hassuja yritysten nimiä?

ei tää nyt muuten olis hauska tää firman nimi mut liikennevaloissa oli pakettiauto ja sen kuski kaiveli nenää ja mun kaveri naureskeli toiselle et kato ku toi äijä kaivaa nokkaa... sitte sille pakettiautolle vaihtu vihreet ja hoksasivat että auton kyljessä luki: Pienkaivuutyöt... B)
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
turkulainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 13:06 murmeliina kirjoitti:
Turussa voi tehdä baarikierroksen menemällä Päiväkotiin, Kouluun, Pankkiin, Puutorin Vessaan ja Apteekkiin B)

Niin ja Päiväkotia lukuunottamatta alunperin noi rakennukset on ollet siinä käytössä mitä nimikin kertoo.
Toi on ihan totta... Aika hauska mun mielestä. Helsingissä samaa sarjaa on baari, jonka nimi on Putka. Mun mies on käyny siellä Helsingissä asuessaan ja mua niin hämää aina kun sanoo olleensa putkassa... :LOL:
 
toinentkulainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 17:04 turkulainen kirjoitti:
Turussa voi tehdä baarikierroksen menemällä Päiväkotiin, Kouluun, Pankkiin, Puutorin Vessaan ja Apteekkiin B)

Niin ja Päiväkotia lukuunottamatta alunperin noi rakennukset on ollet siinä käytössä mitä nimikin kertoo.
Onko noin, että Päiväkoti ei ole ollut päiväkoti aikoinaan? Koska minä muistan hamasta lapsuudestani päiväkodin ja sen pukkisängyt tuossa Kaskenkadulla ;) ...

Vessassa ja tuossa Päiväkodissa en ole käynyt, muut on koluttu. Ja tietysti olen käynyt myös Hius-Pallissa :LOL: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:37 Kirsikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:35 Lapsekas81 kirjoitti:
Nummelassa on myös Veikon kone ja se lalu tosiaan jää päähän hyrisemään inhottavasti. :)

Onkohan se sit joku oikein isompi "ketju" :eek: Mäki oon nimestä päätelly et se on joku pieni putiikinpahanen jossain.
:D :LOL: :LOL: :LOL: täällä Helsingissä niitä Veikon koneita nyt on joka puolella....
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:35 Lapsekas81 kirjoitti:
Nummelassa on myös Veikon kone ja se lalu tosiaan jää päähän hyrisemään inhottavasti. :)

Onkohan se sit joku oikein isompi "ketju" :eek: Mäki oon nimestä päätelly et se on joku pieni putiikinpahanen jossain.
http://www.veikonkone.fi/
Myymälät:

Pääkaupunkiseutu

* Myyrmanni, kauppakeskus
* Itäkeskus, kauppakeskus
* Itäkeskus, Kauppakartanonkatu 4
* Suomenoja, Martinsillantie 10
* Keskusta, Aleksi 21
* Vantaanportti, Kehä III
* Keskusvarasto


Tampere

* Hakametsä, Sammon valtatie 2
* Ideapark, Ideaparkinkatu 4
* Lielahti, Enqvistinkatu 7


Turku

* Nuppulantie 40


Raisio

* Kauppakeskus Mylly


Rauma

* Kuninkaankatu 24


Jyväskylä

* Palokanorsi 1


Kuopio

* Suvannontie 7


Lahti

* Apilakatu 1


Oulu

* Kaakkurinliikekeskus, Metsokankaantie 3

 

Yhteistyössä