N
nöpis
Vieras
Meille odotetaan tyttöä, joten poikavoittoisuus väreissä harmitti. Olishan sitä neutraalimpiakin värejä maailmassa! Lisäksi pakkauksessa on aika paljonkin 70 cm vaatteita ja aika harva kai käyttää sitten enää liki vuoden ikäisellä äitiyspakkauksen vaatteita? Viime vuoden pakkauksessa oli vähemmän 70 senttisiä. Hyvää oli ehdottomasti kestovaipat ja kestoliivinsuojat. Pari pirteää, uusretro tyyppistä vaatekappaletta pakkauksessa oli, se valkoruskea sienibody ja oranssi potkupuku. Valkoiset puolipotkarit on kanssa kivat, niin neutraalit kuin voi. Olis järkevää pistää äitiyspakkauksen haalari vaikka valkoisena ja jollain neutraalilla tehostevärillä, kuten vaikkapa limellä tai terrakottalla. Tuollaista harmaa-vaaleansinistä tuski moni viitsii tytölleen pukea. Ja joo, olen turhamainen ehdottomasti eikä lahjuksista saa valittaa ja onhan tuossa siis paljon kivojakin juttuja tuossa pakkauksessa. Ihmetteln vaan, että onko tuo nyt sitten muka neutraali pakkaus, enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin, että melko poikavoittoinen pakkaus on.