hemuli- aito ja oikea
:headwall: mee kotiis kasvaan ja vaihda joku UNIIKKI nikki, äläkä kopioi!Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täällä on nyt oikea hemuli. Menkääpäs muut paistamaan kinkkuja..
:headwall: mee kotiis kasvaan ja vaihda joku UNIIKKI nikki, äläkä kopioi!Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täällä on nyt oikea hemuli. Menkääpäs muut paistamaan kinkkuja..
Mee ite. Hyvää JouluaAlkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea::headwall: mee kotiis kasvaan ja vaihda joku UNIIKKI nikki, äläkä kopioi!Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täällä on nyt oikea hemuli. Menkääpäs muut paistamaan kinkkuja..
Ai yhtä UNIIKKI kuin toi sun Hemuli??Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea::headwall: mee kotiis kasvaan ja vaihda joku UNIIKKI nikki, äläkä kopioi!Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täällä on nyt oikea hemuli. Menkääpäs muut paistamaan kinkkuja..
no eipä täällä vuosikausiin näkyny muita hemuleita, vasta nyt on harmaat käyny röyhkeiks!!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Ai yhtä UNIIKKI kuin toi sun Hemuli??Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea::headwall: mee kotiis kasvaan ja vaihda joku UNIIKKI nikki, äläkä kopioi!Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Täällä on nyt oikea hemuli. Menkääpäs muut paistamaan kinkkuja..
paskat oot mikään alkuperäinen. vai kuin kauan oot palstaillu????Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
Mut mä olen edelleenkin oikea hemuli, se aito ja alkuperäinen. Sanotaanko näin että nopeat syö hitaat..Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
No ette oo, kun ette rekannu hemuli -nikkiä joka taitaa olla jollain joAlkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Mut mä olen eselleenki oikea hemuli, se aito ja alkuperäinen. Sanotaanko näin että nopeat syö hitaat..Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
tyhmiä palsta täynnä, taidat olla tyytyväinen urpoon nikkiis!!!Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Mut mä olen edelleenkin oikea hemuli, se aito ja alkuperäinen. Sanotaanko näin että nopeat syö hitaat..Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
Elä sie paskottele siellä tai ilkee tonttu tulee ja paskoo sun aamupuuroon! Ja dorka (v.ttu mikä teinien sanonta) nikki tai ei niin mä kun nyt vaan oon se ainut ja OIKEIN HEMULI näiden kaikkien keskelläAlkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:paskat oot mikään alkuperäinen. vai kuin kauan oot palstaillu????Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
ja kuka keksii noin dorkan nikin??
Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Elä sie paskottele siellä tai ilkee tonttu tulee ja paskoo sun aamupuuroon! Ja dorka (v.ttu mikä teinien sanonta) nikki tai ei niin mä kun nyt vaan oon se ainut ja OIKEIN HEMULI näiden kaikkien keskelläAlkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:paskat oot mikään alkuperäinen. vai kuin kauan oot palstaillu????Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Elä sie paskottele siellä tai ilkee tonttu tulee ja paskoo sun aamupuuroon! Ja dorka (v.ttu mikä teinien sanonta) nikki tai ei niin mä kun nyt vaan oon se ainut ja OIKEIN HEMULI näiden kaikkien keskelläAlkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:paskat oot mikään alkuperäinen. vai kuin kauan oot palstaillu????Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta
Tälle oli jo pakko revetä...Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Hakekaa nyt joku jumalauta se muumilaakson poliisi paikalle! :xmas: