emma
Potkikaa persuksiin jos kuulostaa että pitäis. Lähtisikö mies teillä vastaavassa tilanteessa??
Hyvin kysyit. Ei supistuksia, vaan asia vaan loukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Siis anteeks, mutta miksi miehesi ei saisi mennä? Onko sulla supistuksia vai mitä?
ai että toinen ei saisi käydä misään. onneksi et ole mun vaimoAlkuperäinen kirjoittaja emma:Hyvin kysyit. Ei supistuksia, vaan asia vaan loukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Siis anteeks, mutta miksi miehesi ei saisi mennä? Onko sulla supistuksia vai mitä?
MIks ihmeessä se loukkaa sua? Ystäviin on hyvä pitää yhteyttä myös raskauden aikanaAlkuperäinen kirjoittaja emma:Hyvin kysyit. Ei supistuksia, vaan asia vaan loukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Siis anteeks, mutta miksi miehesi ei saisi mennä? Onko sulla supistuksia vai mitä?
Kyllä käy kuten minäkin. Nyt vaan tässä tilanteessa pääkoppa tökkii!!Alkuperäinen kirjoittaja ccc:ai että toinen ei saisi käydä misään. onneksi et ole mun vaimoAlkuperäinen kirjoittaja emma:Hyvin kysyit. Ei supistuksia, vaan asia vaan loukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Siis anteeks, mutta miksi miehesi ei saisi mennä? Onko sulla supistuksia vai mitä?
No kerta nyt itsekin tiedostat että hölmöilet hormonihuuruissasi niin anna miehen mennä ja pidä suusi kiinni! Älä pilaa toisen iltamia mökötyksillä ja nalkutuksilla!Alkuperäinen kirjoittaja emma:Kyllä käy kuten minäkin. Nyt vaan tässä tilanteessa pääkoppa tökkii!!Alkuperäinen kirjoittaja ccc:ai että toinen ei saisi käydä misään. onneksi et ole mun vaimoAlkuperäinen kirjoittaja emma:Hyvin kysyit. Ei supistuksia, vaan asia vaan loukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Siis anteeks, mutta miksi miehesi ei saisi mennä? Onko sulla supistuksia vai mitä?
Onko teillä joku kotikauppa, vai miten se voi olla kotona koko ajan JA kantaa kaupasta herkkuja???Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mun mies pysyi kotona koko raskauden ajan ja hieroi mun varpaita ja selkää joka päivä ja kantoi kaupasta herkkuja :heart:
Siinä se onkin kun mitään ei ole sattunut. Nyt tuntuu vaan pahalta ja välillä pillahtaa itkuun turhistakin asioista. En aina ymmärrä omaa käyttäytymistä. Onneksi raskaus kohta ohi!!Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Onko teillä jotai historiaa, et firman pikkujouluissa tapahtuu ja sitten sattuu vai?
voishan se valaskalaki nuolla vaikka naapurin sedän kaulaa kotona ku ukko on humaltumassaAlkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:Ai että! nyt sun mies siellä nuolee jonkun missin kaulaa ja valaskala odottaa kiltisti kotona...
Ai hitsi, jäin kiinni :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Onko teillä joku kotikauppa, vai miten se voi olla kotona koko ajan JA kantaa kaupasta herkkuja???Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mun mies pysyi kotona koko raskauden ajan ja hieroi mun varpaita ja selkää joka päivä ja kantoi kaupasta herkkuja :heart:
( )