"He tekevät vain työtänsä", näinhän se menee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RealistiElli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RealistiElli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nimittäin törkeää, jos oikeasti siinä olikin jotain.

Niinpä. Kyllä ne ajatukset summuut hallussa ainakin tulisi pitää, ettei sitä ulospäin näkyisi ainakaan. Siitä olen ihan varma, ettei se tutkimus sille lääkärille ainakaan epämiellyttävä ollut, muusta en tiedä.
No sittenhän se olis väärällä alalla, jos työ olis epämiellyttävää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just.... ai että naisen haisevaa värkkiä tutkiessa kiihottuu? Ihan tiedoksi, ei ne miehet pelkästään SEN näkemisestä kiihotu...

Pese hei sitä tussuas väliin, niin ei haise!

Kommenteistasi päätellen, en yhtään ihmettele vaikka ajatteletkin tuolla tavalla..harmillista, aikuistumisen paikka?

Voi taivas että olette sinisilmäistä sakkia, suurin osa!
Ei ne lääkäritkään mitään pyhimyksiä ole! Sori.
Tietäisittekin niitä inside-juttuja, mitä sairaalankin sisällä liikkuu, voi jee...ehkä onkin hyvä, ettei niistä kaikki tiedä. Ei sillä, että minäkään kaikkia tietäisin.

Mä tunnen yhden nuoren miehen, joka teekee mammografioita. Ei se kuulemma jaksa innostua niistä tisseistä.

Minäkin tiedän miehen, joka korjaa autoja ja on äärettömän kyllästynyt niihin. Tiedän myös miehen, joka on putkiasentaja, eikä voi sietääkään putkia.
Tiedän naisenkin, joka on kirjastontäti ja vihaa kirjoja.

Näitä riittää. Joku ymmärsi, moni ei. Kiitti moi! =)

Ja vaikka mä käsittelen rahaa työssäni, niin en jaksa innostua seteleistä tai kolikoista, vaikka kolikkopusseja kannetaan selkä vääränä ja seteleitä on niin suuria kasoja, ettei käsiin mahdu. Sensijaan seteli omassa lompakossa on ilostuttava asia. Mutta setelit työpaikassa, ne on jonkun muun, eikä sitä edes mieti, että se on rahaa. Lähinnä miettii vaan sitä, että tekee työnsä hyvin, ettei tule sanomista.

sinne ei edes oteta tyyppejä, jotka kaavailee rahan sujauttamista taskuun. Oletan, että lääkäreitä koskee samat säännöt suhteessa potilaihin.

Tietäisittekin niitä inside-juttuja, mitä sairaalankin sisällä liikkuu, voi jee...ehkä onkin hyvä, ettei niistä kaikki tiedä. Ei sillä, että minäkään kaikkia tietäisin.

Voi sa*tanan idiootti se on sitten niiden YKSITYIS elämää ei TYÖELÄMÄÄ!
Pyhimys tuskin tarvitsee olla jos ei näe tuollaisessa tilanteessa mitään seksuaalista, vai sekö on pyhimyksen ehto?

No ei tietenkään lääkärit mitään pyhimyksiä ole. Ja toki niitä juttuja liikkuu. Mitä raskaampi työ niin sitä mustempaa huumoria käytetään...Jos niitä juttuja vain kuuntelisi niin kukaan ei menisi enää mihinkään hoitoon. Mutta ne jutut on vain juttuja. Se on ihan eri asia puhua levottomiakin työporukassa, kun tehdä sitä työtä potilaan kanssa.

... että kun liikaa näkee tussuja tai jotain muuta ihmisruumiinosaa, niin kyllä se kiinnostus kohdetta kohtaan laimenee väkisinkin. Ei huulet ja aukot jaksa enää sytyttää.

Aapee taitaa olla lapsi vielä.

Mä en kyllä tulkitse silmiin katsomista yhtään miksikään. Minusta olisi kiva, jos minua katsottaisiin silmiin, vaikka kyseessä olisi sisätutkimuskin

Lääkiksessä opetetaan katsomaan silmiin, se on kohteliasta :D

Kyllä on ap tehnyt väärän tulkinnan. Mäkin olen jo monet miehen ja naisen sukuelimeet ehtinyt tnähdä, eikä kyllä ole vielä ehtinyt hoitsun housut kostua siitä hyvästä :D

Asiasta kumisaappaaseen, missä on nyt eräs palstalainen huutamassa oikeuksiensa perään? Terveydenhoitohenkilökunta saa kyllä puhua potilaistaan mitä tahansa eikä yhtän haittaa... vaan annas olla jos ope sanoo keskustelleensa (asiallisesti) oppilaista, niin jo satelee solvauksia.

