Harmittaa miehen pikkujouluihin meno...rv 28 ja hormoonit taas jyllää

• Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Siis anteeks, mutta miksi miehesi ei saisi mennä? Onko sulla supistuksia vai mitä?
Hyvin kysyit. Ei supistuksia, vaan asia vaan loukkaa.
ai että toinen ei saisi käydä misään. onneksi et ole mun vaimo
Kyllä käy kuten minäkin. Nyt vaan tässä tilanteessa pääkoppa tökkii!!
No kerta nyt itsekin tiedostat että hölmöilet hormonihuuruissasi niin anna miehen mennä ja pidä suusi kiinni! Älä pilaa toisen iltamia mökötyksillä ja nalkutuksilla!

mun mies sais ihan vapaasti mennä, on kerta sovittu että jos ruvetaan rajoittaan toisen menemisiä niin loppuu kokonaan menot kummaltakin. Mies kuitenkin päätti ettei mene tänä vuonna kun poksahtaminen on lähellä. Toki meillä keskustellaan eka että onko jotain sovittu sille päivälle jo aiemmin. Ihanaa kun itekki pääsee välillä tuulettuun kun ukko katsoo lapsia :D

Emma
En edes ymmärrä miksi pitäisi loukkaantua. Mun mieheni ei muutenkaan ravaa yhtenään baareissa, että mun puolesta saisi todellakin menn. Ei mulla ole epäilyksiä mieheni suhteen, niin kuin joillakin. Tiedän että mies rakastaa minua, eikä siis silloin petäkään.

Ja mä olen viikonloppuna lähdössä pikkujouluilemaan, ja ihan mies "päästää" minutkin ja jää lasten kanssa kotiin.

Lex
Siis missä tilanteessa?

Meillä kyllä keskustellaan menoista puolin ja toisin, ei automaattisesti vaan ilmoiteta että lähdetään mutta ei kyllä syyttä suotta toista estelläkään... Tilanteen mukaan :)

emma
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onko teillä jotai historiaa, et firman pikkujouluissa tapahtuu ja sitten sattuu vai?
Siinä se onkin kun mitään ei ole sattunut. Nyt tuntuu vaan pahalta ja välillä pillahtaa itkuun turhistakin asioista. En aina ymmärrä omaa käyttäytymistä. Onneksi raskaus kohta ohi!!

voi luoja teidän kanssa...siis jos vaimo raskaana niin mieheltä kielletty hauskan pito?
Onko raskaus joku harrastila jota pitää vaalia illat pitkät?
Meillä raskaana oleva vaimokin liikkuu normisti mm. pikkujoulut ja kaikki kissan ristiäiset jos ne vaan vähänkin kiinnostaa.

Yhteistyössä