Harmittaa tuo mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmitus

Vieras
meillä vähän alle 3v lapsi ja olemme olleet 2v sitten viimeksi kahden kesken. Syy, ettei useammin on se että enää ei ole turvaverkkoa. Olen luvannut että kun täällä ei mll toimi niin laitan vaikka lehteen tai sairaanhoito-oppilaitoksen seinälle lapun jossa haen hoitajaa. Olisi kiva mennä vaikka kahdestaan laivalle. Olen luvannut myös maksaa hoitajan.No sepä ei miehelle käy, koska ei kuulemma jätä lasta vieraalle ihmiselle hoitoon. Me ei saada ikinä yhteistä aikaa, mitä mieltä olette?

no sittenhän me ei saada ikinä yhteistä aikaa eli meidän tarvitsee odottaa että lapsi kasvaa isoksi?

mitä te teette kaikki illat? meillä ainakin poika menee nukkumaan klo 20-> jonka jälkeen jutellaan, maataan sängyllä joskus tunti tolkulla, harrastetaan seksiä milloin keittiössä, millon makkarin lattialla, käydään saunassa, tehdään gourmet ruokaa, kutsutaan kavereita meille viikonloppuisin, viikonloppuisin touhutaan perheenä kaikkea tms... minulle riittää ainakin tämänkaltainen yhteinen aika!

Me menemme nukkumaan jo aikaisin. Lapsi herää varhain vaikka laittaisi miten myöhään vaan nukkumaan. Mies lähtee aikaisin töihin, tekee pitkää päivää. Ei ole mahdollista viikolla ottaa päivää vapaaksi. Seksiä ei juurikaan ole ja ajattelin että yhteinen reissu piristäisi ja parisuhde parantuisi tai sitä ei kohta enää ole.

Hankitte jonkun hoitajan, vaikka sitten ilmoituksella, ja tutustutatte lapsen ensin. Rahaahan siinä tietysti palaa, mutta saatte samalla vähän pienempiä rauhaisia hetkiä. Kyllä kolmevuotias jo hoitajaan tutustuu.

Kyllä niitä vapaahetkia saa järjestettyä vaikka lapsi on kotona.
Mitä jos laittiaisit vaan lasta jo kahdeksalta nukkumaan? Se on ihan hyvä nukkumaanmeno aika tuon ikäiselle. Siinä on puoleen yöhön asti 4h aikaa vain olla kahdestaan! Välillä pitää omista yöunista verottaa, jos haluaa miehen kanssa aikaa kaksin enemmän kuin sen tunnin.

Meillä molemmat lapset menee sänkyihinsä klo 20. Siitä alkaa sit meidän vanhempien yhteinen aika, joka joskus kestää tunnin, joskus sit sen 4h. Nuorempi lapsi herää 4-6 väliltä, mutta kyllä se kannattaa uhrata välillä aikaa parisuhteelle vaikka se on yöunista pois. Ottaa sitten päikkärit jos mahdollista, tai seuraavana yönä menee aikaisin nukkumaan.

Hankitte jonkun hoitajan, vaikka sitten ilmoituksella, ja tutustutatte lapsen ensin. Rahaahan siinä tietysti palaa, mutta saatte samalla vähän pienempiä rauhaisia hetkiä. Kyllä kolmevuotias jo hoitajaan tutustuu.

Niin minäkin ajattelen. On hän päivät perhepäivähoitajalla ja on erittäin sosiaalinen. En vaan voi tavata miestäni päivisin kun itse opiskelen ja mies on päivät töissä.

mulla ainakaan se pointti ei ole etteikö lapset siihen hoitajaan tutustuisi vaan en itse jätä lapsia hoitoon itselleni vieraalle ihmiselle!

Mitäs jos vanhemmille sattuiskin yllättävä vatsatauti? ;) sitähän on nyt liikkeellä. Lapsi pph:lle ja vanhemmat kotiin "sairastaa" =)

Tätä ei tietty jatkuvalla syötöllä voi harrastaa. Mutta jos parisuhde alkaa olee siinä kunnossa, että jotain pitäisi tehdä, niin eikös pieni "sairastuminen" olisi paikallaan?

Kyllä niitä vapaahetkia saa järjestettyä vaikka lapsi on kotona.
Mitä jos laittiaisit vaan lasta jo kahdeksalta nukkumaan? Se on ihan hyvä nukkumaanmeno aika tuon ikäiselle. Siinä on puoleen yöhön asti 4h aikaa vain olla kahdestaan! Välillä pitää omista yöunista verottaa, jos haluaa miehen kanssa aikaa kaksin enemmän kuin sen tunnin.

Meillä molemmat lapset menee sänkyihinsä klo 20. Siitä alkaa sit meidän vanhempien yhteinen aika, joka joskus kestää tunnin, joskus sit sen 4h. Nuorempi lapsi herää 4-6 väliltä, mutta kyllä se kannattaa uhrata välillä aikaa parisuhteelle vaikka se on yöunista pois. Ottaa sitten päikkärit jos mahdollista, tai seuraavana yönä menee aikaisin nukkumaan.

laitankin lapsen hyvissä ajoin nukkumaan. Mies vaan niin väsynyt raskaasta työstään ettei illalla tai yöllä jaksa mitään seksiä harrastaa.

Heh, huvittaa toi "viettäkää aikaa illalla" kommentointi, oikeesti, joillakin ei ole siihenkään mahdollisuutta, niistä yöunista kun ei voi määräänsä enempää tinkiä, esim. meillä poika menee nukkumaan 20.00-20.30 ja valot sammuu huushollista 21.00 koska mies herää aamulla yleensä 03.00 töihin.. :D Siinä kun käyt suihkussa yms. niin aika oli ja meni jo..

Tosin onhan sittenkin olemassa viikonloput.

Ja itse olen sillä linjalla et kannattaa tosiaan hankkia se hoitaja, viettää aikaa yhdessä hänen kanssaan, vaikka se maksaakin, niin että käy tutuksi.
Näin minäkin joudun tekemään.

Mitäs jos vanhemmille sattuiskin yllättävä vatsatauti? ;) sitähän on nyt liikkeellä. Lapsi pph:lle ja vanhemmat kotiin "sairastaa" =)

Tätä ei tietty jatkuvalla syötöllä voi harrastaa. Mutta jos parisuhde alkaa olee siinä kunnossa, että jotain pitäisi tehdä, niin eikös pieni "sairastuminen" olisi paikallaan?

Toimisihan tuo muuten mutta mies tekee näin kesäisin pitkää päivää ja ylitöitä eikä suostu päivää töistä pois olemaan kun on tuon homman sesonkiaika.

Yhteistyössä