Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.
Harrastan myos vapaaehtoistyota(koululla seka saattokodissa)
Musiikkia kuuntelen aina kun mahdollista seka pianonsoittoa.
Tykkaan myos ruoanlaitosta seka monena iltana huomaan tekevani koruja.
Toivottavasti laajennusurakka on pian ohitse niin helpottaa...nyt on varmasti tärkeintä keskittyä perheeseen ja muistaa levätä aina sopivassa välissä =) Kokeile venytellä varovasti sitä selkääsi, sekin auttaa...jaksamista kovasti sinne urakan keskelle :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 13:50 Footballers Wife kirjoitti:Voi ei, teillä muilla on niin paljon harrastuksia :ashamed: Ei kai mulla muuta kuin aikomuksia ja niitä "haaveita" harrastuksista... =) Haluaisin joku päivä alkaa uudestaan käymään salilla ja se sauvakävelykin on vielä aloittamatta. Just nyt ei ole mahdollisuutta, kun miehellä menee kaikki aika laajennuksen rakentamiseen ja minä hoitelen noita lapsia päätoimisesti. Alkaa jo mullakin alaselkä olla huonossa kunnossa... :\| Mutta kyllä se tästä vielä piristyy harrastuspuolikin =)
Mun harrastukset on siihen aikaan kun mies on jo kotona eli iltapäivällä/illalla. Karaokea harrastan kotona ja joskus kaveriporukalla. Laskettelua sitten talvella silloin kun pääsen, eli se ei ole viikottaista. Puntille en ole päässyt kuukauteen ja siksi niska-hartia seutu onkin pahassa kunnossa :/ Jumpalla käyn silloin kun on sellainen päivä että mies ei ole töissä myöhään. Mulla on sellainen jumppakortti jolla pääsee kaikkiin viikon aikana pidettäviin jumppiin joten se on hyvä jos ei pääse aina samana vk:n päivänä. Sauvakävelyllä käyn iltasella kun siltä tuntuu =) Että säännöllisen epäsäännöllisiä on nämä mun harrastukset Välillä kyllä suututtaa sen vuoksi etten ole punttisalille päässyt koska se on se tärkein terveyteni kannalta (nikamalukot).Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 14:28 mamma -75 kirjoitti:mihin ihmeeseen laitatte lapset harrastuksien ajaksi?
Mullahan on se hyva tilanne jo, etta lapset koulussa klo 8-14, joten kuudessa tunnissa kerkii aika paljon tehda omia juttuja. Mulla ei paiva kaase kayntiin ellen paase salille ja uimaan sita paivittaista kilometriani. Sinne olen nytkin suunnistamassa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:38 Meduusa kirjoitti:\Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.
No niimpä tietty, minä pöljä :headwall: En katsos osaa ajatella niin että jollakin voi olla toisin...siis meillähän on myös 2 kouluikäistä mutta sitten tämä 4- vuotias kuopus joka "rajoittaa" äidin menoja En hoksannut että sulla ei ole mitään "jarrua" matkassaAlkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 15:54 chinagirl kirjoitti:\Mullahan on se hyva tilanne jo, etta lapset koulussa klo 8-14, joten kuudessa tunnissa kerkii aika paljon tehda omia juttuja. Mulla ei paiva kaase kayntiin ellen paase salille ja uimaan sita paivittaista kilometriani. Sinne olen nytkin suunnistamassa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:38 Meduusa kirjoitti:\Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.