Hävettää kun oon niin ruma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28629028]Hyvät mitat sinulla on :)[/QUOTE]

No ei ole, jos on pyöreyttä kasvoissa, kaksoisleukaa, löllyviä reisiä ja käsivarsia ja etenkin mahaa!! mitä jos toi nahka ei kiinteydy... miten voin jo lurpsahtaa tässä vaiheessa... kai se mitä tuntee sisältä, näkyy ulospäinkin

[QUOTE="Vieras";28629050]Terveellinen ruokavalio ja liikunta tekee ihmeitä :)[/QUOTE]

No yritän syödä terveellisesti ja tiputtaa painoa mutta joskus se tuntuu vaan junnaavan paikallaan toi paino...

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;28629055:
näinhän mä vähän arvelinkin, ja aina on toivossa hyvä elää, joku sinne Kolariinkin varmaan joutuu lähtemään.

Läskimahan vedät vaan reippaasti sisään, tai ostat ns. kumipuvun :cool:

ja näinhän sä myös neuvot omia lapsiasi ja parannat niiden itsetuntoa jos ne tulisivat joskus kysymään? =)

Eikun ainiin, anteeks lasipää edellä. Eihän sulle tule koskaan lapsia joilla voisi olla itsetunto ongelmia, vaan ne on täydellisiä kuten vanhempansakin, eikä niitä koskaan haukuta koska ne on juuri niitä jotka haukkuu muita kun oppii nuo tavat vanhemmalta. Sori sori

Mutta ruma on ruma ja kaunis on kaunis, minä haluan tulla kauniiksi! myös meikittä. ja hiuksista saatava myös kauniit. mutta miten se tehdään..

Kauniiksi ei tulla. Ei meikillä eikä ilman.

Kauneus löytyy sisältä. Ja jos ei löydy, niin sitä ei ole, eikä siinä ulkoinen parantelu auta.

Itse olen epäilemättä useimpien naisten silmissä ensivilkaisulla ja pidempäänkin katsoessa ällöttävä, ruma keski- ikäinen kaljamaha. Ja entäs sitten. Minun ei ole mikään tarve ulkomuodollani tai ällöpositiivisuudellani miellyttää koko maailmaa. Riittää se, että läheiseni, minulle tärkeät ihmiset näkevät jotain muutakin. Heidän silmissään olen aina alasti eikä feikkaaminen tai meikkaaminen auta, koska ovat tunteneet minut jo yli neljäkymmentä vuotta.

Ja jos joku vaikkapa oikeutetusti on sitä mieltä, että olen ällöruma, vittumainen keski- ikäinen kaljamaha, niin hän saa olla sitä mieltä. Ja saa puolestani mielipiteineen suksia kuuseen. En vilkuta, eikä minun tule ikävä.

[QUOTE="isipappa";28629088]Kauniiksi ei tulla. Ei meikillä eikä ilman.

Kauneus löytyy sisältä. Ja jos ei löydy, niin sitä ei ole, eikä siinä ulkoinen parantelu auta.

Itse olen epäilemättä useimpien naisten silmissä ensivilkaisulla ja pidempäänkin katsoessa ällöttävä, ruma keski- ikäinen kaljamaha. Ja entäs sitten. Minun ei ole mikään tarve ulkomuodollani tai ällöpositiivisuudellani miellyttää koko maailmaa. Riittää se, että läheiseni, minulle tärkeät ihmiset näkevät jotain muutakin. Heidän silmissään olen aina alasti eikä feikkaaminen tai meikkaaminen auta, koska ovat tunteneet minut jo yli neljäkymmentä vuotta.

