan silmät saattavat olla hyvinkin mielenkiintoiset, jonku tohtorin niinikään ja silleen...tätä tarkoitin. Ei siis pidä yleistää. Mutta joo, ei tästä enempää nyt enää. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja RealistiElli:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mä näen kaikenmoisia ihmisten alapäitä työssäni päivittäin, nuorten ja vanhojen eikä ole muuten kertaakaan tullut esim. katetroinnin yhteydessä yhtäkään seksuaalista ajatusta mieleen. Ei mun tartte työpukua pukiessa mitään robottivaihdetta vaihtaa, mutta kun työ on sitä mitä on ja kun minusta sukuelimet harvemmin on arkisena ilmestyksenä seksuaalisia niin eipä hetkauta. Ihmisten silmissä ennemminkin on seksuaalista, sairaiden silmät vaan harvemmin mitenkään iloisena katsoo, lääkäreiden ja työkavereiden silmät kyllä sit onneks joskus katsoo nätisti ;) :whistle:

Ymmärrän. Moni tuntui tajuavat tuon juttuni silleen, että a.i.n.a k.a.i.k.k.i hoitoalan ihmiset saavat jotain kiksejä jostain hikisistä munista jne.
Pelkkä värkki sinänsä ei hetkauta minuakaan ja hetkauttaa varmaan harvaa. En sitä tarkoittanutkaan. Sinne lääkärin vastaanotolle ei tietääkseni kuitenkaan pelkät pimpit ja pippelit pompi, vaan niillä on yleensä omistaja mukanaan ja jonku omistajan silmät saattavat olla hyvinkin mielenkiintoiset, jonku tohtorin niinikään ja silleen...tätä tarkoitin. Ei siis pidä yleistää. Mutta joo, ei tästä enempää nyt enää. ;)

Mutta kyllä asiakkaaseen ja potilaaseen suhtautuu hiukan eri tavalla kuin johonkin muuten kohtaamaansa ihmiseen. Tosin toki olemme ihmisiä ja toki voimme viehättyä toisiin ihmisiin missä tilanteessa tahansa. Ystävyyssuhteita ainakin muodostuu hoitosuhteissa, vaikka niissä on sellainen rajoite ettemme voi sairaalan ulkopuolella tehdä aloitetta tervehtimisessä esimerkiksi jos vaikkapa kyseinen potilas ei haluakaan meitä tuntea siviilissä, mutta töissä sitten voimme kyllä olla hyviäkin tuttuja. Kun ihmisestä tietää hänen kaiken sairaushistoriansa ja raadollisimmat käyttäytymistapansakin ehkäpä niin ei se herätä sellaista mielenkiintoa muuhun kuin työn tekemiseen mahdollisimman hyvin hänen kanssaan. Lääkäreiden ja työkavereiden kanssa taasen sortuu flirttaamaan mielelläänkin, koska se pitää pään koossa paremmin tässä työssä joka ei aina ihan herkullista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mulla loppu usko tähän kun ajokorttiin vaadittavassa lääkärintarkastuksessa lääkäri tutki RINNAT ja riisutti muutenkin pikkuhoususilleen |O

Ai muitakin löytyy keltä on ajokorttiin tarvinnut rinnat tutkia :o Näin myös minulta ja keuhkotkin kuunneltiin ja oli nuori mies lääkäri |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mulla loppu usko tähän kun ajokorttiin vaadittavassa lääkärintarkastuksessa lääkäri tutki RINNAT ja riisutti muutenkin pikkuhoususilleen |O

No pakkohan se on! Ei autolla saa ajaa, jos puskurit eivät ole kunnossa.

:laugh:

Juu, olen väsynyt :ashamed:

pistän melkeen pääni pantiksi, et elli on käynyt oulun yliopistosairaalassa enollani gynellä. eno nimittäin kertoi, et on se ihme, että joillaki on niin hillitön tarve tehdä tosta sisätutkimuksesta sellanen "tilanne". kun ei enää muuta keksitä, niin heittäydytään siveiksi ja sokeakin näkee et neidistä on tosiaan siveys ollut karussa jo liian monet pitkät ja hämärät yöt. kerranki hän oli sanonut yhdelle neidille kun oli vaan niin neitiä naurattanut kun olisi pitänyt pöydälle käydä, et reippaasti vaan pöydälle ettei aikataulut kuse kintuille, mä oon kuule näyhnyt enemmän vittuja kuin tyrnävällä on pottuja!

Epäilen vahvasti, että naisten värkkejä päivät pitkät työkseen kaiveleva miesgyne jaksaisi niistä työtilanteessa innostua. Siis siinä mielessä.

Jos se kaikesta huolimatta hoitaa työnsä niin kuin pitää, niin mulle on aivan yksi lysti, mitä sillä hetkellä ajattelee.
Oli se sitten naiminen tai se, onko henkilökunnan ruokalassa taas hernekeittoa.
(Jälkimmäistä edelleen pidän todennäköisempänä.)

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä kyllä vähän luulen että kun tutkii pilluja päivät pitkät, ei ihan helpolla siellä töissä kiihotu. Hyvä jos kotonaan jaksaa enää vaimon pimpsaa katella. :whistle:

minusta kans tuntuu vähän samalle.ajatelkaa jos te miehelle joka päivä rämemajavaa esittelette niin kyllä se jossain vaiheessa kyllästyy.miettikää jos te 8h jotain munaa vahtaatte työksenne niin en usko että paljon kiinnostaa enää kotona

Uusimmat

Yhteistyössä