Hauska palsta. Ehtymätön lähde - kuin kainalohiki !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
harmaa vieras:
Miksi muuten tällä palstalla saa esitellä rintojaan ja takapuoltaan? Julkisilla paikoilla vilauttelu on rikos, joten miksi julkisella palstalla esitellään paljastavia kuvia? Sopimatonta käytöstä.

Vakio Rustailijanikki:
No se rintaketju silloin aikoinaan ei ollut edes seksuaaliseksi tarkoitettu. Melkeen sama ku ois pistäny tuttipullot riviin.

harmaa vieras:
eihän se välttämättä tarvinnut alapäänkään olla mitenkään seksuaalinen alotus...
Et mitenkään voi verrata tissejä ja tuttipulloja keskenään, daa.

Vakio Rustailijanikki:
miksen voi muka? sama tarkotus.

harmaa vieras:
Oikeasti onko sun römpsä yhtä kuiva kuin sun huumorintaju?

harmaa vieras:
Ja eiks sun kohta pidä lähtee jakeleen sitä?

Postia siis?

Vakio Rustailijanikki:
ei taida olla kuiva ollenkaan. Onko sun kainalohiki yhtä ehtymätön, kuin sun huumori?

Vakio Rustailijanikki:
Sorry, xxxxxxxxx nykyään, mut mulla ei oo huomen työpäivä.

harmaa vieras:
Siis ei millään pahalla, sulla on monet asiat kohdallaan, mutta huumorintaju on vähän alikehittynyt ja kiinnostus omaan kroppaan hieman ylikehittynyt, mutta ei siinä mitään, voidaan me silti olla kaverit.

Vakio Rustailijanikki:
muuten voitas, mut en vaan tykkää kovin yksinkertasista ihmisistä.

harmaa vieras:
Eli et siis tykkää itsestäsikään ?

Vakio Rustailijanikki:
Ei, ku mä en tykkää niin hirveesti susta, et voisin olla sun ystävä. Voin tykätä susta vaikka sen verran, etten ihan viitti sanoo sulle kaikkee, mitä mieli tekis, ettei sulle tulis hirveen paha mieli.

harmaa vieras:
Nyt menee sekavaksi. Oon niin yksinkertainen. Voisitko yst. kirjoittaa vain pelkkiä päälauseita? Oot vaan niin suloinen, ja kavereita ei koskaan ole liikaa ainakaan meillä yksin- tai max. kaksinkertaisilla.

Yhteistyössä