"He tekevät vain työtänsä", näinhän se menee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RealistiElli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RealistiElli

Vieras
Olen satavarma, että tuota lausetta käytetään puhtaasti vain siitä syystä, että saadaan naisten mielet rauhallisiksi, uskottelemalla heille, ettei lääkäri/gynekologi ajattele mitään asiallisesta poikkeavaa työn lomassa, jos vaikka sukuelimiä joutuu tutkimaan! Onhan se heidän työnsä juu, eikä mitään sopimatonta saa tehdä, mutta että ajatuksetkin voidaan kieltää ja hallita?
Siihen vastaanoton ovelleko lääkärit riisuvat ihmisyytensä ja toimivat robotteina päivät? Jos lääkärinä on nuori (miksei vanhakin), komea (miksei vähemmän komeakin) mies ja sisään astelee nuori (miksei vanhakin), kaunis (miksei vähemmän kauniskin) nainen ja lääkäri joutuu tekemään vaikka sisätutkimuksen...on oikein, että tohtori pitää itsensä mahdollisimman hyvin kasassa ja ehkä ajatuksiaankin koittaa jarrutella, mutta olen aivan varma ettei homma mene aina niinkuin me naiset luullaan! Pöh.
Minulle on sattunut kaksi nuorta miestä elämäni aikana, jotka ovat selkeästi vaivaantuneet sisätutkimuksesta. Ja mikäs siinä on katella toisen tussua!
Voisin melkein sanoa, että lääkärin takki on keksitty vain pientä -ja vähän suurempaakin- jöpötystä peittämään. B)

No jos mä oisin lääkäri, ei mulla heräis minkäänlaisia seksuaalisia tunteita kun miehen kikkeli mun kouraan paiskattais.

Mutta muista onhan esimerkiksi lähihoitajatkin ihmisiä, nakkaavatko he seksuaalisuutensa romukoppaan kun pappojen kikkeleitä pesevät?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä oisin lääkäri, ei mulla heräis minkäänlaisia seksuaalisia tunteita kun miehen kikkeli mun kouraan paiskattais.

Mutta muista onhan esimerkiksi lähihoitajatkin ihmisiä, nakkaavatko he seksuaalisuutensa romukoppaan kun pappojen kikkeleitä pesevät?

En nyt tarkoita, että jokaisesta vastaantulijasta pitäisi olla mela sojossa! Tarkoitan, että eivät varmaan aina voi itseään hillitä.

Alkuperäinen kirjoittaja RealistiElli:

En nyt tarkoita, että jokaisesta vastaantulijasta pitäisi olla mela sojossa! Tarkoitan, että eivät varmaan aina voi itseään hillitä.

Jaa, no mä en tuohon usko, fantasioi sä mitä haluat gyellä käydessäs..

Eihän tässä nyt ole lähihoitajilla ja papoilla mitään tekemistä. Pointti oli se, että miesgyneillä seisoo, kun ap käy tutkimuksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja RealistiElli:

Jaa, no mä en tuohon usko, fantasioi sä mitä haluat gyellä käydessäs..

En ole juurikaan fantasioinut viime aikoina. Pulmunenkos siellä? :saint:

Enpä usko, että jonkun mäihäiset vehkeet ihan hirveästi jaksaa päivästä toiseen kiinnostaa.
Koska useinhan sinne gynelle/urologille hakeudutaan tulehdusten tms. takia

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mulla loppu usko tähän kun ajokorttiin vaadittavassa lääkärintarkastuksessa lääkäri tutki RINNAT ja riisutti muutenkin pikkuhoususilleen |O

No pakkohan se on! Ei autolla saa ajaa, jos puskurit eivät ole kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Enpä usko, että jonkun mäihäiset vehkeet ihan hirveästi jaksaa päivästä toiseen kiinnostaa.
Koska useinhan sinne gynelle/urologille hakeudutaan tulehdusten tms. takia

Aivan. Ei minullakaan mikään mätäinen mela vedä...tarkoitin, ettei aina ole näin. Siis joskus se tapaaminen voi oikeasti olla miellyttävä, siinä mielessä, että ajatus saattaa karata itse kenelläkin. Siis ei aina. Joskus.

Joo, tota mäkin oon aina ajatellu. Tai en nyt suoranaisesti sitä, että niillä seisois, mutta varmasti ne jotain ajattelee...toisinaan ja varmasti usein niitä kyllä ällötää tutkia jos minkälaisia karvaturreja :laugh:
Mutta siis...ymmärrän mitä ajat takaa ja samoilla linjoilla minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mulla loppu usko tähän kun ajokorttiin vaadittavassa lääkärintarkastuksessa lääkäri tutki RINNAT ja riisutti muutenkin pikkuhoususilleen |O

Mulle kerran yksi lääkäri sanoi lääkärintarkastuksessa, kun puntarille piti mennä, että otatko housut pois. No minä otin ja mietin jälkeenpäin, että taisin kuulla omiani, koska lääkäri varmasti tarkoitti kenkiä, eikä housuja. Oli siinä varmasti th:lla ja mukana olleella opiskelijalla miettimistä, että on innokas paljastelija tullut tarkastukseen :D

No en kyllä jaksa uskoa että tuollaisessa tilanteessa kenenkään värkit jaksavat hämmästyttää. Ap taitaa taas olla niitä naisia jotka todellakin kuvittelevat kääntävänsä kadullakin kaikkien päät.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh..:
No en kyllä jaksa uskoa että tuollaisessa tilanteessa kenenkään värkit jaksavat hämmästyttää. Ap taitaa taas olla niitä naisia jotka todellakin kuvittelevat kääntävänsä kadullakin kaikkien päät.

*hali sulle* Jos vaikka heräisit tähän todellisuuteen (jossa on tuhmia setiä ja kieroja tätejä *kuiskaa* :o)?

Alkuperäinen kirjoittaja ööh..:

Ja lekurit näkee niitä värkkejä päivittäin useita. Eiköhän ne kaikki ole suunnilleen samanlaisia, vai onko kauniilla naisella myös kauniimpi tussu?

no lääkärit tunnetusti saavat seuraa muutenkin helposti, ettei tarvi niitä hehkeitä potilaita ottaa. Käy sinä vaan gynellä aivan rauhassa, ei se tuhma tohtorisetä hyökkää runkulle heti sinun jälkeesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh...:
no lääkärit tunnetusti saavat seuraa muutenkin helposti, ettei tarvi niitä hehkeitä potilaita ottaa. Käy sinä vaan gynellä aivan rauhassa, ei se tuhma tohtorisetä hyökkää runkulle heti sinun jälkeesi.

Tais sattua arkaan paikkaan. Suo anteeksi ja parantele kaikessa rauhassa synnytyksessä tikattua römpsääsi! :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä