Harmittaa, kun melkein kaikki kirppikseltä myytävät vhs-leffat pomppii..

no ei se oo välttämäti siinä kasetissa se vika. nauhurissa on ylensä sellasia säätömahdollisuuksia, jolla asia korjaantuu. ja toi vhs on niin kivikautinen systeemi muutenkin, että tuskin hyvältä näyttää vaikka muoveista ottais. :)

Johtuuko se varmasti kasetista, vai voiko myös videolaitteessa olla vikaa? Eikö kuvaa saa säätämällä kohdalleen?

Tosin paljon katsotuissa (ja joissain tosi vähänkin katsotuissa) kuva kyllä pomppii ikävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Käyttääkö joku oikeasti vielä VHS-kasetteja? :o Mä en tiennyt että niitä edes saa ostaa enää...

kyllä meillä on vielä parisataa kasettia, jälleenmyyntiarvo PALJON pienempi mitä käyttöarvo.. dvd-levyjä vielä enempi....

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Meillä katotaan ja KUVAPUTKITELKULLA, voi siis apua!
Tarkoittaako tuo sitä, että joku ottaisi vielä vastaan 2 muovikassillista lasten vhs-leffoja? Olen harkinnut paiskaavani ne roskikseen, kun tuntuu, ettei kellään ole enää edes videonauhuria.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Meillä katotaan ja KUVAPUTKITELKULLA, voi siis apua!
Tarkoittaako tuo sitä, että joku ottaisi vielä vastaan 2 muovikassillista lasten vhs-leffoja? Olen harkinnut paiskaavani ne roskikseen, kun tuntuu, ettei kellään ole enää edes videonauhuria.

Mä ottaisin mielelläni ja voin niistä jopa jotain nimellistä maksaakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Meillä tyttö katsoi viimeksi tänään vhs kasettia. Niitä aina kirppikseltä katselen, jos sattuis edullisesti kivoja löytyyn.
Meillä on sellainen vhs-dvd yhdistelmä

meilläki samanlainen ja tosiaan kirppareilta oon ostanu noita vhs piirrettyjä 0,50-1,00 euron hintaan ja todella hyvä tuuri ollut ku kaikki on toimineet ja n.15kpl on tullu ostettua =) ja esim. muumit on ihan samat vhs:lla ku dvd:llä =)

Yhteistyössä