Harmittaa miehen pikkujouluihin meno...rv 28 ja hormoonit taas jyllää

• Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti
höh
tietysti menisi omiin pikku-jouluihin ja minä menisin omiini, vaikka olisin raskaana. Pitääkö miehen istua kotona odottavan rouvan vieressä kädestä pitäen koko raskausajan? Ei mene minun järkeeni.

olkinainen
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mun mies pysyi kotona koko raskauden ajan ja hieroi mun varpaita ja selkää joka päivä ja kantoi kaupasta herkkuja :heart:
Meillä kans! Ja sitten kun odotin tuota kakkosta niin mies jäi jopa itse töistä pois voidakseen hoitaa alle 1v esikoista ja kaikki kotihommat+ passata mua.
:)

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No tietenkin menis, ja meneekin. Siis olen nyt rv22 ja pikkujoulut on tulossa, miks IHMEESSÄ tästä nyt pitäis loukkaantua? :eek:
Peesi. En nyt taas tajunnut koko kysymystä ollenkaan :D Viikkoja mulla on 36, enkä silti tarvi miestä tänne kädestä pitelemään koko ajaksi...

plääh
Miespuolinen ystäväni ei saanut mennä minnekään vaimon raskausaikana. Harmitti kovasti sen tossukan puolesta, mutta mikä minä olen toisten suhteita arvioimaan. Onnellisilta vaikuttavat. Heillä ei vaan kamalasti ole enää ystäviä koska eivät koskaan käy missään kun pitää hoitaa vauvaa. Molempien.

Yhteistyössä