Eiih..*reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:PAH mää oon hemuli. Minulla on samanlainen kaapu ja takatukkakin. Ja pahvista askartelin samanlaisen kuonon. Ja harrastuksina minulla on postimerkkien ja kukkien keräily. Joten älä kuule tuu mulle sanomaan että mää en oo oikea hemuli!
Ei vaan MINÄ olen ainoa oikea HemuliAlkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Sori ap, mutta mä oon ainoa oikea Hemuli!
Ei vaan MINÄ!!! Ja mun isä oli jo Hemuli, samoin mun ukki, joten kukakohan on oikea Hemuli???Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Ei vaan MINÄ olen ainoa oikea HemuliAlkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Sori ap, mutta mä oon ainoa oikea Hemuli!
Jasso mulla muuten sama mut myös mun ÄITI ja MUMMO on hemuleita et kyllä se olen minä kun olen the original - aidoista aidoin HemuliAlkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Ei vaan MINÄ!!! Ja mun isä oli jo Hemuli, samoin mun ukki, joten kukakohan on oikea Hemuli???Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Ei vaan MINÄ olen ainoa oikea HemuliAlkuperäinen kirjoittaja Hemuli:Sori ap, mutta mä oon ainoa oikea Hemuli!
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Hakekaa nyt joku jumalauta se muumilaakson poliisi paikalle! :xmas: