Harkitsen huumeiden kokeilua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iira

Vieras
Sen takia, että mun elämässä on menny ihan kaikki päin persettä ja mun sieluun koskee ihan sikana.
Ennen oli kaikki hyvin, mut siitä ei oo enää mitään jälellä.
Mun elämä ei oo enää mun näköstä, vaan joku hengissäselviytymiskamppailu, jossa suunta on koko ajan alaspäin.
on kamalaa kun ei enää koe sitä elämää missä riutuu, omakseen.
Varmaan monet pitää mua luuserina, eikä tiedä yhtään millanen mä ennen olin ja mitä oon joutunu kokemaan.
Tässä tilanteessa tulee väkisin mieleen, että vois rueta käyttämään aineita.
Silloin ainakin ulkoinen elämä kävis yhteen mun sisäisen tuskan kanssa.
Vois ees jollain tasolla kokea helpotusta kun pääsis pakoon tätä todellisuutta.

Lopeta harkitseminen ja hae apua. Sun masennus ja väsymys ei parane aineilla, kaikki paska tuplaantuu ja väsyt enemmän. Maanantaina soitat itelles apua ja kerrot ajatuksistas!

no jos ei lailliset aineet (viina) tuo sitä helpotusta niin ei sitä tuo huumeetkaan. että ei kannata...

Alkoholia en oo käyttänyt juuri ollenkaan.
Mut kai ne huumeet vois hetken helpotuksen tuoda... ei kai ihmiset muuten niitä käyttäs?
jos on tarpeeks kauan tarpeeks tiukilla niin ei sitä vaan jaksa.
Jos kaikki elämässä mättää eikä mitään hyvää oo tapahtunut vuosiin niin kyllä ei oo ihmisen elämää. Ja nää on siis asioita joihin en ole voinut itse vaikuttaa.

Alkoholia en oo käyttänyt juuri ollenkaan.
Mut kai ne huumeet vois hetken helpotuksen tuoda... ei kai ihmiset muuten niitä käyttäs?
jos on tarpeeks kauan tarpeeks tiukilla niin ei sitä vaan jaksa.
Jos kaikki elämässä mättää eikä mitään hyvää oo tapahtunut vuosiin niin kyllä ei oo ihmisen elämää. Ja nää on siis asioita joihin en ole voinut itse vaikuttaa.
Mä en voi muuta sanoa, ku että vihaan jokaista ihmistä jotka huumeita käyttää, niiden takia menetin veljeni!
Ennemmin pää täyteen viinaa, josta paranee rapulan jälkeen...
Käytä vaan vuosi huumeita, sen jälkeen oot niiden orja ikuisesti, teet kaikkes, että saat lisää ja lisää!!!
Vittu mikä saatanan järki niissä huumeissa on??????????

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833440:
Mä en voi muuta sanoa, ku että vihaan jokaista ihmistä jotka huumeita käyttää, niiden takia menetin veljeni!
Ennemmin pää täyteen viinaa, josta paranee rapulan jälkeen...
Käytä vaan vuosi huumeita, sen jälkeen oot niiden orja ikuisesti, teet kaikkes, että saat lisää ja lisää!!!
Vittu mikä saatanan järki niissä huumeissa on??????????

No, mikä järki siinä sitten on että toisten elämässä sattuu koko ajan paskoja asioita joille ei voi mitään? Mikä järki siinä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833452:
No en tiedä, muuta toiselle paikkakunnalle, aloita kaikki alusta?

Aloita alusta...? En mä voi mitään aloittaa alusta... ei paikkakunnan vaihtaminen muuta mitään, mitä olen joutunut kokemaan.
Kiitos kuitenkin, kun yritit neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833468:
Miksi sinulla on mennyt kaikki päin pyllyä? Ois kiva, jos uskaltaisit kertoa, niin voitaisiin auttaa paremmin. :)

No, mä kerron tälleen pähkinänkuoressa:
-turvaton lapsuus
-rankka ero
-seuraavan miehen kuolema onnettomuudessa
-läheisen itsemurha
-oman terveydentilan huononeminen tästä kaikesta johtuen
-vanhempien alkoholisoituminen

Joten, eiköhän ole mun aika saada jotain rentouttavaa kaiken tän jälkeen...

No, mä kerron tälleen pähkinänkuoressa:
-turvaton lapsuus
-rankka ero
-seuraavan miehen kuolema onnettomuudessa
-läheisen itsemurha
-oman terveydentilan huononeminen tästä kaikesta johtuen
-vanhempien alkoholisoituminen

Joten, eiköhän ole mun aika saada jotain rentouttavaa kaiken tän jälkeen...
Ei ne huumeet auta ketään koskaan mitenkään, ennemmin kannattaisi mennä puhumaan noista asioista vaikka kallonkutistajan kanssa, niin mä tekisin, ennemmin itse ampuisin itseäni päähän, kuin alkaisin huumekierteeseen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833477:
Ootko kokeillu lenkkeilyä ulkona luonnossa yksin ilman ketään? Ihmeesti tunnin hölkkäjuoksulenkki tyhjentää pään pahoista asioista. ;)

Joo, kävelyä tulee kyllä harrastettua jonkun verran, juoksus en oo pistänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833486:
Ei ne huumeet auta ketään koskaan mitenkään, ennemmin kannattaisi mennä puhumaan noista asioista vaikka kallonkutistajan kanssa, niin mä tekisin, ennemmin itse ampuisin itseäni päähän, kuin alkaisin huumekierteeseen. ;)

Kyllä mä tiedän että eihän ne tietenkään loppupelissä auta... Mut jotain hyvää ja rentouttavaa pitäis saada vastapainoks kaikelle kökölle. Edes vähäksi aikaa...
sit jaksas taas taistella.
Kiitos muuten kun aloit kirjotella, tuli promillen verran parempi mieli!

vittu siitähän se sun alamäkes vasta alkaakin!! ne tuo sen hetken helpotuksen, mutta sen jälkeen kaikki on yhtä perseestä, ku ennenkin. Vitun typerä olet..älä rupee käyttää. sisko ja serkku käyttää ja molemmat ihan masentuneita itsemurhan partaalla olevia ihmisparkoja. huoh. joillakin jos ois ees järkeä päässä, niin maailma ois parempi paikka, mutta ei..

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24833509:
Kannattaa urheilla niin, ettei enää mitää muuta jaksa ku levätä, ei ajatella, ei tehdä mitään. Kokeileppa. :)

Ok. Kiitti vinkistä... En lupaa mitään, mutta pistän harkintaan. :)
Nyt alkaa silmäluomia painaa sen verran, että on ruettava nukkumaan.
Viime yönä jäikin kahteen tuntiin unet, jospa nyt paremmin.
Kiitos kaikille tsemppaajille ja hyviä unia.

Ok. Kiitti vinkistä... En lupaa mitään, mutta pistän harkintaan. :)
Nyt alkaa silmäluomia painaa sen verran, että on ruettava nukkumaan.
Viime yönä jäikin kahteen tuntiin unet, jospa nyt paremmin.
Kiitos kaikille tsemppaajille ja hyviä unia.
Kiva kuulla, ei niitä murheita liikaa kannat miettiä, ei siinä muuta käy ku hajoaa oma rakas päänuppi.
Mutta toi rankka urheilu kyllä voittaa kaikki huumeet.
Toivottavasti auttaa, kerro jatkossa että miten menee? :)