E
Entinen pelokas
Vieras
...muistaakohan minua kukaan ? Kerroin kesällä erittäin vaikeasta erotilanteestani, jossa jouduin karkaamaan mieheltä salaa lapsi kainalossa.Mies oli väkivaltainen alkoholisti jota jouduin pelkäämään oikeasti ihan henkeni kaupalla.
Halusin vain tulla kertomaan onnelliset uutisemme, eli olemme saaneet pienen tyttöseni kanssa elää rauhallista ja tasapainoista elämää ilman miehen terroria.
Meillä on ihana koti, mulla kiva työ ja se tärkein...oma rauha.
Pelkäsin todella että mies tulee ja tappaa.
Tähän päivään asti hän on ollut raivoraitis, enkä ole saanut edes tekstiviestillä mitään negatiivista. Välit lapseen ovat erinomaiset. he tapaavat usein, tosin minun asunnossani, miehen matkaan en uskalla lasta päästää ja mies tämän ymmärtää.
Hän joutui selkä seinää vasten menettäessään kaiken.
Tahtoo meidät tietenkin takaisin, mutta ikivarmasti en mene!!!!
Tapahtui siis ihme :saint:
Lähtekää pois te kaikki jotka parisuhteessanne pelkäätte. ratkaisu oli vaikea ja lähtö raateleva, mutta en ole katunut minuuttiakaan.
Näin on hyvä ja elämä jatkuu...
RAUHALLISTA joulua ja TURVALLISTA uutta vuotta sydämestäni toivon teille.....ja meille
Halusin vain tulla kertomaan onnelliset uutisemme, eli olemme saaneet pienen tyttöseni kanssa elää rauhallista ja tasapainoista elämää ilman miehen terroria.
Meillä on ihana koti, mulla kiva työ ja se tärkein...oma rauha.
Pelkäsin todella että mies tulee ja tappaa.
Tähän päivään asti hän on ollut raivoraitis, enkä ole saanut edes tekstiviestillä mitään negatiivista. Välit lapseen ovat erinomaiset. he tapaavat usein, tosin minun asunnossani, miehen matkaan en uskalla lasta päästää ja mies tämän ymmärtää.
Hän joutui selkä seinää vasten menettäessään kaiken.
Tahtoo meidät tietenkin takaisin, mutta ikivarmasti en mene!!!!
Tapahtui siis ihme :saint:
Lähtekää pois te kaikki jotka parisuhteessanne pelkäätte. ratkaisu oli vaikea ja lähtö raateleva, mutta en ole katunut minuuttiakaan.
Näin on hyvä ja elämä jatkuu...
RAUHALLISTA joulua ja TURVALLISTA uutta vuotta sydämestäni toivon teille.....ja meille