V
"vieras"
Vieras
Mulla on tapana ostaa kaappiin suklaalevy siltä varalta jos joskus tekee mieli suklaata. Noita levyjä oon ostellut ehkä n. kerran viikossa raskauden, eli n.puolen vuoden ajan. Yhtään levyä en ole oston jälkeen nähnyt, enkä siis suklaatakaan syönyt. Mieskään ei ole kuulema suklaita nähnyt, tosin kerran sanoi ettei ole varma söikö suklaalevyn. Asutaan toistaiseksi kahdestaan. Meillä on 2 kissaa ja veljelläni on vara-avain meille, joten epäiltyjen listalla on kissat ja veli. Veli tosin on ollut aina töissä silloin kun suklaa on hävinnyt.
Onkohan vaarallista jos kissa(t) syö suklaata? Jos kissat on olleet asialla, niin hyvin on opetettu laittamaan roskat roskikseen.
Onkohan vaarallista jos kissa(t) syö suklaata? Jos kissat on olleet asialla, niin hyvin on opetettu laittamaan roskat roskikseen.