Ja jos joku vaikkapa oikeutetusti on sitä mieltä, että olen ällöruma, vittumainen keski- ikäinen kaljamaha, niin hän saa olla sitä mieltä. Ja saa puolestani mielipiteineen suksia kuuseen. En vilkuta, eikä minun tule ikävä.[/QUOTE]

Totta.. sisäinen kauneus on myös hyvin tärkeätä, koska on hyvä sanonta " beuautiful girl has nothing, is her are ugly heart " eli kaunis tyttö ei ole mitään jos sinulla on ruma sydän, suomeksi sanottuna. Mutta tahdon myös panostaa ulkonäköön, tahdon olla tyytyväinen molempiin puoliini. Ulkoiseen, että sisäiseen. Loistaa. Koska mä olen aina kokenut olevani jotenkin helvetin ruma..

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;28629157:
Onneksi ei ole rumilta hoitoon meno kielletty!
hae nopsaan apua nyt, ap.
hyvät vinkit annoin ja pussi päähän tarkoittaa tietty lakki päähän.

Selitä selitä... kyllä jokainen meistä tietää mitä pussi päähän ilmasu meinaa, eikä se todellakaan meinaa mitään hatun päähän laittamista. Häpee ite, äläkä huutele sieltä ruudun takaa toisille mitään hoitoon menosta. Mieti omaa motiiviasi äitinä ja sitä kun huutelet jollekin nuorelle tuolla aiemmin mitä huutelit ja mieti kaks kertaa, onko sulla se hoidon paikka vai ei. Koska minä veikkaan että sulla on. Empatiaa sulta ei ainakaan puutu, sekä älyllistä toimintaa. Näin on.

Laittaudu kauniiksi. Harrasta liikuntaa, päivitä ruokavaio terveelliseksi. Käy kampaajalla, käytä nykyaikaisia tilaisuuteen soivia vaatteita joissa viihdyt. KAunistaa kummasti

Laittaudu kauniiksi. Harrasta liikuntaa, päivitä ruokavaio terveelliseksi. Käy kampaajalla, käytä nykyaikaisia tilaisuuteen soivia vaatteita joissa viihdyt. KAunistaa kummasti

Kiitos. :) mietin vaan et mitenkähän kalliiks yleensä kauneudenhoito tulee jos rupee silleen hoitamalla ihan hoitamaan itseään vai voiko kauneutta saada halvallakin mutta hyvin lopputuloksin...? esim ihonhoito

Kukaan mukava ihminen ei sanoisi sulle niin. Eikä sun itsekään pitäisi puhua itsestäsi negatiivisia asioita.

No tämä.

Olen tavannut neitokaisia, joilla ulkonäön puolesta ei pitäisi olla mitn ongelmaa pleiboin keskiaukeamalle. Siitä huolimatta ovat ulkonäköönsä tyytymättömiä. Minä minä minä ja pitäiskö mun kumminkin ottaa silikonit. Tossa vaiheessa olen jo kavereiden kanssa kaljalla.

Olen tavannut myös naisia, joilla pääkoppa on kunnossa. Viihtyvät kasvoissaan ja vartalossaan. Osaavat keskustella. Ulkonäköä saa olla, mutta ei tarvitse. Ja arvaahan kummantyyppisen naisen kanssa lähtisin lämmittelemään lähempää suhdetta. Arvasit väärin, arvaahan oikein.

Se on yksi kertarysäys tai tulipalo joka tekee kenestä tahansa vähemmän kauniin. Syöpä vie kultakutrit. Mutta jos tuommoisen takia lakkaisin rakastamasta muuten kelpo puolisoa, niin en enää kehtaisi katsoa peiliin.

[QUOTE="vieras";28628989]Teineillä on finnejä[/QUOTE]

Höpöhöpö, finnejä voi olla missä iässä vaan. Minä ole kohta 40 v. ja vieläkin on ajoittain finnejä.

Neuvoksi ap:lle, jos akne on paha niin käy ihotautilääkärillä ja pyydä reseptiä avitcid-voiteeseen tai jos et meinaa lähiaikoina tehdä lapsia niin roaccutan on vielä vahvempi. Dalacin on myös hyvä lisänä. Nämä auttaa melko varmasti.

