Minä luulen että palstalaiset ovat todella kateellisia minulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin maanista tämä ammattiapinan kommentointi, yhdessä hetkessä ei ole rahaa mihinkään, edes ruokaan, kohta tullaan jo ilmoittamaan kuinka kateellisia täällä ollaan ihanalle miehelle joka ei jätä rahaa edes ruokaan, ja siihen yltäkylläiseen elämään mitä elää, vaikka rahaa on enemmän kuin paskalle taipuisi. Tosin rahaa ei ole maitopurkkiinkaan. Lapsikin on abortoitu, eikun adoptoitu, eikun onhan sitä rahaa, eikun ei ole. Mies on ihana, se ei jaksa mua. On sitä rahaa, eikun ei ole. Eniveis ootte kateellisia.

En voi olla kateellinen ihmiselle, joka joutuu anelemaan mieheltään, että pääsisi ostamaan miehen rahoilla terveyssiteitä, ei saa opiskeltua ammattia, on antanut lapsensa adoptioon jne.

Ja tuohon ilkeästi vastaamiseen: sulla on näitä aloituksia ihan liian paljon, että kukaan jaksaisi vastata ongelmiisi asiallisesti.

[QUOTE="vieras";25634113]En voi olla kateellinen ihmiselle, joka joutuu anelemaan mieheltään, että pääsisi ostamaan miehen rahoilla terveyssiteitä, ei saa opiskeltua ammattia, on antanut lapsensa adoptioon jne.

Ja tuohon ilkeästi vastaamiseen: sulla on näitä aloituksia ihan liian paljon, että kukaan jaksaisi vastata ongelmiisi asiallisesti.[/QUOTE]

Mikä tämän ammattivalittajan koulutus muuten on? Valittaja AMK ?

[QUOTE="vieras";25634113]En voi olla kateellinen ihmiselle, joka joutuu anelemaan mieheltään, että pääsisi ostamaan miehen rahoilla terveyssiteitä, ei saa opiskeltua ammattia, on antanut lapsensa adoptioon jne.

Ja tuohon ilkeästi vastaamiseen: sulla on näitä aloituksia ihan liian paljon, että kukaan jaksaisi vastata ongelmiisi asiallisesti.[/QUOTE]

ja tämä pätee useampaankin täällä palstalla.

:laugh::laugh::laugh:

Vai vielä kateellinen pitäisi olla. :)
Mistä?

Sä puhut paskaa niin paljon ettet itsekkään pysy perässä..
Justhan se sun miehes vasta sen yrityksen perusti..ja nyt on jo suuryrityksen pomo? :D
Miksi pitäisi olla kateellinen ihmiselle joka on täysin riippuvainen toisesta ja elää tisen armoilla?
Miksi pitäisi kadehtia ihmistä joka on sairas ( henkisesti ja fyysisesti) ?
Miksi pitäisi kadehtia ihmistä,joka on syystä tai toisesta joutunut / vapaasta tahdosta luopunut lapsestaan?
Miksi pitäisi olla kateellinen ihmiselle,jolle koko elämä on vain yksi valituksen aihe?

Hanki jo apua. :)

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25634239]No ainakin tiedän varmasti että mieheni rakastaa minua ei hän muuten minua elättäisi. Te ettei ilmeisesti ole yhtä varmoja miehistänne.[/QUOTE]

Kovin rakastaa, kympin saat ruokarahaakin

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25634239]No ainakin tiedän varmasti että mieheni rakastaa minua ei hän muuten minua elättäisi. Te ettei ilmeisesti ole yhtä varmoja miehistänne.[/QUOTE]

Jos nyt antaisi trollille vähän keksiä ja menisi leikkiin vähän mukaan. Mistä päättelet että kaaaaaaaaaikki muut on epävarmoja miehestään? Siitäkö kun monen mielestä elättinä olo ja totaalinen lahnana oleminen taloudellisesti yleensäkin on tuomittavaa? Siksikö kun sinä olet avoimesti myöntänyt että toivot ettei adoptioon annettu lapsesi olisi koskaan syntynytkään? Siksikö että yrität leveillä olemattomilla rahoilla? Siksikö että tunnet jatkuvaa tarvetta kitistä mitättömistä asioista sen sijaan että tekisit jotain elämällesi? KYLLÄ, kaikki ollaan ihan hiton kateellisia sinulle

Jos siis "sinä" olisit edes oikeasti olemassa...

