Hävettä.. *purkaus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Mies on ollut kaksi päivää kotona (siis viikonlopun lisäksi) ja on saanut täällä enemmän aikaseksi kuin minä moneen viikkoon. Tai siis saanut samassa ajassa enemmän aikaseksi.
Mikä mua vaivaa?
Siis kyse on vaikka siitä että tavarat löytää omille paikoilleen.
Toisaalta en tiedä mitä se lapsen kanssa täällä sitten tekee. Että leikkiikö lapsi keskenään, ja mies vaan siivoaa, vai ehtiikö myös leikkimään tai lukemaan lapselle.

Jotenkin tulee vaan niin pirun saamaton olo.

Tää vielä korostuu nyt kun ei oikein voi kotona edes tehdä mitään. Tai no tein mä sämpylöitä tytön kanssa tänään, vaikka hermo meinas siinäkin mennä, kun ei se mitään tottele, ja kun en voi sitä nostaa poiskaan aina kun se rupee pelleilemään.
Turhauttavaa.

Tuttua.
Meillä ukko saa vaikka siivota talon katosta lähtien ja natiaiset onnessaan auttaa ja pienin leikkiisiinä mukana. mut ans jos mää koitan siivota, isommat hävii ku pierut saharaan ja pienin roikkuu jalassa..

Hyvä et muillakin on tätä!

Mä tunnen välillä kans itteni niin saamattomaks vaik koko ajan yritän itekki tehä kaikkee.. Niin haluisin suoda tolle miehelleni jonku hoitovapaakauden kans et näkisin miten se oikeesti vähä pidemmällä ajalla pärjää noitten vintiöitten ja kodinhoidon kans et onko muka aina niin tehokas..

Meillä on ainakin nähtävissä, että miehellä kyllä sit palaa käpy heti kun lapsi on unilla, siis kaikesta ihan överisti.
Jos läikkyy kahvia laattalattialle, niin voi kamala sentään, tai jos joku turhaakin turhempi ohjelma on jo alkanut ja siitä on viisi minuuttia mennyt.
Tai vastaavasti jos olenkin pistänyt pesukoneeseen ne väärät farmarit, enkä niitä mitkä olisi pitänyt (eroa kun on niin minimaalisen vähän, etten mä niitä tunnista).

Että kyllä sillä hermoon ottaa, mutta puristaa viimeseen asti, ja sitten kun lapsi nukkuu niin hermostuu kaikesta :D
Että ei sekään supermies ole.

Se edes vähän lohduttaa..

Yhteistyössä