Häviääkö muiden kaapeista suklaata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on tapana ostaa kaappiin suklaalevy siltä varalta jos joskus tekee mieli suklaata. Noita levyjä oon ostellut ehkä n. kerran viikossa raskauden, eli n.puolen vuoden ajan. Yhtään levyä en ole oston jälkeen nähnyt, enkä siis suklaatakaan syönyt. Mieskään ei ole kuulema suklaita nähnyt, tosin kerran sanoi ettei ole varma söikö suklaalevyn. Asutaan toistaiseksi kahdestaan. Meillä on 2 kissaa ja veljelläni on vara-avain meille, joten epäiltyjen listalla on kissat ja veli. Veli tosin on ollut aina töissä silloin kun suklaa on hävinnyt.
Onkohan vaarallista jos kissa(t) syö suklaata? Jos kissat on olleet asialla, niin hyvin on opetettu laittamaan roskat roskikseen.

En usko että kissat olisivat.
Meillä ainakin mies ja neiti pöllivät mun suklaat ja väittävät ei ei olla syöty.
Aika tyylikkäästi olisivat roskat roskiin laittaneet.

ootkos kuullut niistä herkkupeikoista jotka asuu keittiössä?kaappien takana,uunin alla....
mä olen jopa valokuvan napannut tällaisesta peikosta itseteossa,oli nakertamassa mun juuriostamaani suklaalevyä!:O
ostin peikonkárkotetta ja johan loppui suklaavarkaudet!

Alkuperäinen kirjoittaja ite en tietenkään;24141757:
Jos syöt unissas? Tai sitten se on joku järjestäytynyt suklaaliiga!! Meillä kaapit on ainakin niiden kohdelistalla....

voi olla,ainakin mulla on tapana unissa kävellä ja ihmettelin kun kahvi oli aina ihan lopussa vaikka oli vasta ostettu ja saikin sitten aina lisää vaan ostaa.
mies kerran otti kuvan musta yöllä mulle todisteeksi,istuin keittiön pöydän äärellä ja ryystin kahvia tukkapystyssä,ja kuulemma vedin monta kupillista:D

ei siis ihme että mulla oli tuohon aikaan aina maha kuralla....:O

[QUOTE="hmm";24141787]ootkos kuullut niistä herkkupeikoista jotka asuu keittiössä?kaappien takana,uunin alla....
mä olen jopa valokuvan napannut tällaisesta peikosta itseteossa,oli nakertamassa mun juuriostamaani suklaalevyä!:O
ostin peikonkárkotetta ja johan loppui suklaavarkaudet![/QUOTE]

Mistä sitä peikonkarkotetta saa? Pitääkin kokeilla sitä.