Hanki sektio ja mies kiittää! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei millään pahalla, mutta joko tää on provo tai sitten sulla on tosi säälittävä "lähipiiri". Aika lapsellista ja naista halventavaa meininkiä, jos lähipiirin miehet haukkuvat omien vaimojensa alapäitä. Että tota... ihanko aikuisia olette sinä ja sun lähipiirisi? :)

Toisinaan tulee vaan väkisin se ilkeä ajatus, että joidenkin ei kannattaisi tehdä niitä lapsia ollenkaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Tota heh.. Alapää löystyy raskauden aikana, sen suurimman osan, ei todellakaan sillon synnytyksessä.. Mutta onnea arvesta mahassa ;)

Tätä mä oon aina ihmetellyt että miten niin ei muka synnytyksessä paikat veny?? Herrajjumala naisethan jopa repeää tai leikataan vekki että lapsi mahtuu pihalle.
En ole kuullut kenestäkään jonka pillu olisi venynyt pilalliseksi vain pelkästä odotuksesta ja sektiosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertainen siipi:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
:whistle: Joo toi ei kyl pidä ihan paikkaansa.

Niinpä ja ap:lla ei vissiin ole hirveästi tietoa koko asiasta, koska ei aikuisena ilmeisesti raskaana olleena naisena tiedä edes sen verran että se raskausaika on se joka sitä alapäätä löystyttää sen suurimman osan, ei todellakaan synnytys.

Ja kun ikä tekee tehtävänsä joka tapauksessa ellei liiku ja treenaa lihaksia. Gynetkään eivät pysty läheskään aina tuhansia römpsiä nähneenä sanomaan pelkän römpsän perusteella onko synnyttänyt vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Tota heh.. Alapää löystyy raskauden aikana, sen suurimman osan, ei todellakaan sillon synnytyksessä.. Mutta onnea arvesta mahassa ;)

Tätä mä oon aina ihmetellyt että miten niin ei muka synnytyksessä paikat veny?? Herrajjumala naisethan jopa repeää tai leikataan vekki että lapsi mahtuu pihalle.
En ole kuullut kenestäkään jonka pillu olisi venynyt pilalliseksi vain pelkästä odotuksesta ja sektiosta.

No mä nyt en ole kuullu muutenkaan et kenenkään römpsä olis synnytyksestä täysin pilalle menny...Juu varmasti venyy, mut eiköhän tuo palaudukkin aika hyvin ja jos ite viittii lantionpohjanlihakset pitää kunnossa niin...

Lueppa nyt ihan rauhassa tekstini ja sen jälkeen jos vielä löydät kohdan jossa kirjoitin ettei se veny synnytyksessä ollenkaan, niin alleviivaa tai lihavoita se minulle. Kiitos.

Öö... kai olet kuullut, että emätin ja väliliha eivät ole sama asia?

Alkuperäinen kirjoittaja pims:
Huh mie tein ton yhen sektiolla, kun oli pakko, ja jos saisin valita niin ilman muuta synnyttäisin koska se on vasta kunnon treeniä sille alapäälle! Raskaus venytti miun kaikki lihakset ja lihat vaikka en painoa saanut grammaakaan lisää, vehkeeni on sellanen norsun mentävä, kuset on aina housussa vaikka treenaan ja fysioterapiassa käyn loorani kanssa.

Tässä sama uudestaan, kun ei joku tainnut huomata.

alatie synnytys on luonnollinen tapahtuma, joka aikaansaa oikeanlaisen hormonimyrskyn naiselle, jotta esim. maito nousee paremmin yms..
sektio on suuri leikkaus, iso riski ja kaikki leikkaukset, jotka voi välttää kannattaa välttää

Heh, kummastakohan se löysyys on kiinni, välilihasta vai siitä emättimestä lihaksineen?

useimmiten sitä paitsi yleensä se vekki kyllä ommellaan myös kiinni, jos sellainen siihen leikataan.

Harva kuitenkaan repeää emättimestään. Emätintä ei myöskään yleensä leikata. Käsittääkseni se kuitenkin on nimenomaan se emätin, joka sen tiukkuuden tekee, ei ulkosynnyttimet.

Alkuperäinen kirjoittaja wtf:
Kaikki puhuu noista sektioiden arvista..Kuinka helvetin isoja ne oikeen on, jos niihin noin paljon kiinnittää huomiota?

No nykyään ne on pienempiä vissiin kuin ennen mutta mun tutulla joka sai kaksoset ja on hyvin hyvin hoikka ja kapea nainen niin melkeinpä koko lantion mentävän arven. Ja mun äidille tehtiin hätäsektio niin arpi on tosi pitkä :o Mut toisaalt siitäki on jo 20 vuotta.... :whistle:

Kaikki puhuu noista sektioiden arvista..Kuinka helvetin isoja ne oikeen on, jos niihin noin paljon kiinnittää huomiota?

Mun on tollanen abt viistoistasenttinen, hieman vino ja tuoreehkona arpena vielä räikeän purppuranvärinen/punertava. Kyllä noi nk bikiniviillot ajan kanssa yleensä häipyy huomaamattomammiks, varsinkin jos ovat niin alhaalla, että häpykarvoituksen raja on korkeammalla. Sitä millaiseksi arpikudos muodostuu ei kuitenkaan voi etukäteen tietää, joillain tulehtuu arpi ja paraneminen viivästyyy, toisilla kehittyy kunnon keloidi...

Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
Alkuperäinen kirjoittaja up:

No ota nyt huomioon, että mitä sen leikkaushaavan kautta pitää saada pihallekin...

:D

Joo, tiedän mitä sieltä pihalle tuli. Tossa se pyörii lattialla. En vaan itse juuri edes huomaa koko arpea, ellen tosi tarkkaan katso. Joten ihmettelen vaan muiden arpia ja meuhkaamista.. :D

Mut eiks se römpsä mee vähän hukkaan, jos sitä ei tuu käytettyä siihen, mihin se on tarkotettu, eli synnyttämiseen. :/ Vähän sama kuin että söis nenämahaletkun kautta, ettei hampaat kulu.

Mulle jäi sektiosta noin 25cm pitkä arpi jota ei huomaa enää juuri ollenkaan. Tosin, arpia jäi niin paljon vatsaan että eipä sitä itse sektioarpea edes huomaisi vaikka olisikin näkyvämpi. Maitokin nousi oikein hyvin ja toivuin sektiosta nopeasti.
Mutta, en valinnut sektiota sen pelossa että p*llu löystyisi, todellakaan..

Joo, tiedän mitä sieltä pihalle tuli. Tossa se pyörii lattialla. En vaan itse juuri edes huomaa koko arpea, ellen tosi tarkkaan katso. Joten ihmettelen vaan muiden arpia ja meuhkaamista.. :D

No se arven järkyttävyys on varmaan verrattavissa aika suoraan siihen kun pimpsa on alatiesynnytyksen jälkeen löysä kuin puhjennut jumppapallo. Not.

Alkuperäinen kirjoittaja rumpsa:
Mut eiks se römpsä mee vähän hukkaan, jos sitä ei tuu käytettyä siihen, mihin se on tarkotettu, eli synnyttämiseen. :/ Vähän sama kuin että söis nenämahaletkun kautta, ettei hampaat kulu.

Tai avannepussin ulostamiseen, tai katetrin virtsaamiseen...

En mä voi tajuta näitä elektiiviseen sektioon huvikseen haluavia.

Yhteistyössä