Mulla tulee enemmän tosta gynen käytöksestä mieleen, että se oli aloittelija ja sen vuoksi hermostunut. Luulen, että se aiheuttaisi paljon enemmän tuollaista käytöstä kuin tutkittavan puoleensavetävyys. Mulle kun on käynyt aika samalla tavalla joskus...korvalääkärissä:D (Joo ja oli tosi hyvännäköinen nuori mieslääkäri.)

Ja jos nyt sellainen ihme kävisi, että gyne mun tutkimisesta jotenkin kiihottuisikin, niin mulle ihan sama, jos osaa käyttäytyä asiallisesti ja pitää sen omana tietonaan.

no eipä ole näin hoitoalalla työskentelevänä koskaan ajatukset karanneet, ei miestä eikä naista koskiessa....kyllä se työ on kuitenkin työtä, olipa kuinka hyvännäköisestä tapauksesta kyse.

Luulis nuoren mieslääkärin ymmärtävän, että suurinta osaa naispotilaista tuo tilanne hieman hämmentäs eikä se ainakaan parane koko ajan silmiin katsomalla. Ois menny vaikka papereitansa selaamaan siksi aikaa kun hoitaja teki valmisteluja..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, minä olen ammaltiltani kätilö ja päivittäin enemmän tai vähemmän kattelen naisten alapäitä...siviilissä mua kiihottaa vallan hirveästi seksi naisten kanssa, mut työssäni en oo IKINÄ aatelu mitään seksuaalisuuteen liittyvää!
Että näin!

Nyt meni mammoilta puurot väärään kurkkuun, eihän ne tohdi enää lähtee synnyttämään, kun pelkäävät, että kätilö kampeaa selkään.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Siis voi *iik* syksyllä eräs nuori ja komea lekuri (ei gyne) kyseli multa kaikkea muuta kuin hoitoon liittyvää, se kävi varmaan ihan kuumana meikäläiseen
6725fbrr99bl5w.gif

Vielä muutama vuosi sitten minäkin otin miehiltä klamydia- ja gc-näytteitä tikulla kikulin päästä (Nykyään ko tutkimukset otetaan usein virtsasta). Ei kiihottanut pätkääkään vaikka muna oli käsissä. Naisilta oon myös lukemattomia papa-näytteitä ottanut. Luulisin, että ei tollasessa tilanteessa kukaan voi kiihottua. Tai ehkä joku pervo?!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
MIKSI te käytte miesgynellä...? :o

Sama kai se nyt on, kuka sen tavaran tarkistaa?

Näinpä, siis mitä ihmeellistä miesgynessä on? :o
Ei mun mielestäni mitään, mutta ilmeisesti se joitakin ahdistaa ja omat ajatukset/mielikuvitus tekee tepposiaan.

Elli on edelleen samaa mieltä, en tosin jaksa tästä aiheesta tämän enempää. =) Eikä kuumota korvia, eikä muutakaan...
Yks sadasosa teistä ymmärsi kirjoittamani, joten annetaan olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hoituri oon, 20 vee melkein miestenkin värkkejä pessyt, katetroinut ym...

Kiihottaa näky yhtä paljon, kuin katsellessa multaista pottua jääkääpissa:)

Hahhahhhahhha, veit jalat suustani!

Ja tohon gyne-asiaan, mulle sanoi miesgyne (keski-ikäinen) kun olin vuosi sitten tarkastuksessa, että "hyvännäköinen alapää sinulla" :=O Olin että WHaT - tarkoitti kyllä varmaan ettei näy mitään sairautta/tulehdusta?

Mä näen kaikenmoisia ihmisten alapäitä työssäni päivittäin, nuorten ja vanhojen eikä ole muuten kertaakaan tullut esim. katetroinnin yhteydessä yhtäkään seksuaalista ajatusta mieleen. Ei mun tartte työpukua pukiessa mitään robottivaihdetta vaihtaa, mutta kun työ on sitä mitä on ja kun minusta sukuelimet harvemmin on arkisena ilmestyksenä seksuaalisia niin eipä hetkauta. Ihmisten silmissä ennemminkin on seksuaalista, sairaiden silmät vaan harvemmin mitenkään iloisena katsoo, lääkäreiden ja työkavereiden silmät kyllä sit onneks joskus katsoo nätisti ;) :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä