Haukiputaalaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Olemme muuttamassa Haukiputaalle lokakuun alussa, eikä siellä ole tuttuja, joten olisi kiva tutustua muihin perheisiin.
Meidän perheeseen kuuluu minä äiti 24v, isä 25v ja tyttö 1v2kk.

hei,

onhan täällä ainakin yksi! meillä kaksi lasta, 3v ja kohta 1v tytöt, iskä ja äiskä 27v. mihin päin puttaalle muutatte?
kavereita on aina kiva saada!
laitahan yhteystietoja kehiin.. :D

Kukapa olis arvannu että täälläpäin tosiaan joku muukin kaipailee?! Iloinen yllätys. Eli täällä Haukiputaalainen 26v äiti. Perheessä 4 lasta, joista vanhin 8v ja nuorin 6kk, sekä iskä 27v. Olemme asuneet täällä kolmisen vuotta, mutta ihmisiin tutustuminen on aina ollut minulle hieman hankalaa. Arkuus on rasitteeni. :ashamed:
Mailia voi laittaa osotteeseen: kaneli_78@luukku.com

Hei!

Myös minä olen kaivannut haukiputaalta äitejä, ja kerkesin jo hetkeksi luovuttaakin... Ollaan asuttu paikkakunnalla reilu vuosi, eikä vielä olla tutustuttu muihin perheisiin, joten olisi todella kiva tavata ja vaikka meilailla. Meillä on tyttö 1v 1kk, itse olen 24v. ja mieheni 25v. Mulle voipi kirjotella osoitteeseen sarivaat@mail.student.oulu.fi, jos siltä tuntuu... =) :whistle:

anteeksi kun en ole vastannut teille, kun nyt vasta varmistu mihin muutemme.
Muutamme siis kiviniemeen nyt kuun vaihteessa, joten sitte ei ole hetkeen nettiä.
Tässä kumminki on mun väliaikanen mailiosote jennina80@hotmail.com, kun tämä käytössäoleva loppuu kun nettiliittymä vaihtuu.

Olis kiva kirjotella enemmän jo ennen muuttoa ja sitte kun taas on saatu nettiliittymä uudessa asunnossa.

Kirjotelkaahan mulle niin päästään tutustumaan =)

Jenni, jennina80@hotmail.com

Yhteistyössä