Juu kade olen

Ehkä siitä ettei sulla ollu tänään rahaa ostaa siteitä? Ei ku taisinkin " sua kun et voi käyttää kuukuppia.... ( kun et halua sisääs mitään ylimääräistä )
Ja sulle ei edes kelvannu ne anopin tuomat punset kuomat ja ruman maljakonkin oli tuonnu.

Niin, että miksi olisin kateellinen?

Joo, silloin tiedän mieheni rakastavan minua oikein erityisen paljon, kun joudun laittamaan tyynyliinan terveyssiteen korvikkeeksi ja anelemaan häneltä kauppaan ostoksille menoa (miehen rahoilla tietty) :D

Taas oli ilkeää minkä minä muka elämälleni voin? Ihan elän parhaani mukaan. Te kaikki muka tykkäätte käydä töissä? En usko luulen että mieluiten makaisitte kotona minkä minä voin tehdä.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25634355]Taas oli ilkeää minkä minä muka elämälleni voin? Ihan elän parhaani mukaan. Te kaikki muka tykkäätte käydä töissä? En usko luulen että mieluiten makaisitte kotona minkä minä voin tehdä.[/QUOTE]

Juuri sinä voit elämällesi sen minkä haluat sille tehdä. Sinä olet osasi valinnut.

Olen kateellinen tuosta tavastasi valittaa tai tavastasi käyttää mielikuvitusta, mutta ikinä en olisi kateellinen miehestäsi tai tavastasi elää.

Okei, oon kade. Myönnän sen.

Oon aina salaa haaveillut siitä, että olisin niin tollo, etten kykene opiskelemaan itselleni mitään ammattia, tai saa edes harjoittelupaikkaa. Tämä älykkyys on mulle ihan hirmuinen taakka, oi miten toivoisinkaan olevani ns. apukoulutasoa. Menen ehkä poistattamaan 99% aivoistani jotta tämän haaveeni saisin saavutettua.

Haaveilen myös siitä, että olisin niin surkeassa jamassa, etten voisi lapsiani pitää vaan saisin antaa heidät adoptioon, mutta ikävä kyllä asiat on sen verran hyvin että lapset asuu kotona ja täällä pysyvät.

Haluaisin kovasti myös miehen, joka ei suostu kuin yhteen lapseen vaikka itse haluaisin enemmän, ja joka ei osta meille ruokaa vaan vie lompakostani viimeisen kaksikymppisen, eikä mulle menkkasiteitäkään tuo. Sen sijaan sain ristikseni siipan, joka huolehtii siitä että kotona on ruokaa, haluaa lapsia yhtä monta kuin minäkin, eikä kaihda ostaa edes terveyssiteitä jos niille on tarvetta :(

Oi miten kateellinen olenkaan sinulle, Oikea ammattivalittaja. Onneksi näit lävitseni. Uskallan lopultakin tunnustaa kateuteni ääneen. Tämä on ehkä askel kohti eheytymistäni.

Jaa että teidän mielestä hyvä mies ei elätä perhettään? Minun mies elättää tekeekö se hänestä huonon muka? Tottakai hänellä on oikeus päättää mihin rahojaan pistää siteisiin ruokaan yms.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";25634576]Jaa että teidän mielestä hyvä mies ei elätä perhettään? Minun mies elättää tekeekö se hänestä huonon muka? Tottakai hänellä on oikeus päättää mihin rahojaan pistää siteisiin ruokaan yms.[/QUOTE]

Ei sun miehes ketään tilipussillaan elätä, jollei huolehdi ruokaa, vaatteita ja hygieniatarpeita teille. Joko olet vaan helvetin huono trolli tai vielä pahempaa, ihan helvetin tyhmä.

kuten jo aiemminkin... olen niiiin kade! Varsinkin se menkka-avaus tänään sai mut ihan vihreeksi! Ja että ukko vielä Cittarista niitä hakemaan. Pakko ehkä lopettaa sun avausten lukeminen. En kestä tätä kateuden syövyttävää tunnetta.