Harrastin ensimmäisen kerran seksiä maksusta

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkis"
  • Ensimmäinen viesti
tässä selitys
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30125037:
En nyt tarkoita, että se varmaan vastenmielistäkään on, jos kerran jatkuvasti sitä tekee vapaaehtoisesti, mutta erikoiselta kuulostaa, jos ne parhaat kohtaamiset löytyvät tuota kautta eikä mukaan mahdu edes yhtään keskivertoa tai tylsää seksikokemusta tai edes yhtään tavismiestä saati jotain vähän outoa joskin harmitonta tapausta.
Seksiä ostavat miehet ovat kiinnostuneita seksistä ja seksuaalisesti hyvin aktiivisia. He harrastavat seksiä paljon ja eri kumppaneiden kanssa, joten taitotasokin on jotain aivan muuta kuin sillä peruspenalla, joka on jyystänyt 20 vuotta sitä samaa lovea aina joka kolmas lauantai saunan jälkeen.
 
vieraiskävijä
taksa on suomitytöllä 100-200 puol tuntia riippuen ulkosesta hapituksesta ja taidoista...
pelkkä huuihölkkä tai käsihoito 50-80
yöstä saa 300-1000 riippuen em...
joitain saa kuulemma mukaan vaikka etelään viikoksi....tällöin hinta on monesti soviteltu koska sisältää myös lomaa...
Jotkut tytöt ei tee alle tunnin keikkaa koska haluavat myös ite nauttia...
on myös sellasia jotka tekee koko illan 80eur mutta he eivät tee sitä pelkästä rahasta vaan myös nautinnosta...näitäkin on uskokaa pois.
Ja tosiaan on joku sanonut että tosiaan näissä käyvät on monesti keskimäärästä taitavampia...kunnon suomisihteeri on myös vallan taitava opettaja....hienoja likkoja...ja kiihkeita ;)
 
lisäinfooo
niin uus ilmiö on nuoret opiskelijatytöt...elävät makeempaa elämää...kerran pari viikossa jonkun kaa ja taas riittää uusiin kuteisiin ja biletykseen, matkusteluun.
Ykskin sanoi että ei voi lopettaa kun on tottunut leveämpään elämään...ja tää on vielä aika mukavaakin...laittoi jopa verotukseen...fiksu likka.
 
mies1harm.
[QUOTE="Tuli";30129562]Olet likainen huora! Lapsesi on varmasti sinusta ylpeä kun saa selville äidin olevan huora![/QUOTE]

Onko ero silti todella niin iso? Usein kun puhutaan, että suomalaisnaiselta saa helpommin kuin ulkomailla. Näkemys on uskottava, koska moni nainen liittää vilkkaan seksielämän feminismin tuomaan vapauteen ja tasa-arvoon.
 
Onko ero silti todella niin iso? Usein kun puhutaan, että suomalaisnaiselta saa helpommin kuin ulkomailla. Näkemys on uskottava, koska moni nainen liittää vilkkaan seksielämän feminismin tuomaan vapauteen ja tasa-arvoon.
Aika harva loppujen lopuksi - siitäkin huolimatta, että se on tasa-arvon ansiota. Suurin osa nauttii kyllä tasa-arvon tuomista eduista, mutta on aktiivisesti unohtanut monen omassa elämässäänkin olevan mahdollisuuden olevan feminismin ansiota.
 
Tuumiskelija
Onko ero silti todella niin iso? Usein kun puhutaan, että suomalaisnaiselta saa helpommin kuin ulkomailla. Näkemys on uskottava, koska moni nainen liittää vilkkaan seksielämän feminismin tuomaan vapauteen ja tasa-arvoon.
Merkittävä ero on siinä, että vapaaseen seksielämään kuuluu valinnanvapaus. Nainen harrastaa seksiä siksi, että sitä itse _juuri sillä hetkellä_ ja sen henkilön kanssa haluaa.
Vaikka prostituoitukin voi valita asiakkaansa ei hän voi päättää kesken illan, että eipäs huvitakaan. Tai voi, mutta sitten hän ei ole ammattilainen.

Jos ei näe tätä merkittävää eroa, ei ole oikein ymmärtänyt, että nainenkin on seksuaalinen olento.
 
dddd
[QUOTE="Tuli";30129562]Olet likainen huora! Lapsesi on varmasti sinusta ylpeä kun saa selville äidin olevan huora![/QUOTE]

Sinun lapsellasi on varmasti paljon ankeampi elämä, kun vanhempi on noin ahdasmielinen nipottaja.
 
mies1harm.
Niin eli vaikkei linkki feminismiin olekaan suora, on kyseessä eräänlainen feminismin hedelmistä nauttiminen mitä tulee vapauteen ja seksuaaliseen ilmaisuun.

