Harrastin ensimmäisen kerran seksiä maksusta

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkis"
  • Ensimmäinen viesti
kaksinaismoralismia
[QUOTE="Heinekeeni";30125818]Jollain ihmisillä moraali / itsekunnioitus ei salli sitä että myisi seksiä, toisille se taas on ok. Onneksi meillä jokaisella on mahdollisuus itse päättää haluaako moiseen ryhtyä. Ihan turha miettiä mikä olisi sellainen tilanne (kuinka suuressa rahanpuutteessa pitäisi elää) jossa itsensä myyminen olisi ok. Toisille raja on matalampi, toisille korkeampi.

Itse en myisi aikaani esim. yritykselle joka valmistaa/myy aseita tai savukkeita. Näin vaikka itsekin tupakoin välillä.[/QUOTE]

Mutta maksat veroja Suomen valtiolle joka ostaa rahoillasi aseita.:D
 
Hiippari
Jostain syystä en tuossa mitään pahaa, kunhan henkilö myy itseään vapaaehtoisesti ja pakottamatta. :)
Ei ole minulta millään muotoa pois..

Jos jonkun mies nyt tarvitsee niitä palveluksia, niin voi todellakin katsoa peiliin.. eikä syyttää sitä naista, joka on yleensä olosuhteiden pakosta ja saadakseen jotain pientä helpotusta arkeensa päätynyt siihen puuhaan. Ei meillä kaikilla riitä pää lukemaan rahakasta ammattia muutoin. Jos minä siinä onnistuin niin eipä edes yksi siskoistani noin esimerkkinä. Kaikki eivät nai rahaa kuten ennen tehtiin. Mitä jää vaihtoehtoja?

Sehän ei ole rikos.
Ja nykypäivänä en todellakaan uskaltaisi miehenä harrastella yhden yön suhteita. Vaikka kumia käyttäisit niin voit joutua elatusvelvolliseksi tai pahimmillaan olet "raiskaaja" vaikka hoitosi olisi ollut innoissaan mukana. Se on väärin.
En ole feministi (se on vääristynyttä nykyään aatteiltaan) mutta tasa-arvoa kannatan viimeiseen asti. Joten.. käyttäkää maksullisia miehet, niin ei pääse jotkut mieleltään vääristyneet hommaan muksuja & elatusta tai kostamaan jonku exän tekosia viattomille miehille perättömillä syytöksillä. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Rudolfiina
Figure
En kyllä pahemmin anna miesten niitä juomia tarjota, koska en ole kiinnostunut heidän seurasta, elleivät jostain kumman syystä halua lonkalta jollekkin randomille drinkkiä työntää. Saan olla yksin naisseurassani ja mennä kotiin mieheni viereen nukkumaan.

Ps. Ei juoman tarjoaminen minun mielestä velvoita avaamaan haaroja tai sitten saisi minua tuntemaan maailman arvostetuimmaksi naiseksi ja lankeaisin drinkkiprinssini pauloihin...
 
"Kukkis"
Oho, oli tullut tältä samalta pokalta sähköpostia viime yönä. Haluaisi uuden kierroksen jo ensi viikolla, mutta mulla on lapsen hoitovuoro. Olen kyllä kovasti kahden vaiheilla, saisiko lasta äidille hoitoon ja tienaisi toisen 500 euroa... Olen valmis ottamaan vastaan moraalisaarnanne, mutta päätökseeni se ei vaikuta.

En halua tästä miehestä mitään riippakiveä, mutta toisaalta jos saisin vaikka tonnin kuussa tältä yhdeltä pokalta, niin voisi siirtyä täysin yhden miehen "huoraksi" ja ei tarvitsisi pelätä näitä mahdollisia kammottavia asiakkata.
 
harkitseva
Kuulostaa mukavalta tavalta saada helposti rahaa. Minuakin vähän kiinnostaisi sellainen, koska pidän seksistä. Minulla on muutama vakkarisuhde ja myös irtosuhteita. Ihan huippua olisil, jos siitä ilonpidosta vielä saisin rahaakin.
 
