Hassu lääkäri setä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munamankeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Munamankeli

Vieras
Olin äskön lääkärissä ton vauvan takia ja siellä oli sellanen nuori mies lääkäri, alle 30:n ni se ei raukka tienny miten päin olis ollu ku makoilin siinä reppu auki :laugh: Itekki ihan paniikissa ku en tykkää mies lääkäreistä ainakaan sillon ku ne sörkkii mun paikkoja. No se siinä tutkiskeli hetken ja totes että kaikki on ihan ok ja sit olin nousemassa siitä ni se sano että oota ni mä pyyhin tuolta ku tuli jotain vuotoa sillon. Siinä se sitte töpötti paikkoja puhtaaks ja ku katoin päin ni huomasin et sen naama helotti punasena :laugh: ei sais nauraa mut kyl huomas ettei herr lääkäri ollu montaa paikkaa kaivellu :saint:

mulla oli samanlainen toope ensiavussa vastassa, kun sain keskenmenon. Kyllä olis naurattanut jos ei olisi itkettänyt, kun katselin nuorta kandia joku lusikka kädessä eikä se onneton tiennyt mihin olisi sen tyrkännyt. No sitten se ei tehnytkään mitään muuta kuin marssi puhelimeen ja soitti keskussairaalaan... No joo, ei ollut gyne ja oli varmasti vastavalmistunut, mutta jotenkin oli surkuhupaisaa...

Mulla oli kans raskausaikana joku nuori opiskelijapoika, jonka terkkari sitten päätti laittaa kokeilemaan mun kohdunsuun tilanteen. Poika häkeltyi ja teki työtä käskettyä. Ei siinä mitään, mutta olis sen voinut varmaan suorittaa hiukan ripeämpään tahtiin, kun kutitti niin perkeleesti.
Raukka asetteli sormiaan varmaan 10sek, meinasin kuolla nauruun, kun kutitti. :D
En tiä, oliko se itse reikä hukassa, mutta terkkarikin sanoi, että nyt hänen vuoro!!
Luoja että mä nauroin, kun sieltä pääsin.. :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Olipa erikoinen tapaus. Kuinka tuollainen tumpelo yleensä on joutunut gyneksi, kun ei ole tussua nähnyt?

Joo ei se mikään gyne edes vissii ollu ku ihan tavallinen tk:n lääkäri. Täällä päin ne on järjestään kaikki tollasia :D

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Mulla oli kans raskausaikana joku nuori opiskelijapoika, jonka terkkari sitten päätti laittaa kokeilemaan mun kohdunsuun tilanteen. Poika häkeltyi ja teki työtä käskettyä. Ei siinä mitään, mutta olis sen voinut varmaan suorittaa hiukan ripeämpään tahtiin, kun kutitti niin perkeleesti.
Raukka asetteli sormiaan varmaan 10sek, meinasin kuolla nauruun, kun kutitti. :D
En tiä, oliko se itse reikä hukassa, mutta terkkarikin sanoi, että nyt hänen vuoro!!
Luoja että mä nauroin, kun sieltä pääsin.. :D :laugh:

Mä hymyilin suhteellisen leveesti ku se lopetti sen :laugh: Ulos päästyäni repesin aivan täysin ja ens viikolla tarttee mennä vielä uuskis... Täytyyki varmaan kiusata sitä pikkasen ja pistää parempaa päälle :kieh:

Yhteistyössä