Vettä tulee kaatamalla, tullut koko viikon. Sekin jo ärsyttää ihan vietävästi. Sitten vielä räjähdin aamupäivällä ihan totaalisesti muulle perheelle. Jossakin tosin se minunkin raja tulee vastaan. No, tässä sitä istutaan nyt sitten yksin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi räjähdit???
Sori mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi se sää vaikuttaa mielialaan niin paljon? Se on kumminkin asia' mille ei mitään voida
Mulle sää vaikuttaa mielialaan silloin, kun siitä on haittaa jollekin asialle, mitä haluaisi/pitäisi tehdä. Niinkuin nyt tämä sade. Olisi jo eilen pitänyt päästä käymään postissa, mutta ei huvita kastua ja kastella niitä paketteja. Sateenvarjoa taas ei voi käyttää, kun molemmat kädet on täynnä paketteja. Siskoni onneksi pelasti päiväni..silläkin on paketti lähdössä ja pääsen tänään autolla postiin.Sori mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi se sää vaikuttaa mielialaan niin paljon? Se on kumminkin asia' mille ei mitään voida
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25252069:Mulle sää vaikuttaa mielialaan silloin, kun siitä on haittaa jollekin asialle, mitä haluaisi/pitäisi tehdä. Niinkuin nyt tämä sade. Olisi jo eilen pitänyt päästä käymään postissa, mutta ei huvita kastua ja kastella niitä paketteja. Sateenvarjoa taas ei voi käyttää, kun molemmat kädet on täynnä paketteja. Siskoni onneksi pelasti päiväni..silläkin on paketti lähdössä ja pääsen tänään autolla postiin.
Säästä on harmia ja silloin se vaikuttaa mielialaan. Mulla tämä sade vaikuttaa kyllä siihenkin - vaikkei konkreettisesti mitään harmia tässä tapauksessa aiheutakaan - että jouluvalmistelut ovat aivan retuperällä. Ei vaan tunnu joululta, ei sitten niin yhtäänNiinpä! Jos voisikin vaan olla ja maata sisällä niin mikäs tässä ollessa, mutta kun ei voi ja sitten kaikki lasten vaatteet pesuun ( oli kurikset tai ei niin ne on myös pestävä kun tuolla on niin sontaista ) Pyykkiä muutenkin ihan tarpeeksi. No, ehkä tässä alkaa olla jo uupumisen merkkejä!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25252126:Säästä on harmia ja silloin se vaikuttaa mielialaan. Mulla tämä sade vaikuttaa kyllä siihenkin - vaikkei konkreettisesti mitään harmia tässä tapauksessa aiheutakaan - että jouluvalmistelut ovat aivan retuperällä. Ei vaan tunnu joululta, ei sitten niin yhtään![]()
Mä olen tässä miettinyt, että jospa tarjoaisikin suvulle ensi lauantaina juhannuspäivällisensama juttu! Viime jouluna oli ihan eri fiilis, vaikka olin töissä. Kun oli lunta ja pakkasta niin kaikki tuntui ihanan jouluiselta. Nyt ei tee mieli tehdä mitään valmisteluja. Tänne tuli viime perjantaina lunta hiukan ja lapset oli niin innoissaan. Juoksivat koko päivän ulkona. se suli tietysti heti poisEi ole sellaista juhlan tunnelmaa, ei sitten yhtään.
Niin ja meillä ainakin näistä kahdesta vilpertistä muodostuu joitain monstereita jos menee päiväkin niin ettei mennä pihalle. Eikä siellä pihalla tällä hetkellä ole mitään tekemistä, hiekkalaatikolla ei voi mennä, ei ole lunta jossa vetää pulkkaa ym joten siellä on tylsää eikä viihdytä. Ja toi sade vetää mielen matalaksi. Eilen illalla satoi lunta ja se jäi puiden oksille ja oli niin nättiä, oikein ihana maisema. Mutta ei kestänyt kuin yön, aamulla siellä sataa vettä... joulumieli kadoksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25252197:Mä olen tässä miettinyt, että jospa tarjoaisikin suvulle ensi lauantaina juhannuspäivällisenSää olisi kesäkuisen kolea.