=====
[QUOTE="Kukkis";30127276]Oho, oli tullut tältä samalta pokalta sähköpostia viime yönä. Haluaisi uuden kierroksen jo ensi viikolla, mutta mulla on lapsen hoitovuoro. Olen kyllä kovasti kahden vaiheilla, saisiko lasta äidille hoitoon ja tienaisi toisen 500 euroa... Olen valmis ottamaan vastaan moraalisaarnanne, mutta päätökseeni se ei vaikuta.

En halua tästä miehestä mitään riippakiveä, mutta toisaalta jos saisin vaikka tonnin kuussa tältä yhdeltä pokalta, niin voisi siirtyä täysin yhden miehen "huoraksi" ja ei tarvitsisi pelätä näitä mahdollisia kammottavia asiakkata.[/QUOTE]

Yhden miehen huora=avioliitto.
 
osa-aikahuora
Kiva kun kerrot täällä auliisti harrastaneesi pimeää työtä 7 vuotta ja samalla nostaneesi mm. työkkärin tukia. Linkki laitettu eteenpäin viranomaisille, petos lienee ainakin yksi rikosnimikkeistä.
Höpö höpö sinun linkittelyllesi. On niitä isompiakin asioita tutkittavana. Mutta linkitä rauhassa.

Kyllä panosta voi rahaa ottaa. Ilmaiseksi antavat vaan vaimot pakosta. Sääli. Muutama vuosien varrella hankittu maksava "ystävä" on ihan parasta. Eikä tarvitse joka käänteessä laskea menojaan. Hyvät lisät palkan päälle (lehtori hoiva-alalla).
 
  • Tykkää
Reactions: Rudolfiina
ilmaista seksiä ei ole
Höpö höpö sinun linkittelyllesi. On niitä isompiakin asioita tutkittavana. Mutta linkitä rauhassa.

Kyllä panosta voi rahaa ottaa. Ilmaiseksi antavat vaan vaimot pakosta. Sääli. Muutama vuosien varrella hankittu maksava "ystävä" on ihan parasta. Eikä tarvitse joka käänteessä laskea menojaan. Hyvät lisät palkan päälle (lehtori hoiva-alalla).
Ei nainen koskaan ilmaiseksi anna. Jotain haluavat vastineeksi seksistä, nyt tai myöhemmin.
 
Ehdottomasti jos hyvän pokan löysit niin anna mennä vaan. Hinta on kyllä sulla vähän matala, lähemmäs tonnia/yö on sopivampi taksa.Toisaalta, jos nyt on oikeasti mukava ja hyvinkäyttäytyvä ja saisit vakituisen, hintakin voi olla alempi. Mistä sitä tietää löytäisitkö paremmalla hinnalla yhtä mukavaa.

Riippakiveksi ryhtymistä ei tarvitse näiden miesten osalta pelätä. Senhän takia he sitä seksiä ostavat että ei itsellään olisi niitä perään soittelijoita.

Jos saat lapsenvahdin järjestettyä, voit sanoa miehelle että taksa on sitten sen lapsenvahdin palkan verran kalliimpi. :)
 
Aika vähän kun mietin että teillä on ollut seksiäkin :/. Esim jopa stripparit jotka ovat kaukana tästä saavat pelkästään että menevät asiakkaan kanssa ulos syömään 250,- 1t, jos siis asiakas vie tyttöä syömään tai juhlaan jos ei ole oma naista mukaan tai halua seuran, eikä tarvitse kenenkään kanssa mitään tehdä. No mun mielipide että se on liikaista homma ja ehkä jos aloitat sen tekemään usein, uskon että kyllästyt ja alkaa tuntumaan liikaiselta vielä joskus. Ehkä se ensimmäistä kerta vaikutti mukavalta, kun n.s. herrasmies oli paikalla joka tarjosi ruokaa, antoi rahaa ym...En tiedä, voi olla käy näinkin että tykkäät tehdä ko homman jatkossakin, itse en vain olisi pystynyt. Yks jo ajatus sukupuolitaudeista olisi minulle liika.
 
