Hauskimmat ja mieleenpainuvimmat seksikokemuksenne

Tein tämän avauksen hetki sitten, mutta se ilmeisesti hävisi johonkin bittiavaruuteen, koska en haullakaan sitä löytänyt.

Eli, kertokaa hauskimmat seksikohelluksenne. Ei mitään rumaa tai ilkeää tyyliin "meinas laatta lentää kun se oli niin ruma ilman vaatteita" tms paskaa. Vaan esimerkiksi näitä akrobaattisia sairaan hyvin ideoita, jotka tulee aamuyöstä ja päätyy ensiapuun. Mutta sellaisia, jotka molempien (sekä kirjoittajan että partnerin) mielestä on ollut hauska juttu viimeistään viikon päästä. Suhteellisen kevyellä mielellä olen liikenteessä, mutta voin silti aloittaa kertomalla muutaman vuoden takaisen sattumien sarjan meidän tosielämästämme.

Oli ilta, ja kuopus oli könynnyt meidän sänkyyn. Mietimme, että siirrymme suosiolla alakertaan. Otettiin peitot ja hiivittiin sitten alakerran sohvalle. Tässä vaiheessa on kerrottava, että yksi kissoistamme oli silloin pentu.

No, siinä sitten aikamme lämmiteltyämme siirryimme ns. doggystyle-asentoon lattialle, koska sohva tuntui jotenkin kiikkerältä. Jonkin aikaa kaikki meni hyvin, kunnes lopun lähestyessä ja tahdin kiihtyessä mies ampaisi yhtäkkiä jalat suoraksi, karjaisi ja ponnisti eteenpäin kuin uimahyppääjä, minä pelästyin ja sinkouduin eteenpäin päin sohvapöydän kulmaa. Toinen etuhampaani lohkesi ja huuli meni halki.

Kissanpentu oli hyökännyt takaapäin miehen heiluviin palleihin. Oli ilmeisesti seurannut niitä jonkin aikaa ja päättänyt sitten iskeä kiinni, saalistaa kunnon lihakimpaleet iltapalaksi.

Älkää kysykö, miksi kerron teille. Jotenkin vaan eilen näitä muisteltiin (ja muutamaa muutakin vastaavaa juttua) ja hiukan nauratti kieltämättä molempia.

"jooo"
hahaha :D hyvä että jälkikäteen nauratti :D. mulla käynnyt yhen miehen knssa niin että yhdynnänaikana sillä esinahka jotenki repeyty ja sitä verta sitten tuli ja paljon vietettiin sitten uneton yö molemmat vessan lattialla ja päivystyksestä neuvoja kysellen. kyllä se sittrn nauratti jälkikäteen

[QUOTE="jooo";26974811]hahaha :D hyvä että jälkikäteen nauratti :D. mulla käynnyt yhen miehen knssa niin että yhdynnänaikana sillä esinahka jotenki repeyty ja sitä verta sitten tuli ja paljon vietettiin sitten uneton yö molemmat vessan lattialla ja päivystyksestä neuvoja kysellen. kyllä se sittrn nauratti jälkikäteen[/QUOTE]

Täh? Auuuuts. Ei tarvinnut lähteä kuitenkaan mihinkään päivystykseen siis onneksi. Paraniko itsekseen?

"jooo"
ei tarvinnut mihinkään lähteä ja miehellä meni pariviikkoa parantua asiasta kokonaan :D mutta kyllä on jäänyt tuo kohellus hyvin mieleen :D.
sitten tietty hyvinkin klassinen tapahtuma erään miehen kanssa, talvipakkasilla autoillessa himot iski, johonki parkkikselle auto sit vaa ja ähellettiin ittemme takapenkille ilman että ulkokautta tarvi mennä vaatteetki jotenki onnituttii riisuu, siinä sitten touhuillessa näky fikkarin valo lasin takaa oli poliisit tullu akttomaan miks parkkiksella seisoo auto käynnissä :D

"jooo"
ja viellä tuohon AP:n tekstiin meilläkin eäin"tapaturma" tapahtunut ihan nykyisen miehen kanssa :D oltii kanssa "doggy style" sängyllä tosin mutta niin että oltii aika sängyn reunalla, päätti sitten koira työntää kylmän kuonon miehen persposkiin ja nuolaista palleista ja pepusta oikeen kunnolla :D loppu hommat aika äkkii

Repesiköhän kravatti? Se pieni jänne terskan alapuolella.

