vieras
Joskus oon joutunu käyttämään, kun kädet on ihottuman takia ollu auki. Mutta muuten en kyllä käytä.
Ei ole kyllä kertaakaan vielä tarvinnut nuolla, ihan käsiäni käytän siihen pesemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei mithään, nuole sinä vaan, eihän se oo ku kertaalleen syötyä maitua. AAAAH sulle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs valitettavaa siinä on, jos se ei kerran itseä ällötä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin eikös oo jännä kun oman lapsen kakka ei oo mammoista yhtikäs mitään mutta vieraan lapsen jo on... kyllä se valitettavasti on p*skaa se omankin.
repesinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä kuuraan sen pyllyn suoraan erikoispitkävartisella vessaharjalla niin ei tarvi sitten olla sen kakan kanssa edes samassa huoneessa
on tosiaan eri asia pestä aikuisen per.settä kun vauvan pyllyä.Alkuperäinen kirjoittaja justjust:On kai hieman eri asia aikuisen kakka ja lapsen kakka... En tiedä, onko päiväkodeillakaan mitään hanskoja kun lasten peppuja pesevät, tuskin.. Haloooo!!
:wave: näin myös minäAlkuperäinen kirjoittaja Aniida:niin, no mäkin pesen käteni saippualla sitten kun olen pepun pessyt, eli en todella käytä hanskoja.
kyllä meidän päiväkodissa työntekijöillä on hanskat kun pesevät pyllyjä. eikä se minusta ole mitenkään kummallista.Alkuperäinen kirjoittaja justjust:On kai hieman eri asia aikuisen kakka ja lapsen kakka... En tiedä, onko päiväkodeillakaan mitään hanskoja kun lasten peppuja pesevät, tuskin.. Haloooo!!
Eiköhän tuo hanskojen käyttäminen laitoksissa johdu lähinnä siitä että eliminoidaan sitä pöpöjen leviämistä lapselta/potilaalta toiselle. Kotioloissa on aika idioottimaista käyttää niitä hanskoja kun kuitenkin on kyseessä vain omat muksut. Ja käsien huolelliseen pesemiseen on taatusti aina enemmän aikaa kun duunissaAlkuperäinen kirjoittaja Loka:itseasiassa päivähoidossa käytetään kertakäyttöhanskoja pyllyn pesussa Itsekin työssä käytän, aikanaan kun mein neiti vaippoja käytti niin ei kyllä ollu hanskoja sillon :ashamed: Jotenkin se oman pienen vaavin kakka on vaan ihan eriasia kun isomman ja vieraan lapsen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjust:On kai hieman eri asia aikuisen kakka ja lapsen kakka... En tiedä, onko päiväkodeillakaan mitään hanskoja kun lasten peppuja pesevät, tuskin.. Haloooo!!
Näin myös minä!Alkuperäinen kirjoittaja Jajepoo:Joo minäkin olen päiväkodissa töissä ollessa käyttänyt, kuten muukin henkilökunta, mutta...
En tod. omien lasten kanssa. =) :heart:
yleensä ku oma takapuoli pyyhitään, siinä on paperi välissä.... vauvan pyllyn pesussa ei.Alkuperäinen kirjoittaja hanskaheikki:Kai sä pyyhit omat paikkasi ulostuksen jälkeen myös hanskat kädessä? Fobia se on tämäkin.
No, itse pesen ilman hanskoja lapseni pyllyn ja sen jälkeen pesen omat kädet ja lopuksi vielä käsihuudetta käsille. Se riittää mulle.