Minä luulen että palstalaiset ovat todella kateellisia minulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin maanista tämä ammattiapinan kommentointi, yhdessä hetkessä ei ole rahaa mihinkään, edes ruokaan, kohta tullaan jo ilmoittamaan kuinka kateellisia täällä ollaan ihanalle miehelle joka ei jätä rahaa edes ruokaan, ja siihen yltäkylläiseen elämään mitä elää, vaikka rahaa on enemmän kuin paskalle taipuisi. Tosin rahaa ei ole maitopurkkiinkaan. Lapsikin on abortoitu, eikun adoptoitu, eikun onhan sitä rahaa, eikun ei ole. Mies on ihana, se ei jaksa mua. On sitä rahaa, eikun ei ole. Eniveis ootte kateellisia.

Tarkennus tähän, niitä lapsia on sekä abortoitu että adoptoitu.

ei kukaan kadehdi ihmistä joka on sekä adoptoinut lapsen että abortoinut. Jos joku kadehtii, niin on itsellä mennt tosi huonosti. voihan sellaisia tietysti olla.

Minulle riittää tämä mitä minulla on, joten ei tarvitse kadehtia. On hyvä puoliso ja hyvä isä lapsillani, tuo rahaa taloon käymällä töissä, on lastensa kanssa, tekee kotitöitä. On 2 kivaa lasta. Minulla on mielekästä tekemistä. Talous on kunnossa. Se, että voin elää melko ekologista elämää tuo minulle tyydytystä.

Sanoisin teille molemmille; feikki ja aito ammattivalittaja: tiedätkö että viesteistäsi paistaa läpi se, että todella tarvitset apua, mene juttelemaan jonnekin, jookos? Ei ole normaalia kiusata ihmisiä täällä palstalla. Juu onhan tämä viihdettä,ja kaikki saa täällä olla, mutta oikeesti viestisi ovat ahdistavia ja et selvästikään ole onnellinen. Etsi itsellesi onnellisuutta jostain muualta, täällä ihmisiä härnäämällä et sitä ainakaan löydä,vaikka saisitkin siitä jotain outoa tyydyttyneisyyttä.