Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.
no onneks mä jumaloin mun miehen pyllykarvoja...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.
no onneks mä jumaloin mun miehen pyllykarvoja...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.
![]()
Miehen pyllykarvat on muuten ihanat! Pörröset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja familia:Kerran má seurustelin yhen tyypin kans mut sillá olikin páhkinánkokoset silakanaivot, et satu oleen sama tyyppi tai jotain sukua?
Ja housuissa prinssinakki?![]()
![]()
![]()
![]()
Hyvä idea.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Jos oot ihan tosissas, nii ehdota naiselles YHTEISIÄ liikuntahetkiä!
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja familia:Kerran má seurustelin yhen tyypin kans mut sillá olikin páhkinánkokoset silakanaivot, et satu oleen sama tyyppi tai jotain sukua?
Ja housuissa prinssinakki?![]()
![]()
![]()
![]()
peesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Kuulisit mitä me naiset puhuttiin, kun siirryit suihkun puolelle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa 4 vuotta eikä parisuhteessa sinänsä ole mitään vikaa, luottamus ja lämpö on mukana pelissä ja seksistäkin nauttii kumpikin osapuoli.
Ongelma on siinä, että häpeän naiseni ulkomuotoa toisinaan. Meillä on tapana viettää ystäviemme kanssa usein iltaa ja illanviettoihin kuuluu usein yhteinen saunominen. Tyttöystäväni on pyöreähkö ja roikkuu kyllä paikka jos toinenkin. Viimeksi kun me miehet menimme ensin saunatiloihin, sain hävetä silmät päästäni kun naiset tulivat perästä ja siitä lauteilta sitten kaikki poijjaat tarkastettiin heti onko muijilla kurvit kohdallaan. Kaverieni naisilla havaitsin oikein hyviä muotoja, tiukat vartalot, pinkeät peput ja muutamat oikein hyvät kiinteät rinnatkin löytyi. Oma naiseni kun sitten tuli saunaan, perse kuin ladonovet ja rinnatkin pienet ja riippuvat niin kyllä muuttui ystävieni ilmeet heti, pari säälivää katsettakin he minuun kohti loivat. Niin epähaluttavalta naiseni siinä porukassa näytti. Tästä lähtien ajattelin vältellä vastaavanlaisia iltoja viimeisiin asti, häpeä omalla kohdallani ja myötähäpeä naistani kohtaan oli niin suuri.
En silti muijaani aio vaihtaa, kasvoilta on oikein kaunis ja ihan tyytyväinen olen suhteeseen hänen kanssaan.
Tulevaisuudessa joudun häntä kuitenkin vielä häpeämään, se on varmaa ellei jokin muutu. Mikä neuvoksi? ToMi24
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.
![]()
Miehen pyllykarvat on muuten ihanat! Pörröset.![]()
toi PÖRRÖSET oli just oikee termi kuvaamaan niitä!!! voi pojat mä nauroin täälä...l![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Hyvä ToMi24.
Onkohan tällainen "mammapalsta" aivan sopiva paikka noinkin nuorelle miehelle kuin sinä. Jospa juttelisit ongelmistasi vaikka ystävillesi siellä Porvoossa. He varmasti ymmärtävät sinua, ovathan he nähneet naisystäväsi ja tietävät mistä puhut.