Harrastin ensimmäisen kerran seksiä maksusta

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkis"
  • Ensimmäinen viesti
Ketjun aloittaja Kukkis
vaikka asiakas luulee että hän olis ainoa jonka kanssa huoraat, niin huoraamista se silti on ja huoran leiman löydät otsastas. sitäpaitsi ymmärsin että endis ois tarkoittanu sitä että sun läheiset sais tietää tosta sun huoraamisesta.
No en minä huoraamista kiistä. Aika vaikea on lähipiirin tietoon saada ja jos jään kiinni miehen kainalosta toisessa kaupungissa, niin muistutan että olen sinkku ja aikuinen ja saan olla kenen kainalossa haluan. En ole kirjoittanut otsaani, että olen asiakkaan kainalossa tai että jaan persettä rahasta!
 
"Kukkis"
Kysymys Kukkikselle: saatko oikeasti orgasmin joidenkin asiakkaiden kanssa? Jos et saa, niin näytteletkö?
Joo, itse asiassa saan. Oikeastaan käytännössä yhtä usein kuin oikeiden miesystävienkin kanssa. Lisäksi olen pyytänyt asiakkaita hoitelemaan minut joko suulla tai vibralla, mikäli en ole tullut ja tekee mieli orkkua. Suhtaudun touhuun sillä ajatuksella, että minä en alistu häviäjäksi tässä roolissa.
 
endis
Tarkoitin nimenomaan lähipiiriä. Tiedän tapauksen, jossa itseään myyvä nainen joutui asiakkaan taholta kiristyksen kohteeksi. Kun itseään myyvä nainen ei suostunut, asiakas soitteli työpaikoille ja sukulaisille paljastaen mitä nainen teki. Kannattaa myös muistaa, että jos nämä itämafian hemmot saa tietää touhuistasi, ja katsovat sinun kilpailevan heidän alueellaan, voit saada joskus pysyvän arven kasvoihisi (puukolla). En tiedä riskin todellisuutta, mutta näin minulle on annettu kertoa.
 
"Kukkis"
Tarkoitin nimenomaan lähipiiriä. Tiedän tapauksen, jossa itseään myyvä nainen joutui asiakkaan taholta kiristyksen kohteeksi
Veikkaan, että huorissakäynnin paljastuminen on näille herroille suurempi ongelma kuin minun paljastuminen huoraksi. Muistutan että olen kohtuullisen hyvin tehnyt kotiläksyni ennen kuin olen tähän lähtenyt ja en osaa oikeasti suhtautua tilanteeseen mitenkään pelonsekaisin tuntein. Toki olen minä tietyllä varauksella ja varovaisuudella mukana.
 
endis
[QUOTE="Kukkis";30401834]Veikkaan, että huorissakäynnin paljastuminen on näille herroille suurempi ongelma kuin minun paljastuminen huoraksi. Muistutan että olen kohtuullisen hyvin tehnyt kotiläksyni ennen kuin olen tähän lähtenyt ja en osaa oikeasti suhtautua tilanteeseen mitenkään pelonsekaisin tuntein. Toki olen minä tietyllä varauksella ja varovaisuudella mukana.[/QUOTE]

Hyvä näin. Kyseisellä naisella on feikkinimi, prepaid-puhelin jne. Asiakkaaksi sattui joku pervo, joka tunnisti hänen todellisen nimensä. Pahimmat ongelmat tulevat olemaan psyyken kanssa, jos tulevat.

Toisille toivotellaan hauskaa työpäivää. Sinulle pitänee toivottaa paljon terveitä, rahakkaita asiakkaita. Onnea valitsemallesi tielle.
 
ilmaiseksi
Uskomatonta että eukko huoraa ja vielä elvistelee täällä. Toivottavasti iskee kuppa ja tippuri ja saat vielä turpaan joltakin "asiakkaalta"!
Mitä uskomatonta siinä on? Kysynnän ja tarjonnan laki. Siihen bisnes perustuu. Molemmat hyötyvät.

Mikä on ongelmasi? Ilmaiseksiko pitäisi kaikille jakaa? Vai eikö seksiä saisi mielestäsi ollenkaan harrastaa muuta kuin avioliitossa ja silloinkin kerran viikossa pimeässä peiton alla?
 
voi jösses
Ex miehes kun saa kuulla, niin veikkaan että saa koko suku kuulla. Kyllä mua ainakin hävettäisi! Ymmärrän että omasta himosta voi lähteä miehen kainaloon baarista, mutta silloin päätös on naisen oma. Aika kiva kun joku käräyttäisi sut verottajalle...
 
ilmaiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja voi jösses;30405109:
Ex miehes kun saa kuulla, niin veikkaan että saa koko suku kuulla. Kyllä mua ainakin hävettäisi! Ymmärrän että omasta himosta voi lähteä miehen kainaloon baarista, mutta silloin päätös on naisen oma. Aika kiva kun joku käräyttäisi sut verottajalle...
Missä kohtaa aloittaja sanoi, ettei päätös ole ollut hänen omansa?

Eiköhän Suomen ministerit ole antaneet oikein hyvää mallia kansalaisille siitä, että pimeän työt tekeminen on ok. Turha siis takertua jonkun pienituloisen taviksen verottomiin tuloihin. Paljon isompaa veronkiertoa tehdään päättäjien ja muiden isotuloisten keskuudessa.
 
voi jösses
Missä kohtaa aloittaja sanoi, ettei päätös ole ollut hänen omansa?

