hassuja yritysten nimiä?

Turussa on kuntosali, jonka nimi on Kauniit ja Ruskeat , mun mielestä tuo kyllä kuulostaa niin yököttävälle ku vaan olla ja voi...

Helsingissä oikein sympaattinen baari Kalliossa on Roskapankki, sen nyt varmaan moni tietääkin. :)

Torniosta ja muistaakseni Kemistäkin löytyy ketju nimeltä Tampereen Säästötex. Kyseistä firmaa ei ole Tampereella olemassakaan. :D

Mua nauratti ihan hirveesti tuo Veikon kone... "Onkohan se joku isompi ketju?!" :LOL:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mä en tiiä onko tämmönen firma oikeesti olemas, mut kaipa koska radiosta tulee semmonen mainos missä joku mies laulaa Veikon koneesta. Ja se laulu on niiiin äärettömän sakia... :LOL:
Ja kyseinen firma on jkylän seudulla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:32 Kirsikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:31 Lapsekas81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:29 Kirsikka kirjoitti:
Mä en tiiä onko tämmönen firma oikeesti olemas, mut kaipa koska radiosta tulee semmonen mainos missä joku mies laulaa Veikon koneesta. Ja se laulu on niiiin äärettömän sakia... :LOL:

on Veikon kone olemassa

Juu jossain pohojammaalla se muistaakseni oli, ookko kuullu sen laulun *jää ainaki päähän soimaan ellei mitää muuta*
Onhan Tampereellakin Veikon kone!
Ja Helsingissä..ympäri Suomea niitä taitaa olla ja Kuopiostakin löytyy!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:32 Kirsikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:31 Lapsekas81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:29 Kirsikka kirjoitti:
Mä en tiiä onko tämmönen firma oikeesti olemas, mut kaipa koska radiosta tulee semmonen mainos missä joku mies laulaa Veikon koneesta. Ja se laulu on niiiin äärettömän sakia... :LOL:

on Veikon kone olemassa

Juu jossain pohojammaalla se muistaakseni oli, ookko kuullu sen laulun *jää ainaki päähän soimaan ellei mitää muuta*
Onhan Tampereellakin Veikon kone!
ja jyväskylässä...
 

Yhteistyössä