Haukkujat ovat kateellisia naisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mistähän sitä olisi kateellinen hälle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mistähän sitä olisi kateellinen hälle?

Vieras
Tuksu-Puksun uusin Blogi Seiskasta!

____

Strippaaminen on täällä kielletty!4.5.2009 kello 10:00

Kuten varmasti kaikki jo tietävät, olemme Julian kanssa tanssineet vuosikausia ympäri maailmaa, joten voi sanoa että olemme alan ammattilaisia. Minulle on kuitenkin tullut erilaisia kyselyitä koskien tanssibisnestä, joihin ajattelin vastata Seiskan blogissani.

Ensinnäkin mediassa meidän esityksemme kautta pyörinyt Levin DeJaVu ei ole striptease klubi, vaan showravintola jossa on erittäin tasokasta viihdettä ja kauniita korkealuokkaisia esiintyjiä.
Striptease tarkoittaa sitä, että kaikki vaatteet riisutaan pois. Täällä se on ehdottomasti kiellettyä. Julia ja minä emme tee privaattiesityksiä, ainoastaan lavashowta ja keskustelemme asiakkaiden kanssa shampanjaa vastaan.

Myymme samalla myös Dolls Sisters-2009 kalentereitamme, jotka ovat menneet ihan kuumille kiville täällä. Kuvathan otettiin Koh Samed paratiisisaarella Thaimaassa joulukuussa-2008.

Eräs uskovainen poika nimeltä Sampo ajoi Savonlinnasta asti useita tunteja, jotta pääsi katsomaan esitystämme tänne Leville! Puhuimme hänen kanssaan aiheesta kauan aikaa ja hän oli samaa mieltä kuin minä, että ihminen voi ihan hyvin olla aidosti uskossa ja silti olla viihdealalla. Riippuu millaisesta viihteestä on kyse. Nainenhan on Jumalan luoma kaunis esteettinen luomus ja eksoottinen tanssiminen on mielestäni kaunista taidetta. Koko taidehistoria on täynnä alastomia ihmisvartaloita.

Tässä klubissa on tosin erona muihin klubeihin se, että paikalla on tosi paljon myös naiskatsojia. Suomalaiset naiset ovat usein hyvin kriittisiä ja voivat olla suorastaan vihamielisiä. Tulen hirveän hyvin toimeen virolaisten ja venäläisten tanssijoiden kanssa, sillä he eivät ole kateellisia ja heillä on vahva itsetunto. Olen lähestulkoon varma, että mediaan annetut negatiiviset kommentit tulivat näiltä suurilta naisryhmiltä, jotka tulivat paikalle naureskelemaan.

Tankotanssi on sensuellia ja kaunista, sykähdyttävää taidetta, kyseessä ei ole mikään discotanssi. Me emme riisuneet vaatteita heti samantien pois, kuten sanottu kaikkien vaatteiden pois riisuminen on kiellettyäkin täällä.

Minulla on lähinnä pitkiä iltapukuja ja esiinnymme hyvin hitaasti. Minusta on ihanaa käyttää tosi korkeita korkoja ja meikata näyttävästi. Minusta se on naisellista. Pidän siitä että virolaiset ja venäläiset naiset ovat ymmärtäneet sen kuinka suuri lahja on olla nainen. Vedämme Julian kanssa sekä yhteisshowta, että yksinesityksiä ja oikein hyvin on mennyt. Klubin omistajat ovat erittäin tyytyväisiä.

Minua on pyydetty kommentoimaan voittamaani "Suomen turhin julkkis-2009" palkintoa. No jaa, käsitykseni mukaan sen voitti Ilkka Kanerva vuonna 1995 jos en ole väärässä. Sen on myös voittanut Matti Nykänen lukuisia kertoja, kaunis ex-missi Carmen Mäkinen, Linda Lampenius ja viime vuonna Rachel Kauppila.

En ymmärrä oikeastaan koko käsitettä "turhin julkkis" jos miettii näitä kaikkia edellä mainittuja ihmisiä, niin koko kansahan ihan innolla Suomessa seurasi/seuraa heidän elämäänsä. Eiväthän se voi silloin olla turhia julkkiksia. Kyseessä on vaikutusvaltaisia ja kauniita henkilöitä, jotka ovat kaikki vaikuttaneet suomalaisiin tavalla tai toisella. Media on kova bisnes ja vaikea ala hallita jokatapauksessa, se että on ns. kestojulkkis on kovaa työtä.

Eräs suomalainen malliystäväni haluaisi lähteä kovasti kanssani Cannesin filmifestivaaleille nyt toukokuussa. Voi olla, että Tuksu TV ei anna siihen mahdollisuutta, kun en voi tehdä pitkiä matkoja sarjan kuvausten aikana.

Minusta on mahtavaa toteuttaa jenkkiläistä mentaliteettia, että pitää uskoa unelmiin ja niiden toteuttamiseen. Peruspositiivisuus on minusta myös tärkeää, elämä on valtavan suuri lahja.