Onko sinulla muuten asiat ok? Mielekästä tekemistä, ystäviä? Hyvinvointi on kokonaisuus. Hyvät unet, liikuntaa, monipuolinen ruoka, itsensä palkitsemista niin elämä on mukavempaa ja voit unohtaa tuollaiset pösilöt.

En minäkään kaunis ole, mulla on iso nenä, iso leuka, ohuet hiukset, mutta kaunis hymy, hyvät hampaat ja iloiset silmät. Olen tällainen ja ihan ok :)

[QUOTE="isipappa";28629229]No tämä.

Olen tavannut neitokaisia, joilla ulkonäön puolesta ei pitäisi olla mitn ongelmaa pleiboin keskiaukeamalle. Siitä huolimatta ovat ulkonäköönsä tyytymättömiä. Minä minä minä ja pitäiskö mun kumminkin ottaa silikonit. Tossa vaiheessa olen jo kavereiden kanssa kaljalla.

Olen tavannut myös naisia, joilla pääkoppa on kunnossa. Viihtyvät kasvoissaan ja vartalossaan. Osaavat keskustella. Ulkonäköä saa olla, mutta ei tarvitse. Ja arvaahan kummantyyppisen naisen kanssa lähtisin lämmittelemään lähempää suhdetta. Arvasit väärin, arvaahan oikein.

Se on yksi kertarysäys tai tulipalo joka tekee kenestä tahansa vähemmän kauniin. Syöpä vie kultakutrit. Mutta jos tuommoisen takia lakkaisin rakastamasta muuten kelpo puolisoa, niin en enää kehtaisi katsoa peiliin.[/QUOTE]

Entä jos omaa tuon ensimmäisen tyypin naisen ulkonäön ja kakkostyypin luonteen, mitäs siihen sanot? ja ei se muuten syöpä hiuksia vie... vaan ne hoidot, mutta järkyttävää ois. Hyi että mä pelkään kaikkee tollasta

[QUOTE="vieras";28629240]Höpöhöpö, finnejä voi olla missä iässä vaan. Minä ole kohta 40 v. ja vieläkin on ajoittain finnejä.

Neuvoksi ap:lle, jos akne on paha niin käy ihotautilääkärillä ja pyydä reseptiä avitcid-voiteeseen tai jos et meinaa lähiaikoina tehdä lapsia niin roaccutan on vielä vahvempi. Dalacin on myös hyvä lisänä. Nämä auttaa melko varmasti.

Onko sinulla muuten asiat ok? Mielekästä tekemistä, ystäviä? Hyvinvointi on kokonaisuus. Hyvät unet, liikuntaa, monipuolinen ruoka, itsensä palkitsemista niin elämä on mukavempaa ja voit unohtaa tuollaiset pösilöt.

En minäkään kaunis ole, mulla on iso nenä, iso leuka, ohuet hiukset, mutta kaunis hymy, hyvät hampaat ja iloiset silmät. Olen tällainen ja ihan ok :)[/QUOTE]

No emmä tiedä onko tämä aknea... mulla on finnejä vaan siellä sun täällä. Välillä enemmän, toisinaan ne katoo pois ja kasvojen iho tuntuu sellaselta rasvaselta. Miksi roaccutania ei saa syödä, jos meinaa lähiaikoina tehdä lapsia?

Entä jos omaa tuon ensimmäisen tyypin naisen ulkonäön ja kakkostyypin luonteen, mitäs siihen sanot? ja ei se muuten syöpä hiuksia vie... vaan ne hoidot, mutta järkyttävää ois. Hyi että mä pelkään kaikkee tollasta

Joko minä en osaa kirjoittaa tai sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisessä.

En millään muotoa välttele kauniita/söpöjä/nättejä naisia. Uskallan taatusti kohdata heidätkin. Mutta naisen kauneuden määritän yksin minä. En siihen tarvitse ulkopuolista apua enkä kavereiden neuvoja.

Nainen on kaunis jos minä näen hänet kauniina.

Yhteistyössä