Happy End

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entinen pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Entinen pelokas

Vieras
...muistaakohan minua kukaan ? Kerroin kesällä erittäin vaikeasta erotilanteestani, jossa jouduin karkaamaan mieheltä salaa lapsi kainalossa.Mies oli väkivaltainen alkoholisti jota jouduin pelkäämään oikeasti ihan henkeni kaupalla.
Halusin vain tulla kertomaan onnelliset uutisemme, eli olemme saaneet pienen tyttöseni kanssa elää rauhallista ja tasapainoista elämää ilman miehen terroria.
Meillä on ihana koti, mulla kiva työ ja se tärkein...oma rauha.
Pelkäsin todella että mies tulee ja tappaa.
Tähän päivään asti hän on ollut raivoraitis, enkä ole saanut edes tekstiviestillä mitään negatiivista. Välit lapseen ovat erinomaiset. he tapaavat usein, tosin minun asunnossani, miehen matkaan en uskalla lasta päästää ja mies tämän ymmärtää.
Hän joutui selkä seinää vasten menettäessään kaiken.
Tahtoo meidät tietenkin takaisin, mutta ikivarmasti en mene!!!!
Tapahtui siis ihme :saint:
Lähtekää pois te kaikki jotka parisuhteessanne pelkäätte. ratkaisu oli vaikea ja lähtö raateleva, mutta en ole katunut minuuttiakaan.
Näin on hyvä ja elämä jatkuu...
RAUHALLISTA joulua ja TURVALLISTA uutta vuotta sydämestäni toivon teille.....ja meille

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 10:49 Entinen pelokas kirjoitti:
...muistaakohan minua kukaan ? Kerroin kesällä erittäin vaikeasta erotilanteestani, jossa jouduin karkaamaan mieheltä salaa lapsi kainalossa.Mies oli väkivaltainen alkoholisti jota jouduin pelkäämään oikeasti ihan henkeni kaupalla.
Halusin vain tulla kertomaan onnelliset uutisemme, eli olemme saaneet pienen tyttöseni kanssa elää rauhallista ja tasapainoista elämää ilman miehen terroria.
Meillä on ihana koti, mulla kiva työ ja se tärkein...oma rauha.
Pelkäsin todella että mies tulee ja tappaa.
Tähän päivään asti hän on ollut raivoraitis, enkä ole saanut edes tekstiviestillä mitään negatiivista. Välit lapseen ovat erinomaiset. he tapaavat usein, tosin minun asunnossani, miehen matkaan en uskalla lasta päästää ja mies tämän ymmärtää.
Hän joutui selkä seinää vasten menettäessään kaiken.
Tahtoo meidät tietenkin takaisin, mutta ikivarmasti en mene!!!!
Tapahtui siis ihme :saint:
Lähtekää pois te kaikki jotka parisuhteessanne pelkäätte. ratkaisu oli vaikea ja lähtö raateleva, mutta en ole katunut minuuttiakaan.
Näin on hyvä ja elämä jatkuu...
RAUHALLISTA joulua ja TURVALLISTA uutta vuotta sydämestäni toivon teille.....ja meille
En halua maalata piruja seinille,mutta oletko ajatellut mitä voi tapahtua kun mies ymmärtää ettei teillä ole enää yhteistä tulevaisuutta.Ettei vaan käy huonosti jatkossa.
Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin,mutta itse epäilisin ihme parannusta.

Joo, epäilen itsekin. Tää on liian hyvää ollakseen totta !! Kyllä ukonpiru sen tietää, että entiseen emme palaa. olen sen sanonut hyvällä ja pahalla.
Halusin vain kertoa miten ovat asiat nyt....aikoinaan kun sain paljon palautetta ja elämäntilanteeni herätti täällä keskustelua.
En voi kun toivoa parasta. Pelkääminen on ohi.
On oma koti, omat kuviot...turva ja rauha. Muuta en tarvitse.
Saman henkisen ja fyysisen helvetin kokeneet tietävät mitä tarkoitan.
Eihän elämästä KOSKAAN KUKAAN tiedä. kaikkea tapahtuu hyvässä ja pahassa.
Me pääsimme pois. Valtava juttu ja ONNI minulle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 15:05 Ent pelokas kirjoitti:
Joo, epäilen itsekin. Tää on liian hyvää ollakseen totta !! Kyllä ukonpiru sen tietää, että entiseen emme palaa. olen sen sanonut hyvällä ja pahalla.
Halusin vain kertoa miten ovat asiat nyt....aikoinaan kun sain paljon palautetta ja elämäntilanteeni herätti täällä keskustelua.

Hyvä. Ja pysykää sillä tiellä. Äläkä luota siihen mieheen ts. älä jätä lastasi hänelle, vaikka tuntuu "parantuneen", siihen kun kaikki varmasti tulevat vetoamaan. Mutta sinuun eniten sattuu jos jotain tapahtuu. Ei niihin, jotka kehoittavat luottamaan jo mieheen (varmasti jossain vaiheessa jos mies tuntuu pysyvä raittiina ja olevan "kunnolla". Ihmeparantumiseén en usko, vaikka menetti teidät.

Hienoa että lähdit.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 15:05 Ent pelokas kirjoitti:

Toivottavasti asiat pysyvät kunnossa jatkossakin.
Hyvää ja Rauhallista Joulua Sinulle ja Lapsellesi.Ja Parempaa Uutta Vuotta. :hug: =)

Tosi hienoa että olet päässyt lähtemään tuollaisesta suhteesta!!! :hug: Tiedän kyllä erittäin hyvin mistä puhut, liiankin hyvin.. Meillä tilanne on se tällä hetkellä että minä lähdin, mies "muka muuttui".. Päästin hänet kotiini ja luulin että häntä kiinnostaisi yrittää mutta ei.. Nyt sitten hän on sekasin päivät-yöt.. Yrittää yöllä tulla parvekkeen kautta sisää, asun eka kerroksessa :(
Henkistä väkivaltaa, uhkailua, kiristystä... Jos tekisin poliisille ilmoituksen, hän ei joko välittäisi siitä tai tekisi minulle jotain, joten turhaa sekin, itse saisin siitä enemmän harmia.. Ei koskaan ole lyönyt tms.. Mutta tuo henkinen tuntuu, ainakin minusta pahemmalta kuin fyysinen(jos niitä näin verrataan :( ...), olen kyllä elänyt aiemmin suhteessa jossa oli hakkaamista jne :'(
Hän ei enää itse "tajua" tekemisiään, ei muista kun haukkuu ja nolaa minut, tekee ihan mitä haluaa.. Hän ei kunnioita enää ketään eikä mitään. Meillä tämä kaikki muuttui vaan vielä pahemmaksi, olisihan se pitänyt tajuta ettei tuollainen, nuin sairas ihminen muutu.
Todellakin toivon että teillä ei käy näin, en siksi tätä kertonut..näitä asioita on vaan pakko jonnekkin purkaa kun ei jaksa pään sisällä niitä yksin vatvoa. Onnea ja jaksamisia uuteen elämäänne =)

Yhteistyössä