Yhtäältä monelta naiselta saa sen "ensipurasun" aika helposti, koska nainen pyrkii osoittamaan asemaansa ja vapauttaan niin. Toisaalta pitkässä parisuhteessa nainen ei välttämättä hirveästi jaksa lähteä miehen tunnetason kohtaamiseen, hellyyteen sun muuhun "pehmeyteen" - josta moni mies silti pitää naisessa odotuksissa, mielikuvissa, kokemuksissa, ym., eikä ihme, kyse on klassisista troopeista.

Tilanne on vähän patti shakkitermein miehelle, joka kyseenalaistaa tällaista tasa-arvoa ja näin epäperinteikästä ja epäromanttista tapaa toimia naisena. Seurauksena nämä miehet ajautuvatkin helpommin joko maksullisiin tai ulkomaisiin naisiin. Suominainen on heille liian avantgardea.

Tykkään itsekin usein enemmän ainakin keskieurooppalaisista naisista, koska he painottavat enemmän historiaa ja ehkä klassisempaa hienovaraisuutta käytöksessään, ovat pehmeän ja avoimen oloisia, romanttisempia. Ero on hieman kuin klassisessa ja modernissa maalaistaiteessa. Jotkut muut miehet menevät taas suoraan toiseen ääripäähän ja ottavat thainaisen, joka menee vielä kauemmas Suomen avantgardesta.
 
Niin eli vaikkei linkki feminismiin olekaan suora, on kyseessä eräänlainen feminismin hedelmistä nauttiminen mitä tulee vapauteen ja seksuaaliseen ilmaisuun.
Tuo on totta, siihen viittasin itsekin. Kirjoitit aiemmin, että "moni nainen liittää... jne", mitä sai vähän toisen käsityksen, mitä tarkoitit.

Yhtäältä monelta naiselta saa sen "ensipurasun" aika helposti, koska nainen pyrkii osoittamaan asemaansa ja vapauttaan niin. Toisaalta pitkässä parisuhteessa nainen ei välttämättä hirveästi jaksa lähteä miehen tunnetason kohtaamiseen, hellyyteen sun muuhun "pehmeyteen" - josta moni mies silti pitää naisessa odotuksissa, mielikuvissa, kokemuksissa, ym., eikä ihme, kyse on klassisista troopeista.
Jaa, tästä olen eri mieltä, eivätkä tutkimuksetkaan taida tätä väitettä tukea.

Tilanne on vähän patti shakkitermein miehelle, joka kyseenalaistaa tällaista tasa-arvoa ja näin epäperinteikästä ja epäromanttista tapaa toimia naisena. Seurauksena nämä miehet ajautuvatkin helpommin joko maksullisiin tai ulkomaisiin naisiin. Suominainen on heille liian avantgardea.

Tykkään itsekin usein enemmän ainakin keskieurooppalaisista naisista, koska he painottavat enemmän historiaa ja ehkä klassisempaa hienovaraisuutta käytöksessään, ovat pehmeän ja avoimen oloisia, romanttisempia. Ero on hieman kuin klassisessa ja modernissa maalaistaiteessa. Jotkut muut miehet menevät taas suoraan toiseen ääripäähän ja ottavat thainaisen, joka menee vielä kauemmas Suomen avantgardesta.
Se on ihan toivottavaakin, että perinteisiä sukupuolirooleja kannattavat miehet pysyvät poissa jaloista. Jos nykyinen naiskuva on avantgardea, niin silloin on kyllä tosi konservatiivi - nimittäin ei keskiverto nainen Suomessa edes ole mitenkään erityisen radikaali. Itse kaipaisin vielä enemmänkin avantgardea, jos nyt tuota termiä tässä yhteydessä pitää käyttää. Maalaustaide on hyvä esimerkki - mutta unohdat sen, että klassinen ja moderni on liian yksinkertainen kahtiajako, koska moderniinkin kuuluu useita eri tyylisuuntia. Ja nykytaide taitaa olla omassa kategoriassaan.
 
Lisäys: Niin, ja mitä tarkoitat keski-eurooppalaisilla - kenties saksalaisia vai tsekkejä? Keski-Eurooppakaan ei ole yhtenäinen. Ja mielenkiintoista, että otit Keski-Euroopan esimerkiksi - Itä-Saksassa ainakin oli aika vahva tasa-arvon eetos, mitä sukupuolten väliseen tasa-arvoon tulee.
 
mies1harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30129657:
Jaa, tästä olen eri mieltä, eivätkä tutkimuksetkaan taida tätä väitettä tukea.
Viittaan siihen, miten moni mies kaipaa maksulliselta muuta(kin) kuin itse aktia. Kotona ei siis heru tätä "muuta" eikä itse seksiä, kumpaakaan. Ja olihan tässä ketjussa myös tuo hiihtomökki-esimerkki.