Eiköhän Suomen ministerit ole antaneet oikein hyvää mallia kansalaisille siitä, että pimeän työt tekeminen on ok. Turha siis takertua jonkun pienituloisen taviksen verottomiin tuloihin. Paljon isompaa veronkiertoa tehdään päättäjien ja muiden isotuloisten keskuudessa.
No onhan ap:n ollu "pakko" rahan ahneudessa lähteä huoraamaan joten ei ole ollu vaan himon takia. Ministerien verosuunnittelu on kuitenkin eri asia kuin rikollinen toiminta jota prostituutio ja siihen liittyvä harmaa talouskin on.
 
ilmaiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja voi jösses;30406210:
No onhan ap:n ollu "pakko" rahan ahneudessa lähteä huoraamaan joten ei ole ollu vaan himon takia. Ministerien verosuunnittelu on kuitenkin eri asia kuin rikollinen toiminta jota prostituutio ja siihen liittyvä harmaa talouskin on.
Seksin myyminen ei ole rikollista toimintaa.
 
"uuvatti"
Alkuperäinen kirjoittaja voi jösses;30405109:
Ex miehes kun saa kuulla, niin veikkaan että saa koko suku kuulla. Kyllä mua ainakin hävettäisi! Ymmärrän että omasta himosta voi lähteä miehen kainaloon baarista, mutta silloin päätös on naisen oma. Aika kiva kun joku käräyttäisi sut verottajalle...
Vaikka en oikeastaan haluaisikaan, niin jollain tavalla kuitenkin ymmärrän näitä katkeria vuodattajiakin. Ottaahan se tietysti päähän, että pillun markkina-arvo laskee sen tarjonnan lisääntyessä.
 
Toinen rahaton YH
Tää juttu on kyllä herättänyt siinä mielessä mielenkiintoa että jos mulla olisi enempi rohkeutta ja vapaa-aikaa lapsista, niin voisin kokeilla. Jos mies olisi kohtuullisen ok-näköinen, siisti ja kiltti, niin tuollainen 500-700 euroa pari kertaa kuussa kelpaisi minulle vallan mainiosti. Samalla saisi sitten ravintolaillan kaupan päälle. :D Paljastuminen pelottaisi kyllä minua ap:ä reilusti enemmän.
 
Voisin kyllä itsekin kokeilla, en näe seksiä niiiin likaisena asiana, eikä se raha ainakaan sitä pahenna, sama kuin kävisi baarissa ja pokaisi sieltä jonkun. Oliko sulla ap jossain ilmoitus vai mitä kautta (suurinpiirtein) pokasi hankit?
 
"Kukkis"
Voisin kyllä itsekin kokeilla, en näe seksiä niiiin likaisena asiana, eikä se raha ainakaan sitä pahenna, sama kuin kävisi baarissa ja pokaisi sieltä jonkun. Oliko sulla ap jossain ilmoitus vai mitä kautta (suurinpiirtein) pokasi hankit?
Kuten aiemminkin sanoin, julkaisin ilmoituksia muutamissa paikoissa esim. iskuri.netissä. Kerroin ilmoituksessa suoraan mitä hain eli taloudellisesti tilanteesta johtuen vakituista "sponsori" ja tätä tukea vastaan olisin käytettävissä yhden vuorokauden. Kuvailin itseäni ja laitoin bikinikuvan, jossa kaikki tunnistettavat kohdat oli sutattu. Kerroin mitä ovat ehtoni ja vaatimukseni. Vastauksia tuli parissa viikossa reilusti yli 200! Näistä karsin heti 95% pois ja loppusuoralla olevien kolmen kanssa keskustelin puhelimitse. Lopulta valitsin yhden, jonka halusin myös nähdä ennen lopullista suostumistani. Samalla menetelmällä hankin nämä kaksi uuttakin asiakasta.

Tein hyvissä ajoin selväksi, että en ole mikään tavallinen horatsu, jonka voi soittaa milloin tahansa pikapanoseuraksi enkä tee mitään tuntisopimuksia, vaan kyse on aina kokonaisesta vuorokaudesta ja minua on kohdeltava kuin tyttöystävää. Lisäksi kerroin mihin en suostu (pissa/kakka, S/M ja eläimet sekä kerroin että voin kieltäytyä milloin tahansa, minkä koen vastemieliseksi).
 
endis
Minusta on hyvin mielenkiintoista, että n. 30-vuotiaiden moraali on mennyt näin alhaiseksi. Tätä huoraamisjuttua näyttää olevan liikkeellä todella paljon. Tämän lisäksi, ne jotka eivät myy itseään, ovat taas jakamassa itseään ilmaiseksi. Mikä tuossa 1980-luvulla on mennyt pieleen?

En yhtään ihmettele sitä, että mielenterveysasiat ovat suurin ongelma. Tai sitä, että pojat pelaa mieluummin pleikkaa ja vetää käteen.
 
trtrtr
Minusta on hyvin mielenkiintoista, että n. 30-vuotiaiden moraali on mennyt näin alhaiseksi. Tätä huoraamisjuttua näyttää olevan liikkeellä todella paljon. Tämän lisäksi, ne jotka eivät myy itseään, ovat taas jakamassa itseään ilmaiseksi. Mikä tuossa 1980-luvulla on mennyt pieleen?

En yhtään ihmettele sitä, että mielenterveysasiat ovat suurin ongelma. Tai sitä, että pojat pelaa mieluummin pleikkaa ja vetää käteen.
Ainahan naiset on huorannut.
 
"susu"
Korjaus. Täällä ei kannata kertoa kun kireepipoiset mammat linkkailee heti verottajalle. Onko se teidän kukkaa
roista pois jos joku ukko maksaa pillusta? Ai mut voihan se olla jos se on teidän ukko...
Ei se ole muulla lailla pois muiden kukkarosta kun että me veronmaksajathan maksamme myöskin näiden väärinkäyttäjien tuet... Mutta ymmärrän että sun on sitä vaikeaa tajuta..
 

Yhteistyössä