Ex-avokkaan kanssa rikoimme yhden sohvan, kun hän ratsasti päälläni. Kerran olimme doggy-style-asennossa sängyllä, kun rullakaihdin kelautui ylös. Asuimme luhtitalon ensimmäisessä kerroksessa ja ulkoa oli erinomainen näköala sisään.

"vierailija"
Meille kävi niin että päätimme vetäistä pikaiset autossa leffan jälkeen ennen kuin haimme lapseni ex-mieheni luota. Siinä touhussa kun kiirehdimme niin mies löi minua vahingossa otsalla naamaan kun kaatui päälleni takapenkillä ja minun alahuuli halkesi. Kiva sitten hakea lapset kotiin verisellä naamalla. Exä oli ihan varma että uusi mies oli pahoipidellyt minua. Selitin siinä jotain ympäripyöreää että leffateatterissa vahingossa osui naamat yhteen.

"jooo"
Repesiköhän kravatti? Se pieni jänne terskan alapuolella.

Ex-avokkaan kanssa rikoimme yhden sohvan, kun hän ratsasti päälläni. Kerran olimme doggy-style-asennossa sängyllä, kun rullakaihdin kelautui ylös. Asuimme luhtitalon ensimmäisessä kerroksessa ja ulkoa oli erinomainen näköala sisään.
tais olla se, tapahtumasta nyt sen verran jo vuosia vierähtänyt että en ihan muista mitä sieltä repeyty :D

"Hömppä"
Vaikee pistää tota sun juttua kyllä paremmaksi. :D

En tiedä voiko tätä seksikokemukseksi sanoa mut mulle kävi näin. Oon nelikymppinen vasta eronnut nainen ja mun seksi(yhdyntä)kumppanit voi laskea yhden käden sormilla (eikä siinä itseasiassa tarvita edes kaikkia sormia). :) KOskaan en ole yhden illan juttuja harrastanut mutta nyt olen miettinyt että jos sellainen osuu kohdalle niin mikä ettei, kokeillaan jos se sillä hetkellä tuntuu hyvältä.

Noh. Olin sitten juhlimassa viikonloppuna ja tapasin kivan miehen. Pilkun jälkeen mietittiin et olis kiva jatkaa iltaa mutta kun kummankaan luokse ei voinut mennä, päätettiin mennä hotelliin. Mies maksoi huoneen ja siinä sitten lämmiteltiin. Hyvältä tuntui ja mietin että nyt tai ei koskaan. Sanoin miehelle et mun puolesta vodaan mennä pidemmällekin. Mies sanoi että ei sillä ole kyllä ehkäisyäkään mukana. No mä reippaana tyttönä kaivoin kumin kassista ja sanoin että mulla on. :) Sitten mies kysyi saako kysyä multa jotain suoraan ja kysyi: "Haluatko sä tavata mut vielä uudestaan?" Sanoin että kyllä varmaan. Mieskin sanoi haluavansa tavata mut toistamiseen. Sitten se sanoi: "Mitä jos ei sitten vielä mentäiskään tän pidemmälle". MÄ SAIN SIIS PAKIT EKOILLA TREFFEILLÄ! Ihan kiva. :) Sen kerran kun olisin ollu henkisesti valmis tuohon seikkailuun niin kaveri ei halua mua. Mä repesin nauramaan enkä tiedä tajusko se mikä mua nauratti. Taisin mä niistä pakeista jotain mumista. :)

Että näin!

naurattaa vieläkin.
Mies toi pikkujouluista karmean vanhan velhon kotiimme ja luuli minun nukkuvan. Kyllä nauratti kun yrittivät hiljaa rakastella vieressäni ja mummolta pääsi välillä naukuvia pieruja ja perseen käry sai mieheni yökkimään. Mummo sammalsi epäselvyyksiä hampaattomalla suullaan ja ukkoni hyssytteli. Lopulta noita-akka sammui kesken aktin ja mies joutui retuuttamaan sata kiloista muoria takaovesta ulos. Ei kyllä meinannut pokka pitää.

:D Aijai, hauska katti!

Meilläkin koira kerran yritti yhtyä jonoon doggiestylessä, siis miehen selkään. Onneks uskoi yhdestä kerrasta että EI, niin ei saa tehdä!!! Ja vanhalla kissalla on tosi ärsyttävä tapa tulla tuijottaan puolen metrin päähän että mitäs mielenkiintosta te puuhaatte, sen takia on pitänyt keskeyttää hommat kerran jos kymmenenkin.