Vähintään voidaan sanoa, että _yleensä_ suomalaisnaiset suhtautuvat epäillen klassisiin odotuksiin ja mielikuviin naisista hoivaavana ja muutenkin "pehmeämpänä" olentona - joita taas monet suomalaisetkin miehet yhä häneltä toivovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30129657:
Se on ihan toivottavaakin, että perinteisiä sukupuolirooleja kannattavat miehet pysyvät poissa jaloista. Jos nykyinen naiskuva on avantgardea, niin silloin on kyllä tosi konservatiivi - nimittäin ei keskiverto nainen Suomessa edes ole mitenkään erityisen radikaali. Itse kaipaisin vielä enemmänkin avantgardea, jos nyt tuota termiä tässä yhteydessä pitää käyttää. Maalaustaide on hyvä esimerkki - mutta unohdat sen, että klassinen ja moderni on liian yksinkertainen kahtiajako, koska moderniinkin kuuluu useita eri tyylisuuntia. Ja nykytaide taitaa olla omassa kategoriassaan.
Tietyltä kannalta olen aivan samaa mieltä kanssasi. Lähinnä tuo _jyrkkä_ - filosofian termein marcuselaisesti dialektinen - pesäero klassisuuteen niin ajattelussa, arvoissa ja normeissa kuin käytöksessä ja olemuksessa pistää silmään. Pidän itsekin ainakin jossain määrin "hienostuneemmasta" radikalismista.
 
mies1harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30129673:
Lisäys: Niin, ja mitä tarkoitat keski-eurooppalaisilla - kenties saksalaisia vai tsekkejä? Keski-Eurooppakaan ei ole yhtenäinen. Ja mielenkiintoista, että otit Keski-Euroopan esimerkiksi - Itä-Saksassa ainakin oli aika vahva tasa-arvon eetos, mitä sukupuolten väliseen tasa-arvoon tulee.
Keski-Eurooppa on suht yhtenäinen tällä ongelmakentällä nähdäkseni historiallisista syistä. Toki ex-kommunistimaat ovat taas oma lukunsa.
 
dddd
Yhtäältä monelta naiselta saa sen "ensipurasun" aika helposti, koska nainen pyrkii osoittamaan asemaansa ja vapauttaan niin. Toisaalta pitkässä parisuhteessa nainen ei välttämättä hirveästi jaksa lähteä miehen tunnetason kohtaamiseen, hellyyteen sun muuhun "pehmeyteen" - josta moni mies silti pitää naisessa odotuksissa, mielikuvissa, kokemuksissa, ym., eikä ihme, kyse on klassisista troopeista.
Ensinnäkin nykyään miehillä on hyvin paljon haluttomuutta ja vaimot joutuvat elämään puutteessa. Yleisemmin naiset valittavat hellyyden puutteesta. Toiseksi kuvitteletko tosiaan, että maksullisilta irtoaa hellyyttä, tunteilua ja romantiikkaa. Ei varmasti, kosa siinä ei taida edes suutelu kuulua mukaan kauppaan.
 
Viittaan siihen, miten moni mies kaipaa maksulliselta muuta(kin) kuin itse aktia. Kotona ei siis heru tätä "muuta" eikä itse seksiä, kumpaakaan. Ja olihan tässä ketjussa myös tuo hiihtomökki-esimerkki.

Vähintään voidaan sanoa, että _yleensä_ suomalaisnaiset suhtautuvat epäillen klassisiin odotuksiin ja mielikuviin naisista hoivaavana ja muutenkin "pehmeämpänä" olentona - joita taas monet suomalaisetkin miehet yhä häneltä toivovat.
Ensinnäkään läheisyys ja hellyys eivät ole synonyymi "klassiselle hoivaamiselle", mikä on muuten omaa terminologiaasi tässä yhteydessä. Tutkimukset eivät tue sitä, että suomalaiset naiset haluaisivat pelkkää aktia ilman läheisyyttä - päinvastoin, mikäli suhteessa on tarjolla vain sitä, naiset ovat useimmiten tyytymättömiä tilanteeseen. Sinäkin kun aktiivisesti täällä palstailet, olet varmaan tällaisiin ketjuihin törmännyt. Eri asia sitten, jos läheisyys ja seksi on kokonaan loppunut suhteesta - silloin ei ole kyse siitä, että nainen on liian moderni, vaan todennäköisemmin parisuhteessa on vähän syvempiäkin ongelmia, ellei kyse ole tilapäisestä elämäntilanteesta (esim. koliikkivauva).