"jemina"
Ei tähän mun mielestä liity periaatteessa ongelmia, jos myyjä tekee työtään täysin vapaaehtoisesti ja mielellään. Valitettavasti homma ei aina ole ihan tällainen, vaan prostituutioon ajaudutaan esim päihteiden käytön rahoittamisen takia tai muissa talousvaikeuksissa.

Puhumattakaan sitten siitä, että mitä seksin myyminen tekee psyykkiselle hyvinvoinnille. Itse olen sellainen herkkis, että kokisin seksin myymisen varmaan liian rankkana. Niin intiimin asian laittaminen kauppatavaraksi tuntuisi varmaan pidemmän päälle inhottavalta.
 
Anthony
Jokaisella on vapaus ja oikeus tehdä melkein mitä vaan haluaa (toki mikäli rikkoo lakia saattaa joutua tästä edesvastuuseen, mutta sekin on oma valinta). Se on kummallista aina huomata miten ihmiset ärsyyntyvät toisten tekemisistä ja alkavat näitä moralisoimaan tai tuomitsemaan.

Millä tavalla jonkun tuntemattoman ihmisen tekeminen vaikuttaa SINUUN, ei mitenkään; tai ei ainakaan pitäisi vaikuttaa. Se kertoo enemmän sinusta joka ärsyynnyt toisten tekemisestä, kun tästä toisesta joka tekee tämän toimen. Kannattaisikin tutkiskella siis itseään ja miettiä minkä vuoksi ärsyyntyy toisten ihmisten tekemisistä tai sanomisista. Miksei voi vain nauttia omasta elämästään ja valinnoistaan ja antaa toisten nauttia omistaan.

Jokainen varmasti tehnyt elämässään jotain jonka aina joku "tuomitsee", mutta mitä väliä sillä on jos itse on tyytyväinen omiin valintoihin. Tai vaikka ei olisi, niin on varmasti jotain näistä oppinut ja saanut taas lisää elämänkokemusta. Ja mitä jos joku maksaisikin 10t euroa yhden illan yöstä tai 100t euroa, sillon varmasti moni moralisoitsijoistakin harkitsisi uudestaan.

Ja aina voi verrata mikä ammatti nyt onkin "likaisin" ja häpeellisin, mutta muista että ne ovat vaan SINUN mielestäsi näitä, ei kaikkien muiden. Esim. asianajaja joka puolustaa pedofiilia joka raiskannut 100 lasta ja on niin hyvä että saa tämän minimituomiolla vapaaksi (arvostavatko kaikki tätä hyvin koulutettua ja hyvin tienaavaa juristia). Tai palkka-armejassa oleva henkilö joka ulkomaankomennuksella raiskaa "puolustamiensa" kylien naisia ja lapsia (mutta on käynyt sotakorkeakouluja tms ja tienaa hyvin; onko hän arvostetussa ammatissa). Esimerkkejä löytyy tuhatpäin, mutta ennemmin kannattaisi miettiä että miksi muiden tekemiset häiritsevät juuri sinua.
 
awustaja
No tulipa sitten eilen avustettua yhtä YH äiteetä ... :)
Ihan kivaa oli, kerrassaan mukava naikkonen.
Aika villikin vielä....piti oikeen kysyä avustuksen jälkipelien jälkeen että onks kaikki ok kun otti niin kovat värinät ja voihkimiset et pelkäsin vähä et saa jonku kohtauksen viälä.... :p

Pitänee sopia uuskin avustuskeikka.

Ei hassumpi vaihtoehto...ei tarvi notkua koko iltaa baarissa ja miettiä ketkä kaikki näkee...tarjota drinksuja ja puhua mukavia tuntukausia ja sitten valomerkillä toinen kuitenkin näkee jonkun rock jätkän ja häipyy... ;)
 

Yhteistyössä