H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tota heh.. Alapää löystyy raskauden aikana, sen suurimman osan, ei todellakaan sillon synnytyksessä.. Mutta onnea arvesta mahassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertainen siipi:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Joo toi ei kyl pidä ihan paikkaansa.
Niinpä ja ap:lla ei vissiin ole hirveästi tietoa koko asiasta, koska ei aikuisena ilmeisesti raskaana olleena naisena tiedä edes sen verran että se raskausaika on se joka sitä alapäätä löystyttää sen suurimman osan, ei todellakaan synnytys.
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tota heh.. Alapää löystyy raskauden aikana, sen suurimman osan, ei todellakaan sillon synnytyksessä.. Mutta onnea arvesta mahassa![]()
Tätä mä oon aina ihmetellyt että miten niin ei muka synnytyksessä paikat veny?? Herrajjumala naisethan jopa repeää tai leikataan vekki että lapsi mahtuu pihalle.
En ole kuullut kenestäkään jonka pillu olisi venynyt pilalliseksi vain pelkästä odotuksesta ja sektiosta.
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tota heh.. Alapää löystyy raskauden aikana, sen suurimman osan, ei todellakaan sillon synnytyksessä.. Mutta onnea arvesta mahassa![]()
Tätä mä oon aina ihmetellyt että miten niin ei muka synnytyksessä paikat veny?? Herrajjumala naisethan jopa repeää tai leikataan vekki että lapsi mahtuu pihalle.
En ole kuullut kenestäkään jonka pillu olisi venynyt pilalliseksi vain pelkästä odotuksesta ja sektiosta.
Alkuperäinen kirjoittaja pims:Huh mie tein ton yhen sektiolla, kun oli pakko, ja jos saisin valita niin ilman muuta synnyttäisin koska se on vasta kunnon treeniä sille alapäälle! Raskaus venytti miun kaikki lihakset ja lihat vaikka en painoa saanut grammaakaan lisää, vehkeeni on sellanen norsun mentävä, kuset on aina housussa vaikka treenaan ja fysioterapiassa käyn loorani kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Tätä mä oon aina ihmetellyt että miten niin ei muka synnytyksessä paikat veny?? Herrajjumala naisethan jopa repeää tai leikataan vekki että lapsi mahtuu pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Kaikki puhuu noista sektioiden arvista..Kuinka helvetin isoja ne oikeen on, jos niihin noin paljon kiinnittää huomiota?
Alkuperäinen kirjoittaja up:Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Kaikki puhuu noista sektioiden arvista..Kuinka helvetin isoja ne oikeen on, jos niihin noin paljon kiinnittää huomiota?
No ota nyt huomioon, että mitä sen leikkaushaavan kautta pitää saada pihallekin...
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Tätä mä oon aina ihmetellyt että miten niin ei muka synnytyksessä paikat veny?? Herrajjumala naisethan jopa repeää tai leikataan vekki että lapsi mahtuu pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Kaikki puhuu noista sektioiden arvista..Kuinka helvetin isoja ne oikeen on, jos niihin noin paljon kiinnittää huomiota?
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:Alkuperäinen kirjoittaja up:Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Kaikki puhuu noista sektioiden arvista..Kuinka helvetin isoja ne oikeen on, jos niihin noin paljon kiinnittää huomiota?
No ota nyt huomioon, että mitä sen leikkaushaavan kautta pitää saada pihallekin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Joo, tiedän mitä sieltä pihalle tuli. Tossa se pyörii lattialla. En vaan itse juuri edes huomaa koko arpea, ellen tosi tarkkaan katso. Joten ihmettelen vaan muiden arpia ja meuhkaamista..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rumpsa:Mut eiks se römpsä mee vähän hukkaan, jos sitä ei tuu käytettyä siihen, mihin se on tarkotettu, eli synnyttämiseen. :/ Vähän sama kuin että söis nenämahaletkun kautta, ettei hampaat kulu.
Alkuperäinen kirjoittaja rumpsa:Mut eiks se römpsä mee vähän hukkaan, jos sitä ei tuu käytettyä siihen, mihin se on tarkotettu, eli synnyttämiseen. :/ Vähän sama kuin että söis nenämahaletkun kautta, ettei hampaat kulu.