Sit n yks after sex-kohellus vielä koiraan liittyen... olin koiraa paskattamassa puistossa, niin sepä tekikin kakkansa valmiiksi pussissa. oli syönyt ilmeisesti käytetyn kortsun, ja se jäi sillai ihanasti osaks pyllyyn kii ja sain sitä sitten puistossa irrotella sen pyllystä... Pikkasen noloo mutta asialle on kyl tullut sen jälkeen naurettua :D

Hömppä, hyvä että suhtauduit huumorilla. Mä luulen, että miehellä meni vellit housuun, koska olit niin valmis ja itsevarman oloinen. Älä luovuta;) ja lisäksi haluan sanoa, että vaikka mulla on kumppaneita ollut ihan omiksi tarpeiksi ja vähän ylikin, niin mielstäni en ole koskaan pettänyt, ja hänen kanssaan sitä vasta kaiken hauskan olemme kokeneet. Niistä edellisistä kokemuksista ei ollut mitään hyötyä kenellekään. Että yksikin riittää, kun se on oikea;)

naurattaa vieläkin, mä en oikein ymmärtänyt sun juttuasi. Siis sinun miehesi toi teidän sänkyynne vieraan naisen, ja sinä nukuit vieressä?

Miwwi, olisitkohan raskaana?

HoitoonVaan, "koira yritti jonoon":D Ei helvetti:D

"vieras"
Hikka tuli kun nauratti niin paljon tuo aloittajan juttu, ja oli nää muutkin hyviä :D harmi ettei itsellä tuu mieleen mitään hurjaa. Pahinta mitä tapahtunut on varmaan kun kissa tullut kesken touhujen viereen toljottamaan x)

[QUOTE="vieras";26975184]Pahinta mitä tapahtunut on varmaan kun kissa tullut kesken touhujen viereen toljottamaan x)[/QUOTE]

Joo, meillähän ei kissat tule lainkaan makkareihin. Mutta joskus tosiaan kun ollaan oltu olkkarissa lasten vallattua muut huoneet, niin pahinta kissoissa on juuri se välinpitämättömän ylimielinen tuijotus, ja sitä tuijotuskisaa et voi voittaa. Se tulee ihan peesiin, ja stoalaisesti paikoillaan hömöttäen osoittaa mieltään, muljuttelee silmiään että "voi nolo mitä touhua teillä. Ja mun sohvalla. Onko mun pakko asua täällä?"

"jooo"
Joo, meillähän ei kissat tule lainkaan makkareihin. Mutta joskus tosiaan kun ollaan oltu olkkarissa lasten vallattua muut huoneet, niin pahinta kissoissa on juuri se välinpitämättömän ylimielinen tuijotus, ja sitä tuijotuskisaa et voi voittaa. Se tulee ihan peesiin, ja stoalaisesti paikoillaan hömöttäen osoittaa mieltään, muljuttelee silmiään että "voi nolo mitä touhua teillä. Ja mun sohvalla. Onko mun pakko asua täällä?"
hah kyllä tää on varmaa kaikilla kissnaomistajilla tuttua :D en tiiä miks niiden pitä ätulla siihen tuijottaa, me onneks ollaan jo opittu siihen että ei välitetä

Ei tuu mitään muuta mieleen, kun nuorena, pojan asuessa vielä kotona, sängyn jalat katkesi kesken kaiken. Sillä hetkellä kyllä nauratti ihan älyttömästi ja kiva selittely vanhemmille :) Nuoruuden huumaa..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja naurattaa vieläkin.;26975069:
Mies toi pikkujouluista karmean vanhan velhon kotiimme ja luuli minun nukkuvan. Kyllä nauratti kun yrittivät hiljaa rakastella vieressäni ja mummolta pääsi välillä naukuvia pieruja ja perseen käry sai mieheni yökkimään. Mummo sammalsi epäselvyyksiä hampaattomalla suullaan ja ukkoni hyssytteli. Lopulta noita-akka sammui kesken aktin ja mies joutui retuuttamaan sata kiloista muoria takaovesta ulos. Ei kyllä meinannut pokka pitää.
En tiedä miksi tämä nauratti, vaikka ei välttämättä kovin laadukas vitsi olekaan :D

Yhteistyössä