hätä kierukasta

mä löysin ne langat sillo ensimmäisen kuukauden aikana mut sit ne rupes ikään kuin lyhentymään ja nyt niitä ei löydy enää mistään :( pitäs varmaan soittaa huomenna perhesuunnittelu neuvolaan tai suoraan lääkäri aika...en tiiä kumpaan ois viisaampi soittaa

Mulla oli kans aikoinaan langat niin lyhyet, ettei lääkärikää meinannu niitä löytää. Mutta onneks kuitenki saatiin se hökötys ulos. Ens kerralla sanon kyllä, että saa jättää pidemmiksi. Kyllä se kierukka silti ihan paikoillaan oli.

Älä ap hätäile, se kierukka on vain asettunut paikoilleen sinne kohtuun ja langat vetäytyneet sinne sisään. Pois se ei voi tulla ilman vetämistä. Mulla lankoja on jo kertaalleen lyhennetty, mutta edelleen ne tuntuvat. Oli sen verran ikävän tuntonen kokemus se lyhentäminen että annan lankojen olla.. Onpahan sitten helpompi pois ottaa kun ei tarvi kaivella niitä lankoja..

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Älä ap hätäile, se kierukka on vain asettunut paikoilleen sinne kohtuun ja langat vetäytyneet sinne sisään. Pois se ei voi tulla ilman vetämistä. Mulla lankoja on jo kertaalleen lyhennetty, mutta edelleen ne tuntuvat. Oli sen verran ikävän tuntonen kokemus se lyhentäminen että annan lankojen olla.. Onpahan sitten helpompi pois ottaa kun ei tarvi kaivella niitä lankoja..

Kyllä se vaan voi tulla pois ilman vetämistä...

Alkuperäinen kirjoittaja tyyne tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
En ole minäkään enää niitä löytänyt. Asennukseta on vissiin tuo sama 2 kk.

onks siula mitään kipuja/vuotoja/ mitään kierukan haittavaikutuksia? miula ei oo mitään noista tosin miula oli heti alusta asti tosi niukkuu vuotoa jos sitäkään

jos vuoto on niukkaa tai sitä ei ole lainkaan, on kierukka paikoillaan. Mulla tuntui kans aluksi ne langat hyvin (liiankin) mutta nyt vuosi laiton jälkeen niitä ei tunnu lainkaan. Eikä ole vuotoja. Harvinaistahan se on että pois tulee itsekseen. Ja jos tulee niin vuodot alkaa miltei samantien. Mutta jos AP on huolissaan, käynti äitiysneuvolassa voisi rauhoittaa mielesi, siellä voivat tarkistaa onko paikoillaan.