hassuja yritysten nimiä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 22:37 maitobaari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 22:32 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
eikös tuolla pohjoisessa (sallassa ??) ole se kuppila nimeltä Äteritsiputeritsipuolilautatsipaari... tai jotain sinne päin...
just meinasin ehdottaa tota. joka vuosi pohjoseen mennessä meinataan pysähtyy olusille siihen, mutta aina on jääny :/
on baarilla ihana nimi :kieh:
Viimeksi kun Äteritsin ohi ajeltiin muutama viikko sitten, niin siinä oli lappu luukulla. On siis lopettanut toimintansa, teiltä jäi nyt oluet juomatta :xmas:
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 12:26 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mä en jaksanut lukea ketjua läpi :ashamed: Joten onkohan tää jo sanottu Köyhä & Poika asunnonvälityshlafka.
näillä on aivan mainioita ilmoituksia vapaista kämpistä :D
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 12:28 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 12:26 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mä en jaksanut lukea ketjua läpi :ashamed: Joten onkohan tää jo sanottu Köyhä & Poika asunnonvälityshlafka.
näillä on aivan mainioita ilmoituksia vapaista kämpistä :D
Niin on, tosi hauskoja :D Mä oon sanonut jos rikastuis niin ekaks kattelis heiltä kämppää.
 
nirppurotta harmaana
Näin uutisissa kerran kampaamon,minkä nimi oli Takatukka, Porissa vielä muutama vuosi sitten oli räkälä nimeltä Tori-Pulu, lisäksi porissa Nahka-asuste Mauritz...jotenkin "#&%?$!*" nimi :whistle: lisäks vielä sellainen ei-niin-viihtyisä baari, kuin Heikkilä.
 
Ford Perfect
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 13:05 keppälerttu kirjoitti:
En nyt enää muista kirjoitinko tän jo tänne,ja laiskana en jaksa ettiäkkään :whistle:
Mut täällä on liike nimeltä

Ismon pakari..

minkä alan firma luulette sen olevan?

No leipomo? :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 13:06 Ford Perfect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 13:05 keppälerttu kirjoitti:
En nyt enää muista kirjoitinko tän jo tänne,ja laiskana en jaksa ettiäkkään :whistle:
Mut täällä on liike nimeltä

Ismon pakari..

minkä alan firma luulette sen olevan?

No leipomo? :xmas:
jep..mulle vaan tulee pakarista mieleen pakoputki :D
 

Yhteistyössä