[QUOTE="isipappa";28629088]Kauniiksi ei tulla. Ei meikillä eikä ilman.
Kauneus löytyy sisältä. Ja jos ei löydy, niin sitä ei ole, eikä siinä ulkoinen parantelu auta.
Itse olen epäilemättä useimpien naisten silmissä ensivilkaisulla ja pidempäänkin katsoessa ällöttävä, ruma keski- ikäinen kaljamaha. Ja entäs sitten. Minun ei ole mikään tarve ulkomuodollani tai ällöpositiivisuudellani miellyttää koko maailmaa. Riittää se, että läheiseni, minulle tärkeät ihmiset näkevät jotain muutakin. Heidän silmissään olen aina alasti eikä feikkaaminen tai meikkaaminen auta, koska ovat tunteneet minut jo yli neljäkymmentä vuotta.
Ja jos joku vaikkapa oikeutetusti on sitä mieltä, että olen ällöruma, vittumainen keski- ikäinen kaljamaha, niin hän saa olla sitä mieltä. Ja saa puolestani mielipiteineen suksia kuuseen. En vilkuta, eikä minun tule ikävä.[/QUOTE]
Totta.. sisäinen kauneus on myös hyvin tärkeätä, koska on hyvä sanonta " beuautiful girl has nothing, is her are ugly heart " eli kaunis tyttö ei ole mitään jos sinulla on ruma sydän, suomeksi sanottuna. Mutta tahdon myös panostaa ulkonäköön, tahdon olla tyytyväinen molempiin puoliini. Ulkoiseen, että sisäiseen. Loistaa. Koska mä olen aina kokenut olevani jotenkin helvetin ruma..