Tahon saada jotain älyllistäkin tänään aikaseksi!!! Tahon, tahon, tahon!*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mut miks pitää olla näin saamaton. Oon siis kotona siksi, että pitäis hankkia työharjoittelupaikka. Oon laittanut useampaan paikkaan s-postia ja yhteydenottopyyntöjä, mut ei tunnu onnistavan.
Tänäkin aamuna laitoin kahteen paikkaan vielä mut nyt alkaa tuntumaan että pitäs saada jotain aikaseksi täällä kotonakin ku kerta täällä oon, ja ihan omassa rauhassa viel.

Nyt tsemppaan ja lähen vaiks ruuan laittaa ensin ja sit siivoon lasten lelut, osan niistä varastoon kun tuntuu niitä liikaa tuolla lattioilla pyörivän.
Lasten vaatteet pitäis myös käydä läpi, ottaa pieneks menneet ja tarkastaa onko varastossa sopivia tilalle vai pitääkö kaupoille lähteä :)
Sit pitäs omaa vaatevarastoa kaivella ja sielt tarpeettomat pois.

Huh..mut niin, laiska töitään luettelee, vai miten se nyt meni :) Nyt hommiin...tai ainakin kohta...:xmas:

[QUOTE="heh";23424297]Tiedätkin varmaan että soitto tai paikalla käynti on paaaljon tehokkaampi tapa tuoda itseään esille harjoittelupaikkaa hakiessa kuin meili?[/QUOTE]

Joo, tiedän :ashamed:

Yhteistyössä