Palattuamme Leviltä aloitamme nettisarjan kuvaukset. Lupaan, että siitä tulee varsin vauhdikas ja jännittävä livesarja!:)

Vielä Henna Kalinaisen muutosta Jollaksesta takaisin Keravalle sen verran, että hänellä ei yksinkertaisesti ollut varaa maksaa vuokraa, joten päätimme että vasta sitten kun hän on maksukykyinen hän voi tulla asumaan takaisin. Henna ei missään vaiheessa maksanut mitään asumisesta ja lainasin hänelle vaatteitani. Se tosin tapahtui ihan yhteisymmärryksessä, lainaan mielelläni vaatteitani ja korujani muillekin tytöille. Henna tulee esiintymään tulevassa Reality ohjelmassamme. Toistaiseksi hän ei kuitenkaan asu kanssamme Jollaksessa.

Johanna Tukiainen

Eroottinen tanssi voi todella olla kaunista kun esiitäjä on ammattilainen ja kaunis nainen
Tuksun esittämä kävely ja pyllistely ei kylläkään mielestäni ole tanssia nähnytkään :D

Mä oon kade vaan siitä että se elättää ittensä tuolla menolla, tekee Thaimaan ym -matkoja. Noilla "avuilla" kun pystyisin minäkin. Mutta mikä se sitten estää, en tiedä...omanarvontunto? Vai onko se sittenkin vaan se, kun en tunne poliitikkoja joiden kanssa sekstailla. Eikun anteeksi tekstailla.

Ehkä pahimmat haukkujat ja Tuksusta ärsyyntyjät sitten ovat kateellisia tämän saamasta julkisuudesta ja palstatilasta, vaikkei nyt itse ihan samoin keinoin julkisuutta haluaisikaan?

Mua toi on lähinnä vaan huvittanut, en ole jaksanut millään lailla ärsyyntyä tai ruveta häntä solvaamaan. Jotkut koomiset jutut tosissaan naurattaa ja viihdettähän tuon kai pitäiskin olla. en tajua miksi joku viitsii jotain haukkumaviestejä hälle lähetellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Eroottinen tanssi voi todella olla kaunista kun esiitäjä on ammattilainen ja kaunis nainen
Tuksun esittämä kävely ja pyllistely ei kylläkään mielestäni ole tanssia nähnytkään :D

Ei niin, se vaan menee kyykkyyn ja takaisin ja hymyilee typerän näköisenä.

Ihailtavaa, miten Tukiainen voi elää niin täydellisessä itsepetoksessa ja kieltäytymisessä. Tosin, jos silmät joskus aukeavat näkemään todellisuuden, voi romahdus olla aika rankka. Mutta nyt hänellä varmasti menee hyvin ja elämä vaikuttaa hienolta ja glamouriselta, kaikki kritiikki vain kateellisten naisten panettelulta ja tulevaisuus loistavalta. Mikäs siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:

Ei niin, se vaan menee kyykkyyn ja takaisin ja hymyilee typerän näköisenä.

Minua kiinnostaisi mistä hän on hoksannut sen hiusten heilautuksen, se on minusta hassunpuoleisen näköistä, samoin se kyykistely polvet levällään, ainakin sillä kymmenellä kerralla. Minähän en osaa ollenkaan tanssia, mutta luulen että osaisin vähän pyllistellä ja kyykistellä, hiuksia (omia tai ei ) ei ole heitellä noin paljon. Mutta en ole varma, että kukaan suosuisi maksamaan siitä jotain :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon kade vaan siitä että se elättää ittensä tuolla menolla, tekee Thaimaan ym -matkoja. Noilla "avuilla" kun pystyisin minäkin. Mutta mikä se sitten estää, en tiedä...omanarvontunto? Vai onko se sittenkin vaan se, kun en tunne poliitikkoja joiden kanssa sekstailla. Eikun anteeksi tekstailla.

Toi on mulle mysteeri miten se saa tolla "tanssilla" rahaa kaikkiin noihin matkoihin ja vaatteisiin ym. Jos ne vaatteet siis on maksaneet puoliakaan siitä mitä tuksu väittää.

oikeasti vaikee kuvitella että joku todella maksaisi kunnon esiintymispalkkioita tuollaisesta taiteesta.

"Kuten varmasti kaikki jo tietävät, olemme Julian kanssa tanssineet vuosikausia ympäri maailmaa, joten voi sanoa että olemme alan ammattilaisia."

Hmmm. Olen mäkin lennellyt ympäri muailmoo vuosikausia, mutten mä siltikään ilmailun ammattilainen ole :xmas:

Minua oikeasti raivostuttaa, että tuollainen misukka tituleeraa itseään show-tanssin ammattilaiseksi. Olen itse tanssinut siitä asti kun kävelemään opin, ja show-tanssin harrastukseni vei minut oikeasti maailmalle ja jopa tuomaroimaan lajin mestaruustason kilpailuja. OIKEA show-tanssi on jotain todella erilaista, mitä nämä tiput tekevät. Se on hiton rankkaa ja kunto pitää olla priimaa, + koreografiat ovat todella vaativia. Tekisi heille hyvää kokeilla ihan oikeaa tanssia.

Yhteistyössä