Ja toiseksi suurin osa miehistä ei kaipaa naisesta hoivaajaa itselleen, vaan suurin osa haluaa tasaveroisen suhteen, mihin kuuluu läheisyyttä ja seksiä, molemminpuolista hellyyttä. Kaikki ovat toki yksilöitä, joten noita sinun kuvailemiasi miehiä toki on myös, je heidän sitten kannattaa etsiä sellainen kumppani, jolla on samanlaiset toiveet ja käsitykset sukupuolista.

En jaksa etsiä sitä hiihtomökki-esimerkkiä uudestaan, mutta muistan sen jotenkuten. Se ei itse asiassa kerro mitään suomalaisten parisuhteiden tilasta, koska ne hiihtomökki-tyypit ovat yhtä hyvin saattaneet olla sinkkujakin.

Tietyltä kannalta olen aivan samaa mieltä kanssasi. Lähinnä tuo _jyrkkä_ - filosofian termein marcuselaisesti dialektinen - pesäero klassisuuteen niin ajattelussa, arvoissa ja normeissa kuin käytöksessä ja olemuksessa pistää silmään. Pidän itsekin ainakin jossain määrin "hienostuneemmasta" radikalismista.
Makuasia.

Voisit muuten huviksesi etsiä - kun kerran olet mieltynyt erilaisiin teorioihin ja ajattelijoihin, kenties tutkimuksiin myös? - jotain tutkimuksia suomalaisesta seksielämästä nykyisin ja myös parisuhteisiin liittyvistä odotuksista ja näiden odotusten toteutumisesta. Voisit etsiä myös tutkimuksia eroista ja niiden syistä - sehän paljastanee jotain siitä, kuka on ollut parisuhteessa tyytymätön ja mihin asiaan.
 
Keski-Eurooppa on suht yhtenäinen tällä ongelmakentällä nähdäkseni historiallisista syistä. Toki ex-kommunistimaat ovat taas oma lukunsa.
Ex-kommunistimaat ovat kyllä aika laaja alue kuitenkin Keski-Euroopassa. Ja sukupuolten tasa-arvon kehityksessä on jo huikea ero, kun ylittää Saksan itäisen rajan. Sitä en väitä, etteikö eroa Suomeen olisi (toki on), mutta asia ei ole noin yksoikoinen, millaisena sen(kin) esität.
 
mies1harm.
Ensinnäkin nykyään miehillä on hyvin paljon haluttomuutta ja vaimot joutuvat elämään puutteessa. Yleisemmin naiset valittavat hellyyden puutteesta. Toiseksi kuvitteletko tosiaan, että maksullisilta irtoaa hellyyttä, tunteilua ja romantiikkaa. Ei varmasti, kosa siinä ei taida edes suutelu kuulua mukaan kauppaan.
Luitko huolella? Sanomasi on ihan yhtenevä sanomani kanssa. Vaimo tahtoo, että mies nussii, mutta ei itse osaa pitää miestä hyvänä muin tavoin, esim. olla erotiikkakeskeinen eikä yhdyntäkeskeinen tai vain olla hellä ja toveri miehelle ilman mitään välitöntä seksuaalista latausta. Puhe, käytös, arvot, monet jutut vaikuttaa tähän.

Minä en taas koe suomalaisnaisia kovin hellyyttä kaipaavina muihin naisiin nähden ja näkemykseni voin perustella ihan yhteiskuntatieteellä. Ja olen mm. kuullut netissä ja livenäkin naisilta kuinka sellainen on tympeää, ahdistavaa, ym. Maksullisilta haetaan sitäKIN monesti.
 
dddd
Luitko huolella? Sanomasi on ihan yhtenevä sanomani kanssa. Vaimo tahtoo, että mies nussii, mutta ei itse osaa pitää miestä hyvänä muin tavoin, esim. olla erotiikkakeskeinen eikä yhdyntäkeskeinen tai vain olla hellä ja toveri miehelle ilman mitään välitöntä seksuaalista latausta. Puhe, käytös, arvot, monet jutut vaikuttaa tähän.

Minä en taas koe suomalaisnaisia kovin hellyyttä kaipaavina muihin naisiin nähden ja näkemykseni voin perustella ihan yhteiskuntatieteellä. Ja olen mm. kuullut netissä ja livenäkin naisilta kuinka sellainen on tympeää, ahdistavaa, ym. Maksullisilta haetaan sitäKIN monesti.
Ei, vaan vaimo tahtoo hellyyttä, huomionosoituksia, romantiikkaa ja seksiä. Pelkkä hellyyskin riittäisi monesti ilman seksiä.
 